![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2007 Hier kunt u discussiëren over de uitslag, de coalitiebesprekingen en meer... |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Ah, non, M*rdre, c'est Léon Degrelle!! ![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 27 oktober 2007 om 00:35. |
|
![]() |
![]() |
#23 |
Partijlid
|
![]() Wie weet leest er wel iemand die ergens z'n zegje mag doen bij de onderhandelingen mee op dit forum. In een inspiratieloos moment, zo tussen twee en drie 's nachts kunnen ze hier misschien de wonderoplossing vinden.
|
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#26 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() CD&V en NVA gaan volledig de strategie overnemen zoals vermeld in het eerste bericht in deze topic.
Op 7 november zal men de parlementsleden niet meer tegenhouden om te stemmen in de bevoegde kamercommissie, bij geen akkoord omtrent BHV. Ook zal tegen dan moeten duidelijk zijn of orange blauw er komt. Dat hebben voorzitters Jo Vandeurzen en Bart Dewever verklaard. Hier het artikel : Citaat:
Feit is dat bij geen Franstalige toegevingen, België gaat daveren op zijn grondvesten ![]() Als ze dat effectief kunnen uitvoeren en de invloed van oude Belgicistische krokodillen kunnen overwinnen. Dan zal ik de eerste zijn om hun hartelijk te feliciteren. Wie weet wordt er de komende 2 weken geschiedenis geschreven.... Het zal van hen afhangen. Het is er op of er onder. Hier bestaat geen tussenweg. Laatst gewijzigd door Max van Dietschland : 27 oktober 2007 om 07:12. |
|
![]() |
![]() |
#27 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#28 |
Staatssecretaris
|
![]() Wederom krijgt Vlaams Belang gelijk. CD&V/NVA geeft uiteindelijk toch toe dat ze Pieter de Rem zijn werk hebben laten doen & al het mogelijke deden om een stemming tegen te houden, ik ben benieuwd naar 7/11. Op die dag zal blijken of CD&V/NVA woord houdt. Echter van "5 minuten politieke moed" is geen sprake meer. Als de CD&V/NVA de stemming blijven tegen houden is dit je reinste kiezersbedrog & een overwinning voor het FDF.
|
![]() |
![]() |
#29 | |
|
![]() Citaat:
De nationaal solidarist legt de klemtoon op de inhoud, het doel, niet zozeer op het middel. Wat Vlaanderen betreft, is een vrij en Vlaams Vlaanderen het doel, is dat nu binnen een Diets Rijk of onafhankelijkheid speelt geen rol. Een vrij Vlaanderen betekent ook, vrij van alle Amerikaanse cultuurimperialisme en bemoeizucht. Dus een uitstap uit de NAVO is dan bijvoorbeeld noodzakelijk. Hoe we komen tot een vrij Vlaanderen speelt ook geen rol, gebeurt dit door NVA of door Vlaams Belang, het maakt mij niets uit. Vlaams Belang is in tegenstelling tot een aantal anderen hier een middel om zaken te bereiken, geen doel op zich. Laatst gewijzigd door Max van Dietschland : 27 oktober 2007 om 07:26. |
|
![]() |
![]() |
#30 | |
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Max van Dietschland : 27 oktober 2007 om 07:25. |
|
![]() |
![]() |
#31 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#32 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#34 | ||
|
![]() Citaat:
Idem dito in : Citaat:
![]() |
#35 |
Minister
|
![]() idd, zoveel is zeker.
#36 | |
|
![]() Citaat:
Maar dat weet Bart Dewever en Jo Vandeurzen ook maar al te goed, en dat heeft hoop. Eigenlijk hoop ik dat er geen akkoord is, dat er een stemming volgt en dat een grote regimecrisis eraan komt. Laatst gewijzigd door Max van Dietschland : 27 oktober 2007 om 12:20. |
|
![]() |
![]() |
#37 |
Parlementslid
|
![]() Kunnen ze geen twee dagen wachten dan hebben we ook nen 9/11, een Europese?
Laatst gewijzigd door Ovidius : 27 oktober 2007 om 12:59. |
![]() |
![]() |
#38 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Elke dag wordt het nieuws een beetje rooskleuriger.
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#40 |
|
![]() Cfr mijn openingspost, dat het Vlaams Kartel mijn steun als Vlaams nationalist niet maar waard is.
Maar ik wil nog niet op de feiten vooruitlopen. Ik hoop echt dat ze de "vijf minuten politieke moed" kunnen opbrengen. |
![]() |