![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Je had natuurlijk ook kunnen uitleggen waarom staatsburgerschap een essentiële vereiste zou moeten zijn voor cipiers...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() omdat in vrijwel alle landen ter wereld de ambtenaarij voorbehouden is voor staatsburgers ? ... wat let die mensen de nationaliteit aan te vragen ? ... kunnen Belgen staatsambtenaar worden in de Maghreb ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
|
![]() Citaat:
Alsof het openstellen van jobs voor niet staatsburgers er trouwens toe zal leiden dat mensen massaal naar hier komen ![]() Laatst gewijzigd door Edina : 31 oktober 2007 om 14:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Waarom denk je dat er zo weinig "nieuwe Belgen" van moslimsignatuur bij de politie werken. Omdat ze door hun "eigen volk" als verraders beschouwd worden. Dat zegt natuurlijk genoeg. Zo'n mensen laat je gewoonweg niet cipier zijn, zeker niet in een gevangenis die uitpuilt van de 'verrijkers'. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je begint je af te vragen waarom men geen Duitsers uitnodigde om de ingeweken NSB'ers die over de schreef gingen te komen bewaken? Die spraken toch ook Duits? In een land waar het ondertussen VERBOTEN is om als bedrijf een "native speaker" aan te werven in een bepaalde taal voor zijn verkoopsafdeling, mag de STAAT dus wèl "native guards" binnenhalen om eigen volk eerst criminelen te bewaken? Moet kunnen! Patriotisme, waar zestig jaar geleden nog hopen mensen hun leven voor lieten, blijkt nu FOUT te zijn! MAGNIE! FOUT! MIS! RASSIESTIESCH! En jullie denken nog dat ik n�* mijn pensionnering (incl. ontvangst van mijn extra legaal kapitaal) en n�* het overlijden van mijn moeder hier nog weken ga rondlopen? Ik pak gewoon mijn kapitaal bijeen, verkoop mijn huizen en mannekes: IK BOL HET AF! (tussen haakjes: van hetgeen ik uitspaar aan taksen, belastingen, bijdragen, af te geven subsidies etc... kan ik écht wel mijn eigen dokterkosten betalen - en och ja, als ik dement ben kunnen mijn kinderen me nog terughalen hoor, dan wordt tenminste mijn gat afgekuist door Fatima! ben ik nog multicultureel ook, maar mijn kapitaal zal ik wel ergens anders belegd hebben).
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 31 oktober 2007 om 18:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#35 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Toch makkelijk,moeten ze weer niets van moeite doen en de kans zal ook vergroten dat er allochtonen binnen raken met verkeerde intenties. Ze zijn hier echt goed bezig. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
|
![]() "Taal" hoeft technisch geen problemen op te leveren; overal microfoons "spraak-gestuurd" en opslag op schijf met automatische datum/tijd-notering; naar behoefte iets eruitlichten en laten vertalen.
Andersom, hoeft gevangenen als minimum het opvolgen van commando's IN DE VERBLIJFLANDSTAAL te worden bijgebracht.
![]() |
#37 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Desnoods kan bij wijze van ontwikkelingshulp overwogen worden om de bouw van gevangenissen in dergelijke landen te helpen meefinancieren. Op die manier zou het geld voor ontwikkelingssamenwerking dan toch nog een nuttige bestemming kunnen krijgen. Laatst gewijzigd door Cynicus : 2 november 2007 om 22:05. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Kijk maar hoe de multiculers hun allochtonen vrienden bevoordelen, de lijn geeft voorkeur aan allochtonen, de VDAB legt zich toe op allochtonen, nu zet men ze op de voorkeurslijst voor een job als ambtenaar. Wanneer krijgen ze hun politiediensten toegewezen in de risico wijken aangezien ze de taal en de cultuur daar beter begrijpen als een autochtoon. Dus m.a.w het weigeren van zich aan te passen schijnt deze soort vruchten af te werpen. En wat moet van dit alles de autochtoon denken, blijven zwijgen en zich door de ziekelijke vertegenwoordigers van de multicul verwijten laten maken. Het wordt echt tijd dat 'onze' bevolking de onverschilligheid vaarwel zegt en zich ernstig begint te bezinnen.
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben tegen nationaliteitsdiscriminatie.
Zowel positief (aanmoedigen) als negatief (verbieden). Overheid afschaffen. De privé kan dat beter.
Laatst gewijzigd door AdrianHealey : 2 november 2007 om 23:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
|
![]() heeft dit land nog enige nationale trots?
Waarom niet meteen de politiediensten uithuren aan "Al Rabitta Al Hamas" ofzo. Goedkoop, efficient, en ze spreken de taal van de man op de brusselse straat ![]()