![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
En jij denkt dat die jonge stier van 36 nog evengraag op zijn oma gaat kruipen terwijl hij nog grietjes van 25 �* 30 jaar kan versieren.....wake up jong. Onze oidipoes heeft gewoon een tijdbom onstoken met zijn kalverliefde en zijn testosteron. Laatst gewijzigd door Amaj : 30 oktober 2007 om 18:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Vreemdeling
|
![]() Oordeel voor jezelf en niet voor ander kerel. Waarom zou een relatie enkel seksueel moeten zijn? En dan nog! Iemand van 60 mag geen seks meer misschien?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Sommige zaken zijn nu eenmaal zo voorspelbaar als de zon die opkomt en ondergaat..... Maar hey....ik gun ze hun geluk hoor, alsook de liefde, de sex, en alles wat er bij komt kijken...... Laatst gewijzigd door Amaj : 30 oktober 2007 om 18:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Vreemdeling
|
![]() We kunnen er geen weddingsschap van maken, aangezien geen van ons beiden over 20 jaar daar nog aan denken zal. Ik ben het nota bene zeker niet van plan te onthouden. M.a.w. het doen alsof er een weddingschap van is te maken, is geen argument ter verdediging.
Uit je laatste uitdrukkingen met veel ........ zit alles behalve oprechtheid. Misschien voel je je wel aangetast in wat voor jou 'normaal' is mbt relaties & seksualiteit. Laatst gewijzigd door Pallas Athena : 30 oktober 2007 om 19:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Naar mijn gedacht, moet het strafbaar blijven indien een meerderjarige seksueel kontakt heeft met een te jonge partner.
Maar het moet ook zo blijven dat een rechter, na een behoorlijk onderzoek, zich daarover genuanseerd kan uitspreken, en als het aspekt uitbuiting of misbruik heel erg afwezig is, de zaak kan afhandelen met een opschorting of met uitstel.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat ik niet begrijp is dat die mensen dan nog persé boelekes moeten maken!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() U projecteert uw gedachten op Amaj, zo werkt het niet. Of men een weddenschap kan maken heeft niets vandoen met het feit ofdat u het al dan niet zal onthouden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik dacht dat we dergelijk niveau voorbij waren.
![]() |
![]() |
#29 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Nee, ik vind het gewoon raar dat zulke marginale fenomenen daar gewoon precies meer voorkomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
|
![]() Wacht maar Kim als het einde van Belgie echt dichtbij komt, dan gaan we wat horen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zou niet weten wat we dan ineens gaan horen...
![]() |
#32 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#33 |
|
![]() Ik zal de verrassing niet verpesten, gewoon nog wat afwachten.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
|
![]() U gaat me toch niet vertellen dat het in alle landen prcies evenveel voorkomt?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U gaat me toch niet vertellen dat dit enkel en alleen in Wallonië voorkomt?
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Enlighten me.
![]() |
![]() |
#37 |
Europees Commissaris
|
![]() Het valt me op dat de meesten niet echt negatief zijn hierover (enkel wat bedenkingen hier en daar) maarre ....... mocht het een man geweest zijn van 36 en een meisje van 15 .... 't was waarschijnlijk andere koek geweest .... (dan was 't waarschijnlijk een zware pedofiel met ongelooflijk smeerlappengedachten ....)
Laatst gewijzigd door Karma : 30 oktober 2007 om 21:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Omdat een jongen van 15 actief moet deelnemen aan sex met een vrouw. Een meisje van 15 geef je een pak rammel en kan je als man, gerust een "beurt" geven.
Ook , op mijn 15, man, alles wat maar enigszins vrouwelijk was met de juiste rondingen zou ik niet nee tegen gezegd hebben. Alleen, ik heb geen "aangetrouwde" tantes die de juiste rondingen hadden. Of wilgentakjes, of , eufimistisch geschreven, uitgezakte aardappelzakken. En ze hebben het ook nooit gevraagd....
![]() |
#39 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |