![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Zelfs de profeet Mohammed trouwde op 52 jarige leeftijd met de 9-jarige Aisha en "consumeerde" het huwelijk. In Iran was onder de Shah de minimum huwelijksleeftijd voor meisjes 18 jaar. Na de islamitische revolutie is deze leeftijd recent verlaagd : eerst tot 13 jaar en nadien tot 9 jaar. Zoals Ayatollah Khomeni het zo mooi kon verwoorden ""The most suitable time for a girl to get married is the time when the girl can have her first menstrual period in her husband's house rather than her father's." Maar ja C2C, hou uw oogkleppen op en blijf gerust maar schrijven dat de Vlamingen perverten zijn ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Partijlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() [quote=frituur oswald;3037115]
Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() kijk es aan.
dat wist ik niet. niet dat het relevant is voor mij, ik heb geen seks met dieren ![]()
![]() |
#25 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Als eerzame Belg kan ik het niet hebben dat jij zo maar eventjes de grote helft vd Belgen (de subgroep de Vlamingen) zo zwaar gaat gaan beledigen.
Omwille van dat éne losstaande geval de helft van een land gaan blameren is er écht over. ![]() Je krijgt de rode driehoek! ![]() Irritant organisme dat je bent! ![]() IK WIL ALLE FORUMMERS OPROEPEN OM VOORTAAN ALLE POSTS EN TOPICS VAN C2C STRAAL TE NEGEREN. ZO GAAT HIJ HET SNELST GEDEMOTIVEERD GERAKEN OM NOG VERDERE ONZIN UIT TE BRAKEN. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
misschien moet ge nog wat gaan bijstuderen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() het lukt vrij goed. Toch wel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Heeft het deugd gedaan, Bobbie ?
![]() |
![]() |
#30 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Er mag gezegd worden wat men wilt : sex met dieren, met kinderen kan niet ! Beide zijn niet in staat zich te verdedigen ! Sex moet gebeuren met instemming van beide partijen. En liefst zie ik dit als een "romantisch" gebeuren of als een liefdesdaad tussen de partijen. En dit is niet mogelijk met dieren of kinderen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik weet niet , om Hans1 te toppen moet je al van goeie huize komen.
![]() |
![]() |
#35 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Minister-President
|
![]() Nee, is in stilte aan het peilen hoe men tegen z'n geaardheid staat. U weet of u weet niet, iets met een links gedachtengoed kruipt op alles waar beweging in zit. Hebben ze meegekregen van C2C z'n avatar.
![]() |
#37 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het gebeurt overal,dat zeg ik u. En gebeurt het niet met dieren zoals jij hier beweerd in wallonie dan doen ze het zoals dutroux mee kinderen en we hebben ook nog ene pandy. Vlaanderen is idd zotter aan het worden omdat ze ons zot aan het maken zijn en de mensen beginne te flippen,je zou voor minder in dat apenland hier. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Als jij een voorbeeld bent van de doorsnee Vlaming dan zal je dus wel gelijk hebben zeker. Laatst gewijzigd door Ovidius : 2 november 2007 om 20:02. |
|||
![]() |
![]() |