Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Politics.be > Suggesties & Mededelingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be.

Antwoord

Discussietools
Oud 5 november 2007, 19:43   #21
Pallas Athena
Vreemdeling

Pallas Athena's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lombas Bekijk bericht
Nee, dat heeft te maken met een te veel op het internet zitten omwille van diverse redenen. Ik kick gelukkig niet op mezelf, hoewel ik de schrijfsels van de Sade wel kan appreciëren.
Ik lees ze niet, ik weet wat solipsisme, sofisme, absurdisme en rationeel egoïsme is. Ik geef u verwijzingen naar een gekende encyclopedie om te verklaren wat de fundamenten van het denken in mijn antwoord zijn.
Mijn respect voor Pallas Athena is groot. Mensen met gouden beelden kunnen op mijn bewondering rekenen, is het niet uit genegenheid, dan wel uit pure lust naar cliëntelisme.
Mijn beleefde groeten heeft u eveneens.
Yo lombas

Ik kan me niet van de indruk ontdoen dat u een vorm van wellustig plezier schept in het naar de oren slaan met zeer zelden gebruikte termen. Hoewel in eerste instantie steeds vervelend, want dan kan ik het niet laten ze te gaan opzoeken, moet ik toegeven het te appreciëren dat u mijn woordenschat verrijken zal.

Als u mij zou toestaan om te kiezen, laat de bewondering voor mij dan vooral uit pure lust naar cliëntelisme komen.

Onderdanige groeten

Pallas Athena
Pallas Athena is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 november 2007, 19:51   #22
lombas
Secretaris-Generaal VN

lombas's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pallas Athena Bekijk bericht
Ik kan me niet van de indruk ontdoen dat u een vorm van wellustig plezier schept in het naar de oren slaan met zeer zelden gebruikte termen.
Dat is beroepsmisvorming, vrees ik. Het heeft te maken van het volgen van Latijn-Grieks in een nogal Tarttiaanse ("Verborgen Geschiedenis-achtige") omstandigheid.

Citaat:
Hoewel in eerste instantie steeds vervelend, want dan kan ik het niet laten ze te gaan opzoeken, moet ik toegeven het te appreciëren dat u mijn woordenschat verrijken zal.
Het strekt mij tot eer, mijn beste, maar ik ben te min voor zulke complimenten.

Citaat:
Als u mij zou toestaan om te kiezen, laat de bewondering voor mij dan vooral uit pure lust naar cliëntelisme komen.
Ik aanvaard u nu al als maecenas en werp me - nietig als ik ben - aan uw voeten. Commandeer, en zo zal geschreven worden.

Citaat:
Onderdanige groeten
Vererende groeten vanuit het diepste van de kerkers van uw Zijn.
Oud 5 november 2007, 21:03   #23
Rudy
Secretaris-Generaal VN

Rudy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lombas Bekijk bericht
Dat is beroepsmisvorming, vrees ik. Het heeft te maken van het volgen van Latijn-Grieks in een nogal Tarttiaanse ("Verborgen Geschiedenis-achtige") omstandigheid.
Lombas, ik heb de indruk dat je graag je groot gelijk haalt met termen die niet voor iedereen tot de dagelijkse spreektaal behoren. Dat niet ieder je begrijpt impliceert niet je groot gelijk. Je klinkt soms als de schoolmeester Latijn-Grieks die de jongens en meisjes uit de moderne wilt overdonderen.

Laatst gewijzigd door Rudy : 5 november 2007 om 21:03.
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 november 2007, 21:10   #24
lombas
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Lombas, ik heb de indruk dat je graag je groot gelijk haalt met termen die niet voor iedereen tot de dagelijkse spreektaal behoren. Dat niet ieder je begrijpt impliceert niet je groot gelijk. Je klinkt soms als de schoolmeester Latijn-Grieks die de jongens en meisjes uit de moderne wilt overdonderen.
En �*k heb de indruk dat jij meer wijn moet drinken.
Oud 5 november 2007, 21:19   #25
Rudy
Secretaris-Generaal VN

Rudy's schermafbeelding

Standaard

Snap ik niet goed. Soit.
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 november 2007, 21:36   #26
lombas
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Als je denkt dat ik hier zit om mijn gelijk te propaganderen, zit je goed fout.
Oud 5 november 2007, 22:03   #27
Hashiwokakero
Banneling

Standaard

Citaat:
Merci voor je reactie Hashiwokakero

Ik denk echter niet dat we hierin mensen die het Vlaams Belang aangaan, moeten viseren. Ook mensen met andere overtuigingen geraken wel eens vast in het willen behalen van het eigen gelijk.

Tbeste

Pallas Athena
Merci voor je reactie pa,

Maar eigenlijk bedoel ik gewoon iedereen, allé, vlaams belang en iedereen dat is toch weinig verschil zeker?

HW
Hashiwokakero is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 november 2007, 17:09   #28
Bovenbuur
Perm. Vertegenwoordiger VN

Bovenbuur's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Yo lombas

Dat u zich enkel bezig houdt met het halen van het eigen gelijk, daar had ik al een vermoeden van. Een mens die meer dan 25.000 posts heeft gemaakt op deze site kan niet anders dan kicken op het eigen gelijk...

Sta me toe de sites te bestuderen op momenten dat ik daar meer tijd voor heb. Btw: leest u ze zelf ook? Of geeft u enkel url's om nadien de schijn te wekken van ze zelf al vanbuiten te kennen?

Het was me een eer u te woord te staan. Mijn respect voor u is op de een of andere onverklaarbare wijze zeer groot.

Met de vriendelijke en oprechte groeten van een forumbeginner

Pallas Athena
Ja, wie archiveert hem voor als ze bij de 25.000 is?
Oud 6 november 2007, 21:12   #29
Sickboy
Lokaal Raadslid

Sickboy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Yo iedereen

Ik heb een hele tijd wat zaken zitten lezen op dit forum. Er is me iets opgevallen: ik merk dat er vaak zeer bruisende discussies worden gevoerd en dat iedereen zichzelf steeds goed wenst te verdedigen, wat op zich een positief gegeven is.
Alleen merk ik daarbij wel op dat velen zich misschien te veel concentreren op het halen van het eigen gelijk, i.p.v. inhoudelijk bij het onderwerp te blijven.

Mijn idee over het, meestal op verbeten wijze, willen halen van het eigen gelijk is dat men daarmee de discussie te persoonlijk gaat nemen. Men wijkt van het onderwerp af.

Persoonlijk acht ik het proces van een debat of discussie veel belangrijker dan het halen van het eigen gelijk. De inzichten die daarbij worden opgedaan zijn veel belangrijker dan iemands gelijk.
Dergelijke instelling is niet altijd even makkelijk te bereiken, het gebeurd nog dat ik zelf verval in het willen gelijk halen. Dat geef ik toe.

Ik wil maar zeggen, en ik formuleer het nu als een vraag naar jullie toe:

Houden we ons niet teveel bezig met het halen van het eigen gelijk, waardoor de inhoud van het onderwerp verloren gaat?

Ik wijs hiermee niemand met de vinger, ik wil enkel beroep doen op jullie intelligentie en zelfreflectie.

Pallas Athena
Nagels met koppen.
Sickboy is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:06.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be