![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
Bekijk resultaten enquête: Verliefd worden op iemand van een tegengestelde politieke strekking? | |||
Ja, dat kan. |
![]() ![]() ![]() |
32 | 72,73% |
Neen, die relatie overleeft nooit. |
![]() ![]() ![]() |
10 | 22,73% |
Enkel als hij/zij ook Links/rechts is |
![]() ![]() ![]() |
2 | 4,55% |
Aantal stemmers: 44. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
President van Europa
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() ja sorry hoor sommige vallen in slaap van de spa, anderen krijgen uitslag van het VB en spierpijn in de rechterarm, ik ga er echt eens een dokter voor moeten opzoeken ![]()
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Doe dat vooral. Je moet weer aan het leven gaan denken en niet aan het Vlaams Belang.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Ha, een politieke tegenstelling zal altijd een twistpunt zijn in een relatie en over het algemeen zal je 2 mensen met een totaal verschillende kleur niet samen kunnen brengen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() natuurlijk gaat da, who gives a fuck about iemand zen politieke mening
![]()
![]() |
#25 | |
|
![]() Citaat:
En wat gebeurde er? Het gesprek ging richting "hoe ga je in de dagelijkse realiteit om met de criminaliteit?" en plots was de open, weldenkende persoon, die me net had verteld over zelf meegemaakte gruwelijkheden op straat en op het openbaar vervoer, verdwenen. Het toontje werd een beetje hysterisch, de persoon bibberde lichtjes, en kraamde plots clichés uit "je moet er begrip voor hebben", "achtergesteld", "kansloos"! Door die omgeslagen toon wist ik één ding zeker: de persoon gelooft zelf niet wat hij vertelt. Daarom dat bibberen, lichtjes rood worden, versnelde ademhaling. Ik ontmoet graag mensen die hun eigen denken hebben. Die niet in een partij hokje gaan zitten en ophouden met nadenken, en soms dingen uitkramen die zelfs tot�*�*l in tegenstelling zijn met het werkelijke, al dan niet dagelijks beleefde.
Ook zo blij dat 2010 het Europees Jaar van de Strijd tegen de Armoede en de Sociale Uitsluiting was? Laatst gewijzigd door PollyCorrect : 3 november 2007 om 18:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
President van Europa
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() niet bij mezelf maar bij sommigen die lijden aan het syndroom van vlaams belang. Maar ik wil niet klein geestig doen ik herken dit symptoon bij iedereen met een duidelijke politieke mening. Ook ik ken mensen die binnen het spa hokje denken, aangezien ik radicaler ben weten zij ook niet steeds wat te zeggen als e ze voor voldongen feiten plaats. Praat echter met een VBstemmer over economie en ze slaan op tilt, zeg hen dat het VB vakbonden rechtspersoonlijkheid willen geven en niet tuk zijn op werklozen of ocmw's, dat ze een spandoek hebben met: wij steunen bush, dan roepen sommige VBstemmers: dat zijn leugens, als je dan kan bewijzen dat het geen leugens zijn, beginnen zij ook lichtjes een shocksymptoon te vertonen. Wat jou probleem met spa-ers betreft, als je het ermee eens dat er een probleem bestaat van crimineler gedrag bij marginalen (niet in de beledigende zin van het woord) dat meer voorkomt in allochtonen kringen, dat wil nog niet zeggen dat je het eens dient te zijn met de oplossingen die voor dat probleem naar voren geschoven worden om criminaliteit te bestrijden... de discriminerende visie van het VB zorgt immers vaak weer voor nieuwe problemen. Maar mischien is dat inderdaad niet een discussie om onder KenK te voeren...
![]() Laatst gewijzigd door jamás será vencido : 3 november 2007 om 18:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
|
![]() Ik heb ook al mensen die zogenaamd een extreem rechtse overtuiging hebben, zien liegen over wat ze dachten te denken.
Meestal is het zo: hoe harder ze brullen, hoe minder ze eigenlijk zélf overtuigd zijn. Brullen dient vaak om zichzelf te overtuigen. En jamas, als je zo gilt over het VB, ben je misschien zelf bang dat ze je zouden kunnen overtuigen. Partijpeople kunnen namelijk makkelijker naar een andere partij overstappen, dat zien we in de werkelijke politiek ook. ![]() Zal niet lukken, vencido! Jamas! |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
President van Europa
Europees Commissaris
|
![]() ![]() Ik wou nochtans juist hetzelfde antwoorden: op de dag dat ik nog maar één standpunt van het VB zou overnemen, die dag zal er een geweer tegen mijn hoofd gehouden moeten worden ![]() anders nooit, jamais, never, jamas, ...
![]() Laatst gewijzigd door jamás será vencido : 3 november 2007 om 18:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
|
![]() Jamsken, het is nét als Michael Moore.
Die gast zijn succes heeft alleen maar kunnen bestaan dank zij Bush. Dank zij waar hij woont: Amerika, waar hij van het politieke establishment bashen een hollywood kaskraker kan maken. Michael Moore dankt stiekum elke avond George W., want zonder George W. heeft Michael Moore geen énkele, maar ook geen zero komma zero betekenis of consistentie, en zonder Bush en het gehate Amerika zou Moore niet alleen met een mond vol tanden staan, maar ook het recht niet hebben om te spreken zoals hij doet in zijn zogenaamde films. Freedom of speech zoals waar hij van profiteert, dat bestaat alleen in Amerika. En zo zie je maar, hoe sommigen juist bij de gratie bestaan van wie ze 'hun vijand' noemen. En dat is waarom ik het belang, dat mensen denken te nemen omdat ze tégen een partij zijn, of voor een partij, ontzettend relativeer. Erger nog: het betekent minder dan niks voor mij. Meningen van partij-mensen, daarvoor hoed ik mij net zo als van mensen die obsessioneel tégen een partij ageren.
Ook zo blij dat 2010 het Europees Jaar van de Strijd tegen de Armoede en de Sociale Uitsluiting was? Laatst gewijzigd door PollyCorrect : 3 november 2007 om 19:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 't zal wel vonken geven 's nachts in bed zeker?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
|
![]() Moore en Bush samen bedoel je?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat kan zeker.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Europees Commissaris
|
![]() Verliefd worden lijkt me geen probleem, maar een relatie met iemand met een totaal tegengestelde mening lijkt me onmogelijk. Bouw dan maar eens een huis samen...
Mijn ex heeft het uitgemaakt omdat we een verschillende mening hadden op vlak van meubels. Ik was namelijk veel te ecologisch voor haar. Ik bedoel maar... |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
|
![]() dito, het zorgt misschien voor extra sexuele spanningen
![]() Laatst gewijzigd door nubian : 3 november 2007 om 19:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zie mij alleszins geen relatie beginnen met een overtuigde VB-militante, noch met een extreem religieuze dame. Het water tussen ons beiden zou veel te diep zijn om samen verder door het leven te gaan. Fysieke aantrekkingskracht kan natuurlijk altijd, maar om een echte relatie te beginnen is dat uiteraard onvoldoende. Een samenhorigheidsgevoel is absoluut noodzakelijk.
![]()
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
|
![]() Jij belichaamt toch zelve uiterst links en uiterst rechts samen?
Ben jij niet de politieke hermafrodiet die aantoont dat de slang zichzelf in de staart bijt, dat de tegenpolen elkaars gelijken zijn en dat één het enige bestaande getal is? |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik ben nu meer dan 3 jaar samen met mijn vriendin en zij is geen Vlaams-Nationaliste. Soms leidt dat tot verhitte discussies, maar het lukt wel. (Ik moet wel toegeven dat ze ook geen echte belgiciste is.) |
|
![]() |
![]() |