![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat moet men aan de mensen van die werkgroep vragen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#23 | |
President van Europa
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Door dit voorval stellen dat de CAP niet meer geloofxwaardig is, vind ik echter te ver gaan, de CAP is een project en partij in opbouw, dat betekent met vallen en opstaan, iedereen is uitgenodigd de CAP mee de goede richting uit te sturen... Maar, dat deze groep is afgeschaft, is inderdaad een vaag teken aan de wand dat het niet zo goed gaat met de CAP, als je dus echt iets wilt veranderen binnen de CAP dan is het nu de moment om het ter doen duvel ![]()
![]() |
![]() |
#24 |
President van Europa
Europees Commissaris
|
![]() Wat de LSP betreft dit voorstel ivm. de indexen bewijst juist hun geloofwaardigheid...
![]() |
#25 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Minder rijden en vervuilen... Als gij mij werk kunt geven in mijn straat, direkt... Gelooft gij soms dat ik voor de grap 15% van mijn loon aan brandstof om te gaan werken uitgeef? Eigenlijk betaal ik dus nog eens 10% extra taxes, als het niet meer is... Vooralsnog zal ik iedere dag naar Brussel (ook gekend als Damascus-noord) moeten trekken. Als u gelooft dat er ook maar een persoon is die iedere dag in die files gaat staan voor zijn plezier, denk dan maar rap iets anders.
En schaf die honderden winkels per vierkante km af en het just-in-time systeem ook. En al die lege bussen. en treinen... Realiteit in dit land is en zal blijven: zolang ge nog moet werken voor uw geld: you're fucked!
![]() |
![]() |
#26 | |
President van Europa
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
bij gratis openbaar vervoer?
![]() |
![]() |
#27 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Niks is gratis, Jamás. Iemand moet het betalen. We betalen die verliesputten nu al allemaal, maar toch is het blijkbaar nodig om tickets aan zotte prijzen te verkopen. Trouwens, het openbaar vervoer is geen alternatief. Als men voor een hemelsbrede afstand van vijf km twee verschillende bussen moet nemen en in totaal 1 uur en 20 minuten onderweg is... chapeau! En in de spits zit het openbaar vervoer al overvol, het is daarbuiten dat ze nauwelijks gebruikt word.
![]() |
![]() |
#28 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Het ging over het Glorieuze Onfeilbaar Want Door Den Limburgschen Gouverneur Sterk Gepromoot Belgisch Openbaar Vervoer, AH. Niet over wat een mens met gezond verstand doet.
![]() |
![]() |
#30 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ja, daar gaan we rustig over zwijgen. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Volgens mij is dat niet juist.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |