![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
Bekijk resultaten enquête: Betekent deze crisis het einde van België? | |||
ja |
![]() ![]() ![]() |
10 | 32,26% |
nee |
![]() ![]() ![]() |
21 | 67,74% |
Aantal stemmers: 31. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Het baat zeker om de zaken beter te proberen maken. Spijtig dat veel Vlamingen dat alleen willen doen in een Vlaamse context. Niet in een Belgische. Herfederaliseren van bevoegdheden lijkt bij veel Vlamingen een taboe te zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Maar het is juist om de centen dat het gaat nietwaar,Vlaanderen betaald al jaren voor Wallonie en Brussel,maar beslissingen nemen mogen ze niet want dan zijn het taalextremisten.(wie zijn hier eigenlijk de taalextremisten,wie wil alleen maar Frans spreken) Mij zul je niet horen zeggen dat Belgie gesplitst moet worden,maar indien Maingain zegt dat de meerderheid(vlamingen)de minderheid(walen en brusselaars)onder druk zetten dan is hij ook van zijn eerste leugen niet gebarsten,vermits in de vlaamse rand de meerderheid franstalige inwijkelingen zijn van Brussel die lak hebben aan de Vlamingen. Ik kan de linkse partijen in vlaanderen dan ook niet goed verstaan,ze hebben een grondige hekel aan de NVA en zetten ze geregeld voor blok omdat ze te extreem en eenzijdig zijn,maar waarom hoor ik hun dan niks zeggen van het FN en van Maingain,als er nu een man is die extreem tegen de vlamingen is is hij het toch wel zeker. IK ben die hypocriete houding van vlamingen tegen vlamingen meer dan beu,er is geen sprake van splitsing indien ieder in zijn gewest de lakens uitdeelt!
We zijn vrij tot op het moment dat we kiezen, van dan af controleert de keuze de kiezer Laatst gewijzigd door BitterSweet : 11 november 2007 om 00:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Minister
|
![]() Citaat:
splitsen die handel, al denk ik eerlijk gezegd ook dat dit niet zal gebeuren ( de splitsing dan ) ze zullen wel weer vanalles uitvinden om de boel te depaneren, mr het is en blijft ..... uitstel van executie. en da's mr goed ook.
denk eer ge doende zijt, en doende denk dan nog !!!! http://www.indiancountrytoday.com/ Laatst gewijzigd door the outlaw torn : 11 november 2007 om 00:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |