![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() Zoals ik bij 1 van mijn allereerste posts verklaarde is het Eichmann pseudoniem vooral genomen uit provocatie, ik ben noch links noch rechts maar in tegenstelling tot velen van jullie kan ik wel de positieve dingen zien in een ideologie, dus ook die van het NS. Enkel voor het liberalisme heb ik weinig goeie woorden over...
edit: ik mag overigens gerust stellen dat een heleboel mensen die niets maar dan ook niets met rechts noch links te maken hebben en al helemaal niets met anti-semitisme gratuit stellen dat het met Israël de spuigaten uitloopt, dat merk ik genoeg op mijn werk. Laatst gewijzigd door Eichmann : 12 november 2007 om 23:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling