![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2007 Hier kunt u discussiëren over de uitslag, de coalitiebesprekingen en meer... |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Partijlid
|
![]() Als ik het goed begrijp, zat Tinne Van der Straeten in de commissie als vertegenwoordiger van de groene fractie (Groen! + Ecolo). Had het ook iemand van Ecolo kunnen zijn of werd het bepaald door de verhoudingen per taalgroep?
|
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, maar ge kunt ze wel buiten zetten als ze zich bij U thuis te veel bemoeien.
|
![]() |
![]() |
#23 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ik heb Vogels juist gehoord in de herhaling van terzake, gene schrik, ze is anti-Vlaams.
|
![]() |
![]() |
#24 |
Burgemeester
|
![]() ik vond haar vooral anti-staatshervorming.
#25 |
|
![]() Ja, en wie wil er een staatshervorming? Volgens Vogels ligt daar niemand van wakker, meer van slechte wil en anti-Vlaams kan je toch niet zijn?
|
![]() |
![]() |
#26 | |
Parlementslid
|
![]() Je moet Mieke een beetje kennen, ze heeft het nochtans al eens uitgelegd hoor.
Ze was toen in een dichterlijke bui: Citaat:
![]() Ze wil zichzelf en haar partij vooral (her)profileren nu ze (nipt) verkozen is en denkt dat te moeten doen door een Belgicistisch parkoers voorop te stellen, we zullen zien of ze gelijk had. |
|
![]() |
![]() |
#27 | |
|
![]() Het ironische is en blijft dat de groenen aan de andere kant van de taalgrens wél de communautaire trom roeren.
![]() |