![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2007 Hier kunt u discussiëren over de uitslag, de coalitiebesprekingen en meer... |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Voor die 1/3 is de koning ook uitschot (of toch op zijn minst een parasiet)
![]()
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar vogens de wet blijft hij koning van alle Belgen,en mag hij als staatsman zeker niet discrimineren
#24 |
Burger
|
![]() Zo raar is het niet de roi is aan het proberen belgie te redden.
Nn de partijen die hij niet uitnodigd zouden niets liever willen dan het met belgie gedaan maken. Maar mischien moet hij ook beseffen dan door 1/3 van de vlamingen in het parlement belgie echt niet meer moet. Mischien kan hem beter zeggen jongens ik stop er mee ik ga op pensioen adieu en de kost |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bij mijn weten staat het een burger vrij een standpunt in te nemen en een bepaalde mening te uiten. De koning echter is het staatshoofd, en hoort neutraal en onpartijdig te zijn.
|
![]() |
![]() |
#26 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
|
![]() Citaat:
Dan zal hij toch eerst een bewijs moeten binnenbrengen dat hij een job heeft gehad want bij mijn weten is whiskey zuipen in Frankrijk niet een echte job met recht op pensioen. |
|
![]() |
![]() |
#28 | |
|
![]() De wet in België is helaas niet veel waard
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
#29 | ||
|
![]() Citaat:
![]() 'T wordt tijd dat België eens grondig herschreven wordt.
|
||
![]() |
![]() |
#30 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Komaan, BDW probeert meer constructief mee te werken dan bijvoorbeeld Milquet, Maingain of zelfs Reynders.
|
![]() |
![]() |
#31 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#33 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
President van Europa
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() ook spirit en nva niet, en andere kartelpartners... ook cap, bub, neen en pvda niet, ook deze worden dan gediscrimineerd?
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
VB-NVA zijn wel groot genoeg om gehoord te worden
In alles zit er wel wat waarheid ,je moet er enkel maar naar willen luisteren Laatst gewijzigd door duveltje382 : 12 november 2007 om 12:45. |
|
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Natuurlijk heeft hij dat! Meer nog: het is zijn verdomde plicht om al dat geteisem weg te houden van het bestuur van het land.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
#39 | |
President van Europa
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
dient er niet naar hen geluisterd te worden? Is dat dan ook geen discriminatie? Daar komt dan nog eens bij, dat nva toch het kartelaanhangsel is van de cdv? cdv zal hun mening dan wel verkondigen ![]()
![]() |
#40 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hoe kan men samenwerken iniden men de kans niet krijgt? De koning zou door deze actie uit zijn functie moeten ontheven worden. |
|
![]() |