![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Maar goed, rock pop en dance muziek zijn dus nog behoorlijk veilig.
![]() |
![]() |
#22 | ||||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Het KAN invloed hebben in een context van positieve associatie. 'Yet another entry in the big book of the bleeding obvious'
![]() |
![]() |
#23 |
|
![]() De goeie ouwen tijd en de verloedering van de jeugd zijn een afgezaagd plaatje dat altijd populair blijft.
![]() |
#24 |
|
![]() Juist, dat is waar. En trouwens, in de goed oude tijd was ik jong, en toen pakte ik ook al drugs.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
|
![]() Citaat:
De vraag is echter natuurlijk wat is de aard van dit verband? -Zetten teksten die druggebruik 'promoten' jongeren effectief aan tot druggebruik of maken ze de stap naar gebruik kleiner? Ik denk het niet. Vaak zijn de grootste fans van popmuziek die luidkeels liedjes als 'cause I got high' meekwelen niet eens gewaar van de betekenis. De kans dat het een effect heeft lijkt daardoor kleiner. - Selecteren jongeren die aan de drugs zitten dit soort muziek/idool waarin het gebruik gepromoot wordt? Kopiëergedrag van het idool of niet, dat is mijn vraag dus. Ik zou wel eens een onderzoek willen zien eigenlijk wat nakijkt of er bijvoorbeeld effectief meer jongeren zijn die deviant gedrag plegen nadat hun idool dat gedaan heeft. Maar is het exploreren op alle gebieden, dus die ook van muziek en oa van wat er nog allemaal te beleven is in de wereld zoals seks, niet één van de dingen die bij de normale ontwikkeling tijdens de overgang van het kind naar de volwassene hoort?
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |