![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Onze vrouwen hebben zich ook niet geëmancipeerd van vandaag op morgen. Daar zijn ook eeuwen aan vooraf gegaan en dat heeft ook zijn slachtoffers geëist. Als moslimvrouwen zich emanciperen, kan het gezicht van die religie en de behorende culturen drastisch veranderen en de mannen zijn daar zo bang voor, dat ze hun vrouwen en dochters liever vermoorden, dan de macht men hen te delen. Uiteindelijk zal iedereen moeten inzien dat het geen nut heeft macht te hebben, als er niemand meer is om ze op uit te oefenen en dan wordt het kiezen of delen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Moslimvrouwen zouden zich niet hoeven te emanciperen! Waar staat dat zij geen gelijke rechten hebben als eender welke vrouw in Europa? Ze hebben recht op volledige zelfbeschikking net als alle andere vrouwen, wat in de weg staat is de overtuiging van hun ''broeders'' daar moet de emancipatie gebeuren! De strijd om vrouwenrechten hoeft niet opnieuw gedaan te worden, iedere vrouw hoort de kans te krijgen om van die rechten gebruik te maken!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eigen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eigen keuze?? aan me hoela, een goede moslima is verplicht een hoofddoek te dragen omdat ze verantwoordelijk wordt gesteld voor mannelijk sekueel gedrag!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu ben ik je kwijt.... ik neem aan dat je ook door het cynisme-virus gebeten bent? Ik wou je eigenlijk voor zijn en me afvragen of er een APARTE emancipatie moet gebeuren in HETZELFDE land voor dezelfde vrouwelijke bevolkingsgroep? Ik krijg namelijk de indruk van de vrouwenbewegingen dat dit nodig is. Degenen die zich NU namelijk bezighouden met de emancipatie zijn blijkbaar mensen die het nodig vinden dat de islamitische "ras"vrouwen-met-aangeboren-hoofddoek, dit moeten kunnen blijven dragen, omd�*t ze zich dan alsnog zouden kunnen geëmancipeerd voelen. Raar. Hoe ingewikkeld kan je het maken? Gooi er misschien nog wat universitaire studies (gesubsidieerd natuurlijk) bovenop, nog wat ondersteundende (door de belastingbetalende oud-geëmancipeerde geiten) erbovenop, en laat ons d�*n geloven dat ze een "nieuw concept" hebben uitgevonden: de gelijkwaardige gehoofddoekte ingepakte islamitische vagina die ook nog geëmancipeerd zou kunnen gemaakt worden! Hoe ingewikkelder hoe beter: staat intellectueel! Sorry! niet met deze oude dolle mina! Ik heb het gehad, en ik teer nu op mijn lauweren, die IKZELF heb verworven. Daarnet zag ik nog (spijtig genoeg zat ik in de auto) een "nieuwe geemancipeerde" rondlopen: uiteraard strakke hoofddoek, prachtige lange jas (die ik me niet meer kan permitteren, mijn laatste heb ik trouwens aan de islamitische kosovaarse "vluchtelingen" geschonken, terwijl mijn dochters er nu mee hadden kunnen flaneren, maar kom.... de mijne was dan ook VUURROOD), enfin, het kind had een prachtige enkellange jas aan die een standaard werkende geëmancipeerde vrouw zich hier niet meer kan permitteren, en liep naar de metrohalte (waar dus die metrosexuelen blijken op te zitten) met een BLIK mensen! als niemand haar voorrang ging verlenen, dan kon ze gewoon buiten haar hele bende ook nog Youssof bellen! Goed gedaan zo! ik had zo'n spijt dat ik enkel voor het rode licht stond. Met zo'n ingepakt geval had ik als metrosexueel eens een gesprekje willen aanknopen! Zelfs mijn dochters hebben een hekel aan de nieuwe "female bitches", maar ja, zij zijn wit hé
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Circe, kijk, de strijd om vrouwenrechten is hier al gebeurt en bij wet vastgelegd. Zij hebben het recht om eenmaal de wettelijke leeftijd verworven, zelf te bepalen wat ze doen, wanneer met hun lijf!Een moslima, vaak met Italiaanse, Vlaamse of andere nationaliteit, krijgt die rechten niet! Wie bepaald dit? Haar ouders ! Om basis waarvan? De islam!
Dus hoeft de moslima eigenlijk niets anders te doen, dan het recht op eisen wat ze bij wet heeft! De strijd wordt niet opnieuw gevoerd, omdat er moslima's zijn die '' vrijwillig '' van die rechten afstand doen! Wie hen hierbij hindert moet worden aangepakt, vader, broers, imams! Opvoeden die kerels, respecteer vrouwenrechten of donder op! |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
|
![]() nee hoor, moslima's eisen hier hun rechten op: het recht op hun hoofddoek, het recht op een bloedend maagdenvlies op hun huwelijksnacht en vooral ... ze pakken de rechten van onze vrouwen niet af! Zolang ze zichzelf blijven degraderen, vrees ik dat er weinig tegen te doen valt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor mijn part krijgt die broer levenslang, want het is moord met voorbedachte rade, en is vanuit ideologisch-godsdienstige redenen gebeurd. Iets waar je mijns inziens een 4-dubbele gevangenisstraf voor moet krijgen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
After all, ze zijn zelfs hier om onze gemeenschap te verrijken. Ik wou bijna schrijven ' ze zijn zelfs hier om onze cultuur en identiteit te verrijken', maar herinnerde mij plots dat volgens dezelfde Edina's van deze wereld de Vlaamse cultuur en identiteit niet bestaat. De islamitische cultuur en identiteit, de Marokkaanse, de Algerijnse, etc,de Turkse identiteit en cultuur bestaan dan weer wel. Kortom, ze zijn hier om ons, cultuur- en identiteitslozen, een verrijkende invulling te geven aan onze niet-bestaande cultuur en identiteit. Dat dergelijke politiek correcte opdringerigheid en assimilatieplicht voor de identiteits- en cultuurlozen een schending betekent van hun mensenrechten, doet er niet. Dat er om de regelmaat een moslima de keel wordt overgesneden, nog minder. It's part of the enriching package ! En wie het tegendeel beweert is een rassssieeeeeeeeeeeeeest. Punt uit. Zo simpel is de denkwereld van de Edina's van deze wereld. Laatst gewijzigd door Online : 14 november 2007 om 21:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bo, mocht je iets begrijpen van de positie van vrouwen binnen islam zou je je woorden inslikken! Ik heb vaak genoeg met eigen ogen kunnen vaststellen hoe meisjes van jongs af aan worden aangezet tot gehoorzaamheid, desnoods hardhandig terwijl de broer de beest uithing en kirrend door moeder wordt beloond! Op het niet aanleren van correct sociaal gedrag staat voor mams een harde straf als het fout gaat! Want thuis staat pa boven haar!Zijn eer is namelijk afhankelijk van het gedrag van zijn vrouwen! Dus leren vrouwen zich confirmeren , verzet kan leiden tot verstoting in het beste geval, maar ook de dood.Niemand leert hen anders, vanaf de geboorte tot de dood beslissen pa en echtgenoot over de kwaliteit van haar leven en aan de wettelijke rechten hier heeft ze niets dankzij onze politiek correcten! Als je van kleins af aan niets anders kent en ziet, dan is het verleidelijk om hierin mee te gaan, erger nog, dan wordt je immers beloond! Met hoofddoek mag je de deur nog uit!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Deze moord heeft uiteraard niets met racisme te maken. Het is het gevolg van achterlijke culturele denkwijzen. Het heeft zelfs geen zin om er godsdienst bij te sleuren. De jood en de moslim vinden deze laffe daad even verwerpelijk als de doorwinterde katholiek. Ik hoop dat het gerecht eens met die ouders gaat praten. Als blijkt dat die ook maar iet of wat begrip kunnen opbrengen voor de crapuleuze daad van hun zoon dan kan voor mijn part de ganse achterban op de vlieger worden gezet. Daar draai ik mijn hand niet voor om. Het heeft geen zin om er blijven mee te praten, dan wordt het hopeloos, en het kost nog een bom geld op de koop toe. Het artikel bevat iets te weinig details om verder te oordelen. Hoe dan ook ik vind dat de Europese Unie preventiever en selectiever moet te werk gaan als het om immigratie gaat. En daarom hoef ik geen racist te zijn met dergelijke uitspraken. De zwarte, de gele, jood, moslim, Marokkaan of Turk zijn ook niet gediend met dergelijke paljassen. Laatst gewijzigd door Rudy : 14 november 2007 om 23:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
- "Yes, my girl, you are 12 year's now, a real women, and he is a good moslim. You will be happy" (and me too, with the money he will give me, I'm going to buy a brand new Mercedes ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Feit is dat we met een erfenis zitten. Een erfenis van immigranten die niet bepaald tot de meest welgestelden behoorden in hun land. Feit is dat de tweede en derde generatie moslima's in onze regio wel beter geschoold zijn dan de mannelijke geloofsgenoten. Punt is dat je nog altijd ouders hebt die misschien nog niet met hun (westerse) tijd mee zijn. Vorige vrijdag "de weg naar mekka" gezien met Jan Leyers. Die vrouwen in Damascus, van welke godsdienst ook, zien er verre van onderdrukt uit. Verre van. Opvallend vond ik de uitspraken van een islamitische prominent die over België wist te vertellen dat hier nogal wat fundamentalisten zitten. Wat is de oorzaak ? Neen, ik zou dus niet stellen dat dit direct iets met de religie zelf te maken heeft. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
|
![]() Als het veel te laat is, nadat het grondig is fout gelopen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dus heeft voor u het ontbreken van vrouwenrechten, die voor ieder vrouw hier normaal zijn, niets te maken met islam? Goed zo dat vrouwen in Islamitische landen zich aanpassen aan wat daar gebruikelijk is maar waarom zou dit hier moeten? Betekent dit dan wat waar je ook geboren wordt je als moslima niet verliefd mag worden, kiezen welke man je wilt of beslissen met wie je trouwt?Waarom zouden die vrouwen geen gebruik mogen maken van rechten die voor Emma wel, maar voor Fatima niet gelden, omdat een religie dit heeft bepaald?De wetgeving hier geeft iedere vrouw, dus ook iedere moslima rechten, waarom zou een moslima die deze vrijheden gebruikt automatisch een minder goede gelovige moeten zijn?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |