![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Vreemdeling
|
![]() Jij hebt duidelijk het boek niet gelezen. Discussie is dan ook zinloos. Al je vragen zijn klaar en duidelijk uitgelegd in het boek zelf.
Ohja, lees ook 'God als misvatting' en ' blinde horloge maker' van richard Dawkins. Ik dank u, ahmet/ali/mohamed. Laatst gewijzigd door Cyanide : 20 december 2007 om 19:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Burgemeester
|
![]() Het valt toch op dat als je spreekt over iets heel specifieks, zoals bv. een boek of een religie, er plots iets bijgesleept wordt waar het totaal niet over gaat.
Echt on topic blijven lukt blijkbaar niet, en dat is voor mij DE aanwijzing dat er niks tegen in te brengen valt.
![]() |
#23 |
Parlementslid
|
![]() Doet me denken aan een bericht (http://www.theaustralian.news.com.au...7-2702,00.html) dat ik eergisteren las waar een debat over creationisme vs evolutie eindigde in moord. Ik was weinig verbaasd om te zien wie van de 2 de dader ging zijn.
Maarja, de dader was een goed mens (want christen zijn maakt iemand automatisch goed) en kreeg slechts maximaal 5 jaar ![]()
“Give a man a fire and he's warm for a day, but set fire to him and he's warm for the rest of his life.” - Terry Pratchett Laatst gewijzigd door Wautd : 21 december 2007 om 09:04. |
![]() |
![]() |