![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Persmededelingen In dit forum kun je discussiëren over persmededelingen die verschenen zijn op onze portaalsite. Persmededelingen kunnen ons steeds via dit adres worden toegestuurd. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Staatssecretaris
|
![]() Zie de 2 filmpjes op HLN: http://www.hln.be/hlns/cache/det/art....bron=homeArt2
NSV! Houzee! Semper Fidelis |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Europees Commissaris
|
![]() De club van lange mensen of zo? Als het er minder dan 25.000 zijn dan ga ik eens goed lachen want dat hebben we al eens gezien een vijftiental jaren geleden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Staatssecretaris
|
![]() Uit de mond van een walgelijk degoutante franskiljon klinkt dat enorm flatterend, dankje.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
1. Er zijn duidelijk veel meer royalisten dan landverraders. 2. De meerderheid van de royalisten is Nederlandstalig. 3. De landverraders proberen ons belachelijk te maken, maar door de gepaste reactie van de royalistische meerderheid wordt onze waardigheid behouden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Europees Commissaris
|
![]() Van geen belang. België is aan het uiteenvallen, zoveel is duidelijk. En laat Milquet, Maingain en De Decker maar op de eerste rij lopen zodat iedereen weet wie er België nog verdedigt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
2. Tuurlijk! Kijk eens naar de verschillen met de peilingen en de verkiezingen! 3. De royalistische meerderheid?! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat weet ik ook maar je kan ook voor de splitsing van het land pleiten en tegelijkertijd een normaal gedrag hebben.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Europees Commissaris
|
![]() Och, da's jong geweld. En van de andere kant: Albert heeft de bal gekaatst door zich te mengen in de politiek... dus kan je hem terug verwachten. Het is me dunkt de eerste keer dat er zo'n actie plaatsvindt in Brussel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Gouverneur
|
![]() Wat staat daar nu onder vld , "durven vernieuwen" en gij gaat betogen om iets lelijk ,oud ,afgeschreven te behouden. Uw broodwinning misschien?Tja, dan begrijp ik het.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Prachtig!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Zeven uur in de cel gezeten, mijn jas kapot en nog een pak slaag gekregen van de politie toen ik al lang uitgeteld op de grond lag...
België op z'n best... http://www.youtube.com/watch?v=REDhHTCo12g (ik kom aanstormen op 00:52 ![]()
![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Metternich : 16 november 2007 om 00:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Ook opvallend, toen politie en NSV! weggingen/werd afgevoerd, was een derde van het aanwezige publiek ineens verdwenen. En het is niet dat wij met 300 man waren...
![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Metternich : 16 november 2007 om 00:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Partijlid
|
![]() mooie actie!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Op zulke momenten vind ik het heel eventjes jammer dat mijn studententijd al zoveel jaren achter mij ligt, zie.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Knappe actie!
![]() |
![]() |
![]() |