![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() "Kindjes, kijk maar TV,
Papa geilt wel even mee" |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze weten dat ze moeten roepen als het Mega Mindy tijd is.
![]() |
#23 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
tik tik tik tik tik tik tik tik tik tik tik tik tik KABOEM!
Dit onderschrift is pretentieus en kan (soms) bekend overkomen! Laatst gewijzigd door Bovenbuur : 21 november 2007 om 20:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Parlementslid
|
![]() Miauw, miauw, miauw, miauw, miauw, klap bong, miauw, miauw, ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Minister
|
![]() wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii iiiiiiiiiiiiiiiiiii
(of zijn dat oorsuizingen?) |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Cello's
Violen Cello's Violen Violen Piano
![]() |
#28 |
Minister
|
![]() szzzzzzszzzzzs.... wwwwsssssssshhh... (de wind door de bladeren)
daarboven: rèèèèèèèèèèèherèèèèèèèèèèèè è... etc... (de frigo uit de kantoorkeuken achter mij...) wraf, grrrrrrrrr,wwwwrrrrrrraaaf wraf wraf (de vlooienbal van de buren hier) Laatst gewijzigd door Diplomatius : 22 november 2007 om 15:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() wwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww (witte ruis uit mijn pctje)
hhhffff (iemand die zacht zn neus snuift) bonk(trommel) tsing(cymballen) wooeee(violen)
![]() |
#30 | |
|
![]() slecht ingesteld hoor apparaat?
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Minister
|
![]() *zachtezoem* van mijn laptop
*tiktiktik* van mijn toetsen *Woohoo! Oh yeah! Free your body Feel the energy Free your body I'm in ecstasy* van mijn muziek |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Minister-President
|
![]() BOEM
Paukeslag daar ligt alles PLAT 0--------------------O weer razen violen celli bassen koperen triangel trommels PAUKEN razen rennen razen rennen razen rennen razen rennen razen rennen razen rennen STOP ! drama in volle slag hoeren slangen werpen zich op eerlike mannen het gezin wankelt de fabriek wankelt de eer wankelt ligt er alle begrippen VALLEN T ! L A H armen benen bewegen ruimte roffelgeruis -N d -E ij -T r -A t -B s -O d -R e -C w -A n e m m i l k piston trom voeten handen klimmen ringen latten koorden trommelgetrappel in ruimte Acrobaten roffelen de trom benen armen benen ... ... etcetera Ons Noortje repeteert een stukje Van Ostaijen voor de les 'woordkunst' (whatever that may mean...) -- ik ga toch eens ingrijpen, 't is al de derde keer dat ik uit m'n stoel opveer bij die 'BOEM!'
![]() |
#33 | |
Minister
|
![]() Citaat:
het lijkt me trouwens wel moeilijk om dergelijke poëzie voor te kunnen brengen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Vooral wanneer gebracht door een koor jonge deernen in de fleur van hun jeugd. Gelukkig is de rust hier teruggekkeerd en hoor ik weer het vertrouwde Tik Tak Tik Tak Tik Tak Tik Tak Tik Tak Tik Tak Tik Tak Tik Tak Tik Tak Tik Tak Tik Tak Tik Tak Tik ... etc.
![]() |
![]() |
#35 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
|
![]() Verdorie, mijn katten spoken hier ook vanalles uit. Dan beschrijf ik het geblaf van mijn honden nog niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() want het terrein
de mangreo en zijn deb omen zo worden ze niet losg het is een aldoor maar sommmige dieren doen daar hun voordeel mee tomtomtoektoektoek (trommels...) overal verloaten vere ze hebben zihc verstopt om niet te worden meegesleurd slijkspri waarmee ze kunnen lopen ze leven van minuscule platnjes d ie het wegtrekkende water achterlaat vissen hebben water no de slijkspringers drag maar die moeten van tijd tot tijd worden bij niet allen slijkspringers profiteren v wendkrabben zeven algen wat ze niet vert de mannentjes h slijktspringers proberen ,maar dreigen voldstaat net altijd om soms lopen de emoties hoog op ... ... maar slijkspringer veelk unnen ze elkaar telkens als het wat anders riskeren ze worden meegesleurd hoe hoog het water hier kot en naarmate het jaar vordert begint het ri het drog seizoen is begonnen het is april, sinds oktober is er gene d de rijstvelden zien nu buin in p in de hoofdkanalen van de rivier stroomt nu nog water maar het stat in die zes maanden is het venveel meter gezakt ... de hoge rieverioverds bieden veel bescherming voor oevervogl zoals de overmaya e de riviers troomt nu zo za op de velde n halen de boeren hun rijst binnen hun laatste oog eksterspreeuwen maken jacht op in secthen di maar de meest insec of zijn gewoon wegge voor mohammmed jamin en ze blijven het veld bewerken maar de grond is droog en versc om toch wat geld te verdienen graven de mensen zand uit voor de bouwindustrie ze graven in de bedding van de *** Nee, dit werkt niet. Natuurdocumentaires gaan te traag, te gemakkelijk.
![]() |
#38 |
|
![]() Dat hoor ik ook weleens op de achtergrond.
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Black-out op Canvas
here we go! *** m stat straks voor maka je zei dat festen een fil m wat eignelijk een beetje aan ]en dogma is een speic je mag een hand ga je vaak naar den ik probeer wat heeft denemarken de gezelligheid de natuur de veiligheid je ziet heel weinig po enik heb de ja china am nnoit van ge maar wat ik meij afvr je bent begonnen hoe lang duur hte vioor je ch ik heb het nu twee jaar ik dheb de indruk dat je er n je speelt vanavond tegen die werkt en die zeit her al voor en in jou omg grote ja toh een b eht is ene beetje ik neemaan da tj etoch een vorige keer zei je je zag het niet echt zitten en ne vuiel nog he maar ik had ook gen dus het s een echt ook voor joud e k toen hariet in juni was ze meer dan ze hhoord e to en zou heo wrodt in het nederlands een zoogdier neen dats een shci s staat strak welke italieaanse zanger pu blee inderdaa en de r s ja ingris waarom tos een moeilijke vraa oover der die nu weer doo dat beang ik heb het over de intel mensen die zeg naar het schijnt zouidne het owirdt daa als god het in zeven d eros ja dat is e *** Ni te doen, ze zitten heel den tijd te zeveren...
![]() |
#40 |
Minister-President
|
![]() If I should write a book for you
That brought me fame and fortune too That book would be like my heart and me Dedicated to you. And, if I should paint a picture too That showed the loveliness of you My art would be, like my heart and me, Dedicated to you. To you, because your love is the beacon that lights up my way. To you because with you I know one lifetime could be just one heavenly place. If I should find a twinkling star One half so wonderous as you are. That star would be, like my heart and me, Dedicated to you. To you, because your love is a beacon that lights up my way To you because with you I know one lifetime could be just one heavenly place If I should find a twinkling star One half so wonderous as you are That star would be like my heart and me Dedicated to you. (The Mills Brothers featuring Ella Fitzgerald -- Dedicated to you) Okay, I cheated... ik ken de lyrics uit het hoofd. Heb het de laatste tijd weer heel zwaar 'zitten' met m'n passionele verslaving aan muziek uit de jaren 30-40...