![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vrees er ook voor, eerlijkgezegd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Neen ik schreef:
Citaat:
waarmee ik bedoelde : Citaat:
terwijl ik niet schreef: Citaat:
Maar goed, dit is allemaal maar terzijde he, ik drukte gewoon even uit dat ik vrij pessimistisch ben, en dat ik denk dat- hoe goed integratie ook is- mensen van een andere huidskleur toch altijd als "anders" zullen gezien worden (zij het in verschillende mate, het kan zich in pogroms uiten, subtiele discriminatie, of zelfs discriminatie waarvan de schuldigen het niet eens beseffen)
![]() |
![]() |
#23 |
|
![]() Howard is een autist, ten eerste wie zegt dat hij een autochtoon is, wat denkt hij van zichzelf ?
![]() |
#24 |
|
![]() Misschien komt het door de grote zand-voorraden in het gindse werelddeel, maar minstens op Internet krijg ik de indruk dat Australië bovenmatig veel problemen heeft met moslims, gerekend naar bevolkingscijfers.
http://www.metaseek.nl/cgi-bin/meta/...slim&where=web http://nl.wikipedia.org/wiki/Australi%C3%AB_(land)