![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() Marino Keulen
Marleen Vanderpoorten Vincent "Q"ueqeleque Patricia Ceyssens Anke Vandermeersch JM Dedecker Bart Dewever Pieter Decrem Adelheid byttebier Bart Somers ... [size=2] en ook Hendrik Daems natuurlijk![/size] |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Burgemeester
|
![]() GEERT BOURGEOIS
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In navolging van guderian:
Al wie rechts is. Geen namen dus, tenzij ik alle rechtsen mag opsommen en daar heb ik geen zin in.
![]() |
![]() |
#24 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik haat ze allemaal.... inclusief de voorzitter van Tegen Draads. Das pas nen echten dictator.
Weg ermee.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() groot gelijk!
ANARCHIE!
![]() |
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() Wanneer komt de poll?
Ik denk dat er genoeg namen zijn nu. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Minister
|
![]() Citaat:
DaemsHendrik DemsHendrik DemsHengrik DemHengrik DemHengri DemHengsi DekHengst. Kwetet, flauwe mop, bij mij is dit Verhofstadt. PS: @ Chill, waarom haat jij Bart De Wever? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Minister
|
![]() Filip Dewinter
De eieren zeggen genoeg. ![]()
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Antoon, uw '
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#33 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() we dreigen Herman Decroo over het hoofd te zien, en in de categorie babyfaces from hell ook Frank Van Hecke niet vergeten.
Willy Declercq wint nipt van Willy Claes in de categorie Willy's die goed kunnen luisteren (die oren!), maar helaas niets zinvols over hun lippen krijgen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Aangezien de monarchie ook een politieke instelling is: alle saxen coburgs!
![]() |
![]() |
#35 |
Vreemdeling
|
![]() Steeds wordt er teruggegrepen naar de 2de wereldoorlog om de wandaden van de nazi's nog maar eens te laten zien.
Akkoord ben ik het met het feit dat de jodenvervolging een slecht ding was, maar vergeet niet dat de nazi's geen problemen hadden met negers en islamieten. Bewijs het pact met Irak. Het zijn de neo-nazi's die dit beeld hebben geschept. Versta me niet verkeerd ik ben geen neo-nazi, maar wees niet hypocriet want veel van de ideeën van het derde rijk zijn gewoon overgedragen naar het 'nieuwe Europa'. Ter verduidelijking de volgende voorbeelden: -Europa één munt (toen de mark) -Europa één wat zich uitstrekt tot en met Noord-Afrika en de communistische staten. (nieuwe Europa en Schjengen-akkoord) Na dit even te verhelderen wil ik even zeggen dat jouw eigenste idool (Ché Guevara) zijn ideologie veel meer onschuldigen heeft laten omkomen....dus doe niet zo pacifistisch. Si vis pacem, para bellum. Wie de vrede wil, moet de oorlog voorbereiden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Is dit uw nieuwe nick name, Peace???
![]() ![]() Als de Peace de passie preekt, forum let op uw ganzen ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Al het Vlaams Blok kliek, zonder twijfel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Minister-President
|
![]() Dewinter & Somers.
Ik hou niet van extremen, zie je In de winter is het te koud, Somers is 't te warm Nog poll-itici op mijn lijstje : (kweet dat dit eigenlijk niet mag, met namen spotten, maar 't zijn koetjes en kalfjes hé) Petit Robert Steevast Gratis Belofstadt (mister 200000 jobs) Vanden Ochotte Di Corrupto Boer Gois Bert Aanstoot
![]() |
#39 |
Minister-President
|
![]() Bij nader inzien ...
Eigenlijk zowat alle politici. Zeker de bruine, de oranje, de gele, de groene de rode, de blauwe en absoluut zeker de paarse.
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En de zwarte natuurlijk niet he? Nazi!
![]() ![]() ![]()
![]() |