![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Ja ja dat liedje kennen we wel. Het is namelijk de diepgaande boodschap in zo'n 80% van de geposte berichten op p.be. Zolang we maar: - nieuwe fiscale cadeaus aan de patroons kunnen geven. - loonmatiging en loonblokkering van de werknemers afdwingen. - veralgemening van interimwerk bereiken. - variabel loon en variabele werkuren invoegen. Verder nog veel geluk gewenst met uw aandelen hoor ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Het is zo al moeilijk genoeg VLaanderen onafhankelijk te krijgen. Separatisme is een keuze die je maakt, je word er niet mee geboren dat is een feit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Burger
|
![]() Eigenlijk zouden we moeten kunnen zeggen 'links' of 'rechts' t kan me niet schelen.Dat gevoel wordt me meester als je ziet wat er hier en niet enkel hier op dit topic maar ook op andere topics wordt geschreven.
Je kan links zijn, maar daar hangt danweer aanvast dat je blijkbaar geen nationalist kan zijn...dat komt dan van links en van rechts krijg je dan ook weer vanalles te horen...so whatt! Heeft ieder zijn monopolie over ditjes en datjes? Blijkbaar wel. Wat een kleuteropvoering is eigenlijk niet die 'zonder haat straat', men is tegen 'haat' maar men predikt haat tegenover 35% van het Vlaamse kiezerskorps! Want ja die campagne is gericht tegen een partij, die het volgste democratische recht heeft aan politiek te doen. Wat vele linksen doen (dogma - links) is die mensen uitsluiten, ze zetten zelfs de rechtbank in omdat het hen niet lukt in het parlement deze mensen de mat onder de voeten weg te schuiven, neen integendeel men draait de ketens vaster en zo wordt deze groep slapend rijk. Wel, dat links die menen de democratie in pacht te hebben, zou beter even in eigen boezem kijken alvorens met hun grote theoriën ieder mens om de oren te slaan. Verdraagzaamheid!?!?! Ik ben Vlaams, ik ben sociaal, ik ben groen en pacifistisch....ik noem dat 'links' op mijn manier. Maar op den duur zou je nog bijna dat begrip laten varen. Maar ik wil het uit de handen houden van zij die er menen het monopolie op te hebben, net als onze Vlaamse Leeuw! |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Maar u heeft gelijk er zijn al meelopers genoeg. Een linkse heeft het voordeel van de twijfel,zei een spreekwoord niet een dikke portefeuille en een goed geweten? Dat ik me dat geweten moet laten schoppen is er wel wat teveel aan,ik wil de keuze zelf maken!
We zijn vrij tot op het moment dat we kiezen, van dan af controleert de keuze de kiezer Laatst gewijzigd door BitterSweet : 1 december 2007 om 00:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Internationalisme is een politieke stroming die streeft naar het vormen van een samenwerking van naties in een unie waarin elke natie zelfstandigheid behoudt en sancties tegen de deelnemers alleen in onderling overleg genomen kunnen worden. [...] Komt er uiteindelijk één regerende macht die de anderen vervangt dan wel tot ondergeschikte overheid maakt, dan spreekt men over een supranationale macht.
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
|
![]() |
![]() |