![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() Een agressieveling meer of minder, niet erg, we zijn dat hier al gewoon.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er is hier iemand die daar veel beter dan Jantje op kan antwoorden. Je moet die vraag namelijk aan Hans1 richten. Zijn partij heeft ook een forum waar iedere andersdenkende geband word. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Parlementslid
|
![]() Ik hou niet van provocateurs van jouw type, teveel paranoia.
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Burger
|
![]() Vlijmscherp,
Het gedachtengoed dat u verdedigd, en de manier waarop u dit doet, en hoe uw band is met de moderatie van PI, doet hier in feite niet terzake. Het topic gaat over de dictatoriale houding van de moderatie en de grote meerderheid van de leden in een forum dat een extreme VB-gedachte predikt. ![]()
![]() |
#25 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() Met intimidatie is men bij mij aan het verkeerd adres hoor! ![]() Vrijheid van mening is en grondrecht en een mensenrecht, en dat 'onderdrukt' men niet!
Vrije meningsuiting is een mensenrecht ! ![]() Laatst gewijzigd door Marc Spandel : 29 november 2007 om 12:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Minister-President
|
![]() Het is een feit dat eerlijkheid en lef (gebruiken van eigen naam op politieke fora) het nadeel heeft dat men zichzelf in een zwakke positie stelt. Anonieme lafaards pesten en tergen zolang totdat ge het zelf opgeeft. Laster, roddels en scheldpartijen zwichten ze niet. Indien ge reageert op dezelfde wijze of basis vliegt ge er zelf uit... Dan is de stok gevonden om te slaan.
Zelf reageer ik niet meer op beledigingen en roddels van krapuul. Hun ideologie en leiders zet ik wel in hun vuile blootje, zo kunnen ze in de spiegel kijken. Pak het eens zo aan... |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wet iedereen is het steeds met mij eens en niet iedereen is even vredelievend. En het recht op vrije meningsuiting stopt als het andere schaad. En daar is geen spelt tussen te krijgen. Want beleefdheid is een basis die men moet volgen om zich vrij te kunnen uiten. Maar we hebben reeds gelezen dat beleefdheid en waarheid niet aan jou besteed zijn. Jij vindt dat je maar moet kunnen zeggen wat je wil en wanneer je wil, en iedereen maar moet goedkeuren wat jij zegt en schrijft, maar zo werkt de vrije meningsuiting niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Burger
|
![]() Citaat:
om het te kunnen 'aanpakken' zoals jij voorstelt moet ik wél de kans krijgen, en met een definitieve ban is dit dus onmogelijk. ![]() Eerlijk gezegd... Op Pi heb ik het meermaals geprobeerd zoals u voorstelde, maar als je alleen staat tegenover een georganiseerde club laag bij de grondse pesters (1 tegen 4), en de rest van het forum begrijpt niet juist wat er aan de hand is, én als de moderatie de pesters een handje boven het hoofd houd... tja... als je dan één woord durft zeggen dat ze kunnen misbruiken, krijg je een ganse bende hooligans op je kop, en dan ben je niet veel met die aanpak. ![]()
Vrije meningsuiting is een mensenrecht ! ![]() Laatst gewijzigd door Marc Spandel : 29 november 2007 om 15:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Wat voor een depressief creatuur smijten ze hier binnen. Gelukkig dat hij onze Brugse vriend gevonden heeft, zodat ze beiden hun problemen kunnen verwerken. Gelieve dat wel in de privésfeer te doen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Me dunkt dat dat - het is maar een tip - wel eens een belangrijke oorzaak zou kunnen zijn waarom u steeds maar "vervolging" over uzelf blijkt af te roepen. Misschien dat wat meer nuanceren, en vooral mensen zelf laten bepalen wat ze zijn of niet zijn, al veel kan helpen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#32 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Burger
|
![]() Citaat:
U ziet dus hoe gemakkelijk het is over een ander te oordelen zonder zichzelf te bezondigen aan he hokjesdenken. ![]() Bah... je mag de wereld indelen in 'soorten' zoveel je wil... Iedereen klasseert de medemens wel ergens onder, afhankelijk van het gedrag van die mens en de eigen mening. Belangrijk is dat je de mensen, eender tot welke 'soort' je ze klasseert het recht blijft geven op een 'fatsoenlijke' vrije meningsuiting. En ja... alles wat 'extreem' of 'fundamentalistisch' is en aanzet to haat en geweld, of het nu links of rechts of islam is... is in feite over de zelfde kam te scheren. Vanuit mijn oogpunt gezien zijn dit inderdaad de 'slechten'. Wat u de slechten of de goeden of weet ik veel welke benamingen u geeft aan de soorten die u indeelt betreft. Het is uw vrijheid om te zijn zoals uzelf wenst te zijn. ![]()
![]() |
![]() |
#34 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#35 |
Banneling
|
![]() Ik vind het echt jammer dat je van die forums bent gegooid, nu moet je ons komen lastig vallen.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Dat smilieke met zonnebril doet mij denken aan iemand die een serieus gesprek voert. Vandaar dat ik dit nogal veel gebruik in dit topic. Als het humoristisch bedoeld is, zal er wel een lachend smilieke achter staan. Gewoon... een persoonsgebonden manier van uiten, waar dus niets 'speciaals' achter te zoeken valt. ![]()
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Burger
|
![]() Iemand die zich verkleed als een sprekende kat op zijn/haar mening te verkondigen?
![]()
Vrije meningsuiting is een mensenrecht ! ![]() Laatst gewijzigd door Marc Spandel : 29 november 2007 om 18:28. |
![]() |
![]() |