![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Het is zeer moeilijk te beschrijven, je bewustzijn is volledig gescheiden van je lichaam. Je kan bvb in je tv kruipen, ermee versmelten, ik heb er lang in vast gezeten, ik kreeg er een beetje schrik van. Tijd en ruimte zijn zeer anders, alles gebeurt op hetzelfde moment, verleden, heden en toekomst. Ik heb nooit een speling gehad van meer dan een paar uur, maar mijn broer en vrienden van mij gingen soms ver terug in de tijd en konden tot in de kleinste details naar dingen kijken.
![]() |
![]() |
#23 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Ik vind het TE, omdat je geen controle hebt. Toen ik in mijn tv zat bvb wou ik er gewoon uit, maar dat lukte voor een tijdje niet.
![]() |
![]() |
#24 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#25 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Behalve het dodelijkste 'religie'.
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() bewustzijn verruimt
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Minister
|
![]() hehe op youtube hebde leuke filmpjes daarover
![]()
![]() |
#28 |
Burgemeester
|
![]() Ja tuurlijk, je moet altijd iemand nuchter hebben, en best ook geen wapens in de buurt hebben.
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
P.S. Ik denk niet dat het 'volkomen ongevaarlijk' is. Er heeft er ene in de VS of VK zelfs zelfmoord gepleegd na zo'n trip... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
De meeste jeugdigen die het uitproberen zijn vooral uit op veel lachen en onnozelheid verkopen. Als je bvb heel rustig bent en alles laat komen dan is het zeker een spirituele ervaring. Voor mij was het alleszins zo, het hangt er ook van af welke dosis je neemt. Ik heb het sterkste concentraat genomen in een hoge dosis, hierbij ben je echt volledig weg van de realiteit. Neem je het in een lage dosis, zoals de meesten doen, dan heb je gewoon lichte hallucinaties, zoals de vloer die in water veranderd en in elkaar overvloeiende kleuren enzo. Ik kan me goed inbeelden dat als ik ziek en zwak te bed zou liggen en een dergelijke trip zou ondernemen, het voor mij een heel spirituele ervaring zou zijn. Het is namelijk zo dat hoe actiever en vitaler je bent, hoe grappiger alles is, en hoe meer vermoeid of aangedaan je bent, hoe meer je er een hogere werkelijkheid aan toeschrijft.
![]() |
![]() |
#32 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Bijvoorbeeld: kun je je lichaam zien bewegen en voel je tegelijkertijd dat je zelf ook beweegt? Man, ik vind dit heel interessant... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Minister
|
![]() YouTube video's over Salvia zijn in ieder geval wel verslavend. Ik moet over 3 uur opstaan.
![]() Al eens geprobeerd om dat in ne cake te stoppen?
![]() |
#34 |
Minister
|
![]() Een cadeautip voor de feestdagen : http://www.de-sjamaan.nl/nl/0150_Sal...rum_Plant.html
![]() |
#35 | |
|
![]() Citaat:
Er groeit plenty in plantsoenen, weilanden en aan slootkanten wat er maar voor zulke doeleinden toepasbaar is en bij iets overdreven dosering ook geschikt voor (bijna-)doodservaring(en). Waarschijnlijk "gebruikten" ook wel enige Oude Schilders reeds; kijk maar eens op Net naar Jeroen Bosch. http://nl.wikipedia.org/wiki/Jeroen_Bosch_(schilder) ![]()
Als het regent in Limburg, kan het op Aarde best mooi weer zijn. Laatst gewijzigd door willem1940NLD : 4 december 2007 om 04:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Je kunt je lichaam zien bewegen, maar je hebt zelf geen lichaam, ik zou het beschrijven als 'zweven'.
![]() |
![]() |
#37 | |
|
![]() Citaat:
Ervaar je een verschil in je dagelijkse bezigheden en de aandacht die je daaraan besteed, als toen je dezelfde dingen deed voor je die ervaring had ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Burgemeester
|
![]() Nee, alles is hetzelfde denk ik. Ik heb een heel vaste routine. Maar de ervaring zet je wel aan het denken natuurlijk.
![]() |
#39 |
|
![]() Je ervaring leerde je, dat er een wezenlijk onderscheid bestaat tussen bewustzijn en het denkvermogen ervan, daar het denkvermogen toen buitenspel stond en je bewustzijn rechtstreeks deelnam en vorm gaf aan die levendige ervaring, zonder beperking in ruimte en tijd.
De inherente tekorten en de mentale conditionering van zintuiglijke en verstandelijke concepten en de gehechtheid eraan, verhindert ons om de omgeving rechtstreeks waar te nemen. Dan ervaren we een afgescheidenheid van de dingen, terwijl een diepe ervaring als de jouwe een intense vervlechting en invloed van alle dingen laat zien, hoewel je door de onervarenheid van intens veranderde bewustzijnstoestanden, niet echt de controle had over wat en hoe je de dingen toen ervaarde. Better luck next time. ![]() Mss verklaart dit ook al iets: http://www.2012.com.au/real_matrix.html |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]() Ik dacht dat je het over mijn dagelijkse routine had: opstaan, ontbijten, werken enzo... Ik heb het wss verkeerd begrepen. ![]()
![]() |