![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Ik hou mijn antwoord in beraad ![]()
![]() |
![]() |
#22 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() de gezelle is een Vlaams Belang gericht café, een paar jaar geleden werd er 's nachts een brandbom tegen de voordeur gesmeten (op dat moment waren de eigenaar, zijn vrouw en hun klein dochtertje binnen aan het slapen). De kranten vonden deze gebeurtenis slechts een paar regels bij het regionaal nieuws waard.
Laatst gewijzigd door Den Ardennees : 5 december 2007 om 13:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
|
![]() Dat is niet zomaar een muis, dat is het embleem van de derde SS divisie Leibstandarte Mickey Mouse.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | ||
|
![]() Citaat:
![]()
Laatst gewijzigd door Den Ardennees : 5 december 2007 om 13:42. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Marginaal tegen marginaal. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Staatssecretaris
|
![]() Welke aap? in mijn mouw zitten geen dieren hoor...
![]() |
#30 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En ja, zo wordt het volgende conflict weer aangekondigd. En als het daar éénmaal is, dan zal het weer de schuld zijn van de 'rechtse zakken'. Maar niemand wil oorlog voor z'n plezier. Daar zijn altijd redenen voor. En die redenen worden nu tot stand gebracht door het zgn linkse front. Jullie zijn bedankt jongens... Wie de geschiedenis niet kent, is gedoemd om ze te herbeleven. Maar als er een iets is wat de geschiedenis ons leert, dan is het blijkbaar dat ze ons niets leert. Laatst gewijzigd door Dycore : 5 december 2007 om 16:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
|
![]() Ik begin jou steeds minder te begrijpen. Jij zou dus liever een Vlaanderen hebben, geregeerd door een corrupte kaste die en masse vreemdelingen binnenlaat, al dan niet crimineel, dan een rechts België, uiteraard confederaal en mét respect voor de Vlamingen.
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#36 | ||
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Citaat:
Spijt betuigen over acties die je onderneemt vanuit een idealistisch, ideologisch standpunt is belachelijk, lafhartig en is puur verraad aan het ideaal dat je ooit uitdroeg en de persoon die je ooit was. Liever strijdend ten onder, met de idealen intact, dan braaf in je bed sterven, op een hoge leeftijd, maar zonder enige wil tot het nastreven van een groter ideaal. Zij die voor Vlaanderen hebben gecollaboreerd zullen tot op het einde van mijn dagen op mijn steun kunnen rekenen! Altijd, overal en onvoorwaardelijk. Citaat:
![]() |
![]() |
#37 |
|
![]() Ik ben een Vlaams nationalist.
Niemand hoeft mij te komen vertellen hoe de repressie/epuratie een middel is geweest om het vlaams nationalisme uit te roeien. Desanietemin vind ik het een hemeltergende schande en een getuigenis van absoluut gebrek aan strategisch inzicht, ja zelfs van verstard denken, om de amnestie-eis vandaag nog te koppelen aan de vervolging van het nationalisme. Daarenboven ben ik fervent tegenstander van amnestie. Amnestie is enerzijds vernederend voor de onschuldige slachtoffers van de repressie en anderzijds een vrijgeleide voor de niet ideologische collaborateurs. Ikzelf, noch mijn overleden familie, behoort tot het type dat verschoning vraagt aan het collaborerende krapuul dat de naoorlogse periode heeft gebruikt om hun macht te consolideren.
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En waaruit blijkt dat een communistische staat Vlaanderen, voor zover die al zou kunnen bestaan in de eerstkomende honderd jaar, massaal vreemdelingen "al dan niet crimineel" zou binnen laten? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | ||
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Den Ardennees : 5 december 2007 om 18:04. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
|
![]() Citaat:
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. |
|
![]() |
![]() |