![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Partijlid
|
![]() Ik vraag mij af of de pro vlaamse partijen hier wel winst bij zouden halen.
Zijn er niet veel mensen die het splitsen van België toch te dichtbij zien komen en dan liever op SPA/Groen gaan stemmen om dit ten alle koste te vermijden? Vooral in Wallonië denk ik dat de MR opnieuw achteruit zou gaan en PS/CDH wint dankzij het non volhouden. Persoonlijk zie ik graag nieuwe verkiezingen, ik ben enorm benieuwd naar wat het resultaat zou zijn. Zelf stem ik dan nogmaals op LDD. Vlaanderen of België kan me niet schelen, zolang die belastingen maar omlaag gaan en overheid verminderd wordt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Alleen zou ik niet de term 'zwevende kiezer' gebruiken: het gaat hem om kiezers die in politiek geïnteresseerd maar er niet door gemotiveerd zijn, meer beïnvloed door media, alhoewel niet steeds in de door de regimepers gewenste richting. Zo is het resultaat vh VB in 2004 eveneens een niet gewenst gevolg vd mediatieke hype igv het vreemdelingenstemrecht en uiteraard de veroordeling door het Gents HVB. Idem ditto voor Stevaert, en JMDD. MBT het VB doet de partij er goed aan te beseffen , dat zij niet 1 op de 4 Vlamingen vertegenwoordigt , maar actueel 1 op de 5 .
“They’re Not After Me, They’re After You. I’m Just In the Way.” Donald J. Trump Laatst gewijzigd door stab : 4 december 2007 om 08:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik vind dit een zeer slecht punt voor JMDD. Ook zijn belachelijke kritiek op het kartel in de 7de Dag was er trouwens teveel aan. De Decker sprak als een Belgicist. Laatst gewijzigd door Kortaf : 4 december 2007 om 08:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Europees Commissaris
|
![]() Dat was een VRT-verschijnsel. Geen hond was daarin geïnteresseerd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Nu, 't is een zéér bonte mengeling hoor: de overtuigde twijfelaars tot de vogelpikkers. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maar er lopen er hier een aantal zo zegezeker rond op basis van wat peilingen.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Banneling
|
![]() JMDD
Citaat:
|
|
![]() |