![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Lokaal Raadslid
|
![]() ![]() dan krijg je dus zoiets... let wel... DIT ZIJN NIET MIJN BORSTEN ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Lokaal Raadslid
|
![]() idd...
dus ze kocht die op de groei, maar als die groei was bereikt moest ik er maar mee verder... jeugdherinneringen ![]() nu zitten ze mooi verpakt, geen zorgen ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Lokaal Raadslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() ik bedoel maar : iedereen kan zo maar gratuite beweren dat ze verpakt zijn he
er zijn forummers die dat anders zien : ik kwoot er eentje (toegegeven, niet zo maar eentje, natuurlijk) : Citaat:
divers beeldmateriaal wordt als bewijs aanvaard ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik had het kunnen weten dat indien mannen zich hier kwamen moeien héél de draad om zeep zou zijn!
![]() Er stond toch: @ de dames? ik had er een poll bij moeten voegen voordat Anna List zijn gedachten op hol sloegen.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ne volledigen boek over borsten? Yiha! Trouwens, circe, het is toch duidelijk dat jij niet tot de doelgroep van dit boek behoort ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Wordt dus zo'n boekske dat "mijnheer" voor "vrouwtje lief" onder de kerstboom kan leggen, waarna hij zelf als volleerde "nieuwe man" het vrouwenprobleem eens onder ogen kan beginnen zien? Met uitspraken als: "Zij hebben niet door dat hun borsten niet hun hele leven hetzelfde blijven. De cupmaat en omvangsmaat veranderen voortdurend. " had ik inderdaad beter moeten weten.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 4 december 2007 om 18:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Parlementslid
|
![]() Mijn borsten groeien ook, elke keer na het trainen zijn die dikker. Extra proteïnen en vezels helpen ook, zonder is ondoenbaar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ge hebt gelijk, mannen hebben hier niks te zoeken ! tenzij ze een vrouwelijke nick én avatar hebben natuurlijk ![]() "voordat Anna List zijn gedachten op hol sloegen" ... dat tijdstip ligt inmiddels zo'n tienendertig jaar achter me vrees ik ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Volleerde nieuwe mannen ? Bestaan die echt ? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk het ook ja.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Minister-President
|
![]() Die vrouwen (in samenwerking met enkele heren) hier maar discussieren over het borstenboek...
Waarom geen borstenforum... Alle vrouwelijke deelneemsters posten hier hun fiere tweeling en kunnen er tezamen met hun collega-vrouwen en de hier aanwezige mannen over discussieren dat het een lieve lust is. Iedereen blij ![]()
![]() |
#37 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
hier is het de bedoeling om met enkele foto's achter elkaar een evolutie te schetsen ! (zijn we heel streng op, t moet hier gene tettendraad worden ! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#39 | |