![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]()
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Naar het schijnt wel veel minder moorden per duizend inwoners dan in België.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Ovidius : 6 december 2007 om 12:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
|
![]() Hoe meer volk op dit bolletje, hoe meer wacko's zoals deze er zullen komen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Lijkt me erg onwaarschijnlijk. Het aantal mensen dat overlijft door het gebruik van vuurwapens ligt er historisch hoog(in de buurt van Egypte geloof ik).
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen, zoals 'ik weet niet meer waar mijn bron is en ik zal die later wel terugvinden'.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Net zoals toen met die schietpartij op die school in de USA door die Koreaan. De lijken waren nog niet geteld, of Pietje was al bezig met de States voor te stellen als een land waar zo'n zaken de gewoonte zijn door de plaatselijke wapenwet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() het mag een wonder heten dat zoiets in een agressieve maatschappij als de verenigde staten niet veel vaker gebeurt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
|
![]() vertel eens mitgard, hoe heb jij die agressieve maatschappij ervaren? Hoelang heb je er geleefd? Hoeveel Amerikanen ken je persoonlijk?
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
van de extreem repressieve en gewelddadige politie, de extreem competitieve en meedogenloze arbeidsmarkt, het sociaal darwinisme, de prestatiecultus van winners vs losers, het ontbreken van een sociaal vangnet etc. dit is toch wat anders dan europa waar toch nog ergens het idee leeft dat iedereen meetelt in de samenleving. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
hebben ze u dat idee gegeven? En probeer nu eens op de vraagjes te antwoorden Laatst gewijzigd door born2bewild : 6 december 2007 om 17:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
en wat een lol dat ze hebben |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zou toch graag hebben dat Pietje hier nog eens op antwoordt, want ik snap ook de link niet tussen het gebeurde en Pietjes conclusie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
|
![]() De schutter nam Prozac zoals bijna alle andere schutters die doorgedraaid zijn. Die anti-depressiva verhogen de kans op zelfmoord en geweldadig gedrag, maar ze crapuleuze famacuetische industrie blijven ze verkopen als zoete broodjes.
Citaat:
Laatst gewijzigd door exodus : 7 december 2007 om 08:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Heftruck : 7 december 2007 om 08:14. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
|
![]() Citaat:
Edit: ik ben op de hoogte van de neveneffecten van SSRI's, dat staat volgens mij zelfs in de bijsluiter als zeldzaam NE
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. Laatst gewijzigd door Pieke : 7 december 2007 om 08:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |