![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() juist de rijken dat zijn de dieven
![]() ![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 8 december 2007 om 13:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#23 |
|
![]() nu moet ik zelf ook wel toegeven dat ik bedenkingen heb bij mijn eigen situatie in vergelijking met die van zware criminelen
ik heb momenteel ongeveer 1 vierkante meter leefruimte ( die dan eigenlijk niet eens echt van mij is ) dat is minder dan marc dutroux heeft en ik heb niks misdaan en hij wel. ik pleit evenwel niet voor nog slechtere omstandigheden in de gevangenissen want vaak zijn deze zeer mensonwaardig dit betreft dan vooral de kleine criminelen - die worden met zijn vieren op een cel gestoken maar marc dutroux heeft zijn eigen cel hoor enfin laat ze daar genieten dus van hun eend voor mijn part - ik vraag zelf zelfs niet eens eend met kerstmis maar vind wel dat ik recht heb op meer leefruimte dan marc dutroux ik dank u
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 8 december 2007 om 13:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
|
![]() Ik geloof niet in straffen. Pech hè?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tzou een mooie Wereld worden met U,weet je dat er landen bestaan waar ze ook niet geloven in straffen
![]() |
#26 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
|
![]() een tafeltje een pc en een stoel - dat is het zo ongeveer he
![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
|
![]() en in feite zou ik ook zo kunnen redeneren ( maar dat doe ik uiteraard niet )
en het kakwijf waardoor ik nu dakloos ben omdat ik niet pikte dat ze haar dochter liet misbruiken gewoon kapot gaan maken dan zit ik morgen lekker warm binnen en kan ik ook mee eend eten ps als ik een eigen cel wil dan moet ik ze wel kapot maken he want als ik ze alleen maar wat slaag geef dan steken ze me met vieren op cel - enkel indien mijn delicten zwaar genoeg zijn krijg ik een eigen cel
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 8 december 2007 om 13:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Minister
|
![]() Wat gevangenen de ergste straf vinden, is dat ze hun vrijheid helemaal kwijt zijn. Niet mogen gaan of staan waar ze willen. Afgezonderd te worden van je familie en vrienden en op den duur vaak zelfs alle contacten verliezen. Eén keer op een jaar eend eten maakt die straf niet minder erg.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
|
![]() Citaat:
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 8 december 2007 om 13:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
|
![]() trouwens welke vrijheid heb ik dan als dakloze ? meer dan marc dutroux ? ik zei al dat ik minder leefruimte heb dan hij
![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 8 december 2007 om 13:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#33 |
Minister
|
![]() Vraag maar eens aan de gevangen zelf wat ze ervan vinden. Het is van hen dat ik weet hoe erg het is om opgesloten te zitten en beetje bij beetje alle contacten met je familie en zelfs met je kinderen te verliezen.
Ik zuig dat niet uit mijn duim, ik zeg gewoon wat zij me vetreld hebben, wat ik gelezen heb en in reportages gehoord heb. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
|
![]() ok, en een bed misschien?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
|
![]() Citaat:
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
|
![]() nee daarvoor is er geen plaats - ik slaap in een stoel
![]() voor een bed heb ik twee vierkante meter nodig he en dat is dus het dubbel decadenterik !!! ![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 8 december 2007 om 13:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
|
![]() Ik heb ex-gevangenen al meerdere malen horen zeggen dat binnengaan (in het gevang) fijner is dan weer buitenstaan (in de boze wereld).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daar heb je groot gelijk in kobaf
![]() |
#39 |
|
![]() kortom kunnen we stellen dat daklozen erger af zijn dan misdadigers in dit land en dat het dus ook begrijpelijk is dat daklozen misdaden zouden gaan plegen teneinde beter behandelt te worden.
en nee ik pleit niet voor strengere regimes in gevangenissen maar wel voor betere levensomstandigheden van diegenen die niks ander "misdeden" dan arm zijn.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 8 december 2007 om 13:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor niet gedetineerden staat er vaak een bordje simplisme op het menu . Goedkoop en snel klaar.