![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() Kan ik daar ergens iets over lezen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Europees Commissaris
|
![]() Bah, zowel Dietser als Vlaams-seperatist is verachtelijk.
Als Vlaanderen bij Nederland zou horen verandert er best niet aan de vlag noch de naam en blijft het Nederland met rood wit blauw (geen oranje). Misschien is de Limburgen samenvoegen, de Vlaanderens samenvoegen en Brabant één maken binnen Nederland een goed idee. P.S.: Een Turk kan ook Nederlands nationalist zijn, zoals iedereen van gelijk welke afkomst. Wij zijn geen rassentheoretici die voor seggregatie zijn. Buitenlanders moeten zelf kiezen of ze zich belgicist, flamingant of Nederlands voelen. P.P.S.: Boven alles ben ik nog Europeaan.
Vermijd woordenwisselingen met kletskousen: elk kreeg een tong, maar weinigen verstand. Disticha Catonis Laatst gewijzigd door Scarabaeida : 9 december 2007 om 18:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Europees Commissaris
|
![]() Die "alles" was een foute woordkeuze, inderdaad.
![]()
![]() |
#27 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Die kinderen zullen hem nooit vergeten denk ik. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Minister-President
|
![]() Ik geef je groot gelijk. Die jongen is een superheld. Hij kon het niet aanvaarden dat die kinderen levend zouden verbranden en verschrikkelijke pijn zouden lijden. Zelfs zijn schoenen zijn gesmolten. Hij heeft zijn leven voor die kinderen geriskeerd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Schepen
|
![]() Het is zoals in een vliegtuig zitten en die aan het neerstorten is.
Je lot lijkt onafwendbaar. En bij een wonder lukt het de piloten om net voor het neerstorten vliegtuig op rails te krijgen en je gered wordt. Zoals de meeste volwassenen en ons zich dan gevoeld zouden hebben, zo zullen de kinderen zich ook gevoeld hebben. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Vreemdeling
|
![]() Die man doet zijn burgerplicht, als nederlandse staatsburger moest hij die jongens helpen, denk ik.
Daarenbij ben je het je menselijkheid ook wel verplicht. big deal dat het een turk is... |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Je hebt gelijk dat ieder onder dergelijke omstandigheden in actie hoort te komen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |