![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ook bizar dat jij dat bizar vindt trouwens. Denk je dat er velen zich geroepen voelen of moedig genoeg zijn om zich zo'n behandeling te laten welgevallen als diegene die Leterme dit weekend te beurt viel? Laatst gewijzigd door born2bewild : 10 december 2007 om 19:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De meeste mensen, ook niet in Franstalig België, vallen niet zozeer op de kritiek maar op de wijze waarop die werd geformuleerd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Als we alles moeten geloven wat men 'heeft horen zeggen', gaan er nog negationisten (en pedo's) boven water komen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() Daar valt wel iets voor te zeggen.
Laatst gewijzigd door system : 10 december 2007 om 20:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het gaat hem er wel over dat als een voorzitter van een demokratische partij zoiets zegt, dat ik dan verlang om te weten of het de waarheid is, ja of neen. En ik verwacht van de Vlaamse joernalisten dat zij mij daarover berichten. ps: als het Weverke niet persoonlijk reageert, vb. omdat het zijn overtuiging is om niet in te gaan op onnozele en tergende provokaties, dan geef ik hem dik gelijk.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb horen zeggen dat Di Poupo een jeannet is. Moet er nog chocolade zijn ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom verbaast het mij niets dat jij alleen leest wat jij wilt lezen?
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nu jij nog wat doen aan je Vlaams imago want jij hebt, in tegenstelling tot het VB, al bewezen dat je bijna de helft van je stemmen verloor. En het waren er al maar max. 13.000.
![]() |
#35 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Vrouw ??? Marlijn, U overtuigt mij niet.
" Weet nu dan dat uw stem door niemand wordt aanhoord zolang ge stamelend bidt en bedelt bij de poort." W. Elsschot W. Vl. Boerenwijsheid : De boeren slaan hun brave en dwaze honden dood. Laatst gewijzigd door Cyrano : 10 december 2007 om 22:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Neem jij jezelf eigenlijk serieus?
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mij ook niet.
En niet alleen omdat Merlijn beweert een vrouw te zijn. Persoonlijk vind de combinatie van 'haar' woordenschat en schrijfstijl verdacht. Met andere woorden: we hebben hier meer dan waarschijnlijk te doen met een 'Vuilblok' hatende provocateur en aandachtshoer.
![]() |
#39 |
Minister-President
|
![]() Waren Morel en De Wever geen studiegenoten??
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Banneling
|
![]() Waar zie jij die provocaties
![]() on topic: het is schandalig dat een vent als De Wever wel mocht deelnemen aan de onderhandelingen,gezien zijn achtergrond,ontkenning holocaust en foto met Le Pen waar hij nog skinhead was. Arme Leterme toch,hoe stom kon je zijn. Laatst gewijzigd door Marlientje : 10 december 2007 om 23:07. |
![]() |
![]() |