![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Vreemdeling
|
![]() voor mijn vrouw en ik,twee keer 85 €
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stort een voorschot en doe de rest op afbetaling. Als ze de zaak laten voorkomen kunnen ze niet anders dan instemmen en het wettelijk % van 6% laten gelden. Of is het 7% ? In elk geval niet hoger dan naar Belgisch recht, wat dikwijls heel wat minder is dan wat ze u proberen te laten betalen. Dat is dan weer een voordeel van de rechtbank ter zake.
![]() |
![]() |
#23 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ok dan moeten we nu de mensen hier met veel geduld gaan uitleggen dat iemand die 2 keer 85 euro al niet kan betalen 1200 zeker niet kan betalen
![]() nochthans toch simpel om te begrijpen dacht ik - maar ja als vervotte het al niet snapt wat kunnen we dan van het plebs op dit obscure forum verwachten he ? ![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 10 december 2007 om 22:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
|
![]() Citaat:
particulieren kunnen een deurwaarder enkel beslag laten leggen middels een vonnis - anders kunnen ze een deurwaarder wel als facteur gebruiken om te gaan dreigen enzo - maar beslag kan enkel met een vonnis - behalve de staat - die kan dat zonder
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Is er een reden om de wet te overtreden? Wie niet betaalt heeft ongelijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() stop toch eens met dat tribaal collectief groepsdenken man !!! of zoek anders een andere partij ![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 10 december 2007 om 22:49. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
|
![]() zal op het volgend congres weer eens uit mijn sloffen moeten schieten zo te zien
![]() ![]() ![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#29 | |
|
![]() Citaat:
zoniet zouden we hem de raad kunnen geven hetgeen opgeschreven is bij de buren te zetten of te verstoppen maar dat zou zelfs als diefstal geinterpreteerd worden - dus dat zeker niet doen het beslag is er dus al maar het is nog niet definiet - het is nog omkeerbaar - mits betaling
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 10 december 2007 om 22:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alhoewel ik denk toch dat de staat ook zijn vonnis zal nodig hebben om beslag te leggen.
![]() |
#31 |
|
![]() juist mambo ik was vergeten dat een dakloze zoiets niet kan weten
en dat werkende mensen het altijd beter weten ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Beslag leggen bv door de sociale kas of zorgkas of zo, dat vraagt mijn gedacht toch een vonnis. In elk geval vonnis of niet, tegen een afbetaling kunnen ze niks doen. Ook als ze het zelf niet toestaan en je doet het toch. Staat of geen staat. Hetzelfde voor penale boeten en dergelijke. Hetzelfde bij uw belastingen, ze kunnen er niks tegen doen. Misschien eens een vieze lip trekken dat wel.
![]() |
![]() |
#33 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 10 december 2007 om 22:56. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stop eens met dat gezaag. Als ik die zorgkas betaal voor mij en mijn vrouw biedt dat enkel voordelen, het is ook een vorm van solidariteit. Weet ik veel. Wie niet betaalt zal wel eens de eerste kunnen zijn die klaagt nadien ongelijk te worden behandeld. Zo blijven we bezig. De armen zullen argumenteren ongelijk te worden behandeld want die hebben het nooit kunnen betalen, die zorgkas bedoel ik. Heeft niets met partij te maken beste King. Maar ik kan mij moeilijk van de indruk ontdoen dat je je opzettelijk in de armoede wentelt. Mij is het niet zeker of dit om slachtofferreden is of eerder om ideologische redenen. Een beetje serieus blijven. Je geloofwaardigheid begint serieuze deuken te krijgen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zijn probleem is dat hij het weeral te lang opzij heeft gelegd. 2 x 85€ zijn er 1200€ geworden. Nu is daar een vonnis in geweest of niet? Anders heb je het basis bedrag, de verwijl intresten en de kosten van de deurwaarder en de kosten van het vonnis. In principe zijn de kosten voor de deurwaarder voor de opdrachtgever. De proces kosten zijn zeker voor u. De verwijl intresten daar valt over te praten. Is dat volgens het vonnis naar Belgisch recht gerekend? Is er geen vonnis welk is dan het percentage daarvan? Kortom dikwijls het basis bedrag betalen en de verwijl intresten niet betalen is ook voldoende. Ik kan alleen maar nu de raad geven, stort een bedrag en stuur een aangetekende brief met de vraag voor afbetaling. Ze gaan dat weigeren maar zelf moet je u dat niet aantrekken, betaal gewoon maandelijks wat je voorgesteld hebt. Ondertussen kan hij tenminste eens een gratis juridische dienst proberen zoals bv in Gent in de Catalonienstraat Huis van de juristen of zo noemt dat denk ik.
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | ||
|
![]() heren ik ga uit van de onschuld van ongerustemens tot het tegendeel bewezen is
voor jullie is dat blijkbaar omgekeerd - wie niet betaald heeft is verdacht - zal wel niet willen betalen hebben en weet ik welke zever allemaal Citaat:
dan nog eentje om het af te leren van mijn partijgenoot ( die toch beter op de lijst dedecker zou passen mijns inziens maar soit ) Citaat:
een kus van de juf en een bank vooruit rudy ![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 10 december 2007 om 23:29. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
|
![]() Citaat:
echt te debiel om dat te snappen mannekes ? allee terug naar de papklas dan zelle ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | ||
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 10 december 2007 om 23:23. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
|
![]() wie denken ze wel dat ze zijn zeg die armen - niet kunnen betalen - pff schande
wie denken ze wel dat ze zijn - arm zijn - wat een pretentie ![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 10 december 2007 om 23:30. |
![]() |
![]() |