![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() e rake tackel daarentegen zal wel effectief zijn
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
|
![]() Citaat:
Of nemen zij hun hulpverleners van de Rode Halve Maan mee, indien een supporter onwel zou worden? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() Ik herinner mij de zware uitbarsting van frustratie nadat Turkije door Zwitserland in de barrages werd uitgeschakeld voor deelname aan het WK voetbal in 2006. Eerst dacht ik dat het de gebruikelijke sportieve teleurstelling was. Nu moet ik denken dat het mss. extra bezwarend was omwille van de Zwitserse vlag (wit kruis met rode achtergrond).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
|
![]() Oei; sport/voetbal ... daar weet ik te weinig van.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
Als het regent in Limburg, kan het op Aarde best mooi weer zijn. Laatst gewijzigd door willem1940NLD : 13 december 2007 om 03:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Schandalig, die turkse islamieten beledigen me zwaar met hun religieuze tekens.
![]()
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Europees Commissaris
|
![]() Wat een hoop idioten...
Wat binnen een paar jaar ? De kerken afbreken ? Het rood kruis verbieden ? Niemand kan zeggen dat we het niet voorspeld hebben. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het Rode Kruis heeft alvast commentaren gekregen. Iets dat hun logo moest worden aangepast voor zover ik me herinner.
yeps: Zwitserland wil conferentie over logo Rode Kruis Hilversum (ANP/AFP/Van onze redactie) 14 september 2005 - Zwitserland wil voor het einde van het jaar alle 189 ondertekenaars van de Geneefse Conventies bijeenroepen om te praten over een nieuw logo voor het Rode Kruis. Dat heeft een woordvoerder van de Zwitserse regering gisteren gezegd. Rode ruit Het nieuwe embleem zal gevoerd worden naast de huidige symbolen van de internationale medische hulporganisatie, het (christelijke) kruis en de (islamitische) halve maan. Het mag geen binding hebben met enige religie of cultuur. Waarschijnlijk wordt het nieuwe symbool een rode ruit. Het logo van een rood kruis in een wit veld is in feite een omkering van de Zwitserse vlag. (...) http://www.katholieknederland.nl/act...FJaar2005.html
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
|
![]() Geen moeilijke voorspelling, want is al eeuwen zo in landen met veel moslims; zelfs het plusteken in rekensommen is daar, meen ik, verboden (en ik dacht ook in Israël).
![]() |
#34 | |
|
![]() Citaat:
http://home.planet.nl/~bmeijeri/Veronica/veronica.html http://home.deds.nl/~batjan/damchips.html Maar hee, mag de Zwitserse vlag wel "kruis" blijven of gaan die meteen al over op ruit of maan?
Als het regent in Limburg, kan het op Aarde best mooi weer zijn. Laatst gewijzigd door willem1940NLD : 13 december 2007 om 17:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Banneling
|
![]() Manman,lang leve de moslims niewaar linksen????tjonge jonge,wat moet er nog aangetoond worden eer de ogen eens open gaan???
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#37 |
Europees Commissaris
|
![]() Op z'n minst dit soort 'wensen' niet zonder slag of stoot inwilligen, hoop ik.
Maar de linkse broekschijters lijken zo stilaan zélf extremer te worden dan de extreemse moslims. 'T is voor die mannen ook moeilijk om ongelijk toe te geven eh ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar mijn vraag was nog niet zo dom hoor,wat doen we ermee,terug sturen naar land van herkomst
![]()
![]() |
#40 |
Gouverneur
|
![]() ja, één van 1,5 miljard supporters van alaah
Een onderdanig, godvruchtig en spuuglelijk kaboutervrouwtje aan de haak slaan, dat kan elke fundamentalist. Een uiterst aantrekkelijke, zelfstandige en razend intelligente vrouw overtuigen van islamitisch geïnspireerde zever is een heel ander verhaal. |
![]() |
![]() |