![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
|
![]() Los daarvan: als er morgen een pil op de markt komt die van mij een heteroseksueel maakt, neem ik ze.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
|
![]()
![]() |
![]() |
#25 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() De test wijst uit dat men van hetero-fruitvliegjes homo-fruitvliegjes kan maken, maar de omgekeerde verandering wordt niet gemaakt ![]()
Koningen horen thuis in sprookjes http://http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=40941098748&ref=ts Against gay marriage? Then don't get one and shut the fuck up ![]() "The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. " |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Minister-President
|
![]() Hangt af van de bijwerkingen. Als de bijwerkingen erger zijn dan mijn huidige toestand, dan blijf ik liever homo. Liever gelukkig en gezond met een man, dan ziek van de bijwerkingen van een heteropil (voorbeelden van "homo-geneeswijzen" uit het verleden resulteerden steeds in een "terugval" of een depressie of verlies aan levenslust).
Koningen horen thuis in sprookjes http://http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=40941098748&ref=ts Against gay marriage? Then don't get one and shut the fuck up ![]() "The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. " |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ge komt hier vertellen dat homoseksualiteit genetisch bepaald is, en dan komt ge af dat het een keuze is? Misschien kan je verder discussieren nadat je de betekenis van het woordje 'genetisch' hebt opgezocht.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Begrijp wel niet waarom ze die proef doen met fruitvliegen, zou men deze in dit geval niet beter hebben gedaan met "strontvliegen".
![]() |
![]() |
#29 |
|
![]() Om dat medicijn mee door te slikken?
![]() Laatst gewijzigd door HAMC : 11 december 2007 om 20:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
|
![]() Misschien omdat fruitvliegen minder heisa maken dan homo's?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() Dat sommigen het medicijn willen innemen juich ik alleen maar toe.Het zal zeker en vast in jullie voordeel werken en jullie worden nietmeer scheef aanbekeken door jullie geaardheid in het verleden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik vind gewoon dat ze, net zoals hetero's, geen subsidies mogen ontvangen (voor hun seksuele voorkeur). Hetero's worden nu m.i. op dat vlak benadeeld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
|
![]() Nee, onze kelner mag eens slikken, en als hij het goed doet dan geef ik hem € 0,50 fooi.
Laatst gewijzigd door Andro : 11 december 2007 om 21:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
|
![]() Citaat:
Ach, ik ben dan ook tegen alle subsidies. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
|
![]() 50 Cent! Dan zal hij wel heel goed kunnen slikken zeker?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Partijlid
|
![]() Lol, Als ik het goed gelezen heb kunnen ze een pil maken die van hetero's homo's kan maken, niet omgekeerd. Ik zou ze stiekem in de frikandels laten verwerken.
Lachen !!!
![]() |
#38 |
|
![]() Naargelang ik zijn posts zoal gelezen heb denk ik van wel, die moet zoal een heel farmacie hebben doorgeslikt.
![]() |
![]() |
#39 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
|
![]() Als je constant coca-cola drinkt zal je met de tijd afwijkende patronen vertonen zoals bv; luiheid, te veel slaap, minder eetlust, maar ook vrouwelijke verschijnsels bij de mannen, en grote borsten bij de vrouwen ,onvruchtbaarheid , kanker , hartfalen, maagzuur , vermoeidheid !
En de meeste produkten die we gebruiken die chemicalien bevatten kunnen afwijkingen brengen in onze genetische organen (verschijnsel zijn meer zichtbaar bij de volgende generatie) onderandere ;homosexueel trekken !!! Wees gewaarschuwd, amerikaanse producten kunnen een destructieve effect hebben voor de mensheid ! En het raarste van allemaal, als ik coca-cola op de tafel zie dan kan ik mijn handen niet bijhouden totdat ik een slokje ervan drink !!! ![]()