Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Debatclub > Algemeen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Algemeen Hier kan een gesloten groep deelnemers debatteren over allerhande onderwerpen. Indien je wil deelnemen dan moet je toegang vragen bij de moderator via je control panel.

Antwoord

Discussietools
Oud 20 september 2004, 19:13   #21
Sunshine
Banneling

Sunshine's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nadine
Al even "goed" op de hoogte zoals al de rest. Zelf ken ik verschillende bekeerde joden en als je iets van geschiedenis zou gelezen hebben van het jodendom dan kan je weten dat de jodenvervolgingen begonnen zijn door de christelijke kerk omdat te veel mensen zich tot het jodendom bekeerden. Ik weet wel dat je dat geen snars interesseert, maar dan kan de rest van het forum ook op dit gebied je onwaarheden al evalueren.
In dat geval was ik misgeïnformeerd door kennissen van me die regelmatig in contact komen in hun omgeving met Juden te Antwerpen.
Zij beweerden me dat Juden het niet toelieten dat men plots ertoe kon bekeerd worden omdat Juden het hun zelf verteld hebben. (al kan ik dit laatste uiteraard niet nagaan of een dergelijk gesprek wel degelijk plaatsgevonden heeft, maar hun karakter kennende neem ik dit voor waar aan).
Misschien bestaan er 2 soorten Juden binnen hun gemeenschap, radicale fanatieke Juden en de meer tolerante ? Voor de één kan misschien bekering wel toegelaten worden en voor de andere is dit absoluut onaanvaardbaar ?
Sunshine is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 september 2004, 20:05   #22
nadine
Parlementslid

nadine's schermafbeelding

Standaard

Zal het nog wel eens moeten herhalen zeker en dat heeft niets te maken met wat zever die je kennisen komen uitbazuinen. Je bent wel wat goedgelovig, maar dat wisten we al.
Citaat:
Al even "goed" op de hoogte zoals al de rest. Zelf ken ik verschillende bekeerde joden en als je iets van geschiedenis zou gelezen hebben van het jodendom dan kan je weten dat de jodenvervolgingen begonnen zijn door de christelijke kerk omdat te veel mensen zich tot het jodendom bekeerden. Ik weet wel dat je dat geen snars interesseert, maar dan kan de rest van het forum ook op dit gebied je onwaarheden al evalueren.
Wat wel mogelijk is dat indien je kennissen ook neonazis zijn, dat de joden (in het nederlands dat je blijkbaar niet zo goed machtig zijt is het niet Juden) dat men hen de besnijdenis wat anders uitgelegd heeft dan het echt is omdat ze geen gespuis willen hebben in hun godsdienst en nog minder dat ze zich voortplanten 8)
nadine is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 september 2004, 21:21   #23
Sunshine
Banneling

Standaard

Een Fremdling gaat trachten me de les te spellen hahaha. Waarom kruip je niet terug van god-weet-ik-welke-plaats jij vandaan gekropen bent. In het nieuwe Vlaanderen is er geen plaats voor iemand als jij. Het Vlaams Blok groeit hoelangs hoe groter tot groot ongenoegen van Juden en Fremdlingen. Pech voor jou, maar de opgang van Rechts is gewoon niet te stoppen !
Oud 21 september 2004, 09:49   #24
nadine
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sunshine
Een Fremdling gaat trachten me de les te spellen hahaha. Waarom kruip je niet terug van god-weet-ik-welke-plaats jij vandaan gekropen bent. In het nieuwe Vlaanderen is er geen plaats voor iemand als jij. Het Vlaams Blok groeit hoelangs hoe groter tot groot ongenoegen van Juden en Fremdlingen. Pech voor jou, maar de opgang van Rechts is gewoon niet te stoppen !
Je duits maakt vooruitgang, al twee woorden zeg. Nu wat betreft de inhoud zou je zelf eens stamboom moeten natrekken, want die van moederskant (wat voor de nazis echt telt want de grootste nazis hun vaders hadden ook de grootste horens, wat vandaag ook wel het geval kan zijn) gaat hier terug tot in de 17de eeuw . En dat het VB groeit is zeker niet te wijten aan die 250, pardon CCL, eigenvolkverraders die wat tussen de koeien aan het brullen waren . Er zijn nu al meer "vreemdelingen" die op het VB stemmen dan het species van jullie soort en binnenkort zullen er ook allochtonen bij hen verkozen worden (is er niet al eentje). Dus maak je maar al klaar om te leren herkauwen bij jullie volgende weide herdenking, want misschien moete gij daar dan ook duizend jaar blijven herkauwen
Oud 21 september 2004, 10:36   #25
nadine
Parlementslid

Standaard

Buiten dat "jouw" nieuw Vlaanderen terug zal moeten gaan naar de Romeinse getallen, zal je dan ook al de ontdekkingen van deze joodse wetenschappers overboord moeten gooien. Zal een mooi Vlaanderen worden

Citaat:
Chemistry

• 1905 - Adolph Von Baeyer
  • 1906 - Henri Moissan
  • 1910 - Otto Wallach
  • 1915 - Richard Willstaetter
  • 1918 - Fritz Haber
  • 1943 - George Charles de Hevesy
  • 1961 - Melvin Calvin
  • 1962 - Max Ferdinand Perutz
  • 1972 - William Howard Stein
  • 1977 - Ilya Prigogine
  • 1979 - Herbert Charles Brown
  • 1980 - Paul Berg
  • 1980 - Walter Gilbert
  • 1981 - Roald Hoffmann
  • 1982 - Aaron Klug
  • 1985 - Albert A. Hauptman
  • 1985 - Jerome Karle
  • 1989 - Sidney Altman
  • 1992 - Rudolph Marcus
Economics

• 1970 - Paul Anthony Samuelson
  • 1971 - Simon Kuznets
  • 1972 - Kenneth Joseph Arrow
  • 1973- Wassily Leontief
  • 1975 - Leonid Kantorovich
  • 1976 - Milton Friedman
  • 1978 - Herbert A. Simon
  • 1980 - Lawrence Robert Klein
  • 1985 - Franco Modigliani
  • 1987 - Robert M. Solow
  • 1990 - Harry Markowitz
  • 1990 - Merton Miller
  • 1992 - Gary Becker
  • 1993 - Robert Fogel
  • 1994- John C. Harsanyi
  • 1997- Myron S. Scholes
  • 2001- Joseph E. Stiglitz
  • 2001- George A. Akerlof
  • 2002- Daniel Kahneman
Medicine

• 1908 - Elie Metchnikoff
  • 1908 - Paul Erlich
  • 1914 - Robert Barany
  • 1922 - Otto Meyerhof
  • 1930 - Karl Landsteiner
  • 1931 - Otto Warburg
  • 1936 - Otto Loewi
  • 1944 - Joseph Erlanger
  • 1944 - Herbert Spencer Gasser
  • 1944- Joseph Erlanger
  • 1945 - Ernst Boris Chain
  • 1946 - Hermann Joseph Muller
  • 1947- Gerty Cori and Theresa Radnitz
  • 1950 - Tadeus Reichstein
  • 1952 - Selman Abraham Waksman
  • 1953 - Hans Krebs
  • 1953 - Fritz Albert Lipmann
  • 1958 - Joshua Lederberg
  • 1959 - Arthur Kornberg
  • 1964 - Konrad Bloch
  • 1965 - Francois Jacob
  • 1965 - Andre Lwoff
  • 1967 - George Wald
  • 1968 - Marshall W. Nirenberg
  • 1969 - Salvador Luria
  • 1970 - Julius Axelrod
  • 1970 - Sir Bernard Katz
  • 1972 - Gerald Maurice Edelman
  • 1975 - David Baltimore
  • 1975 - Howard Martin Temin
  • 1976 - Baruch S. Blumberg
  • 1977 - Rosalyn Sussman Yalow
  • 1977- Andrew V. Schally
  • 1978 - Daniel Nathans
  • 1980 - Baruj Benacerraf
  • 1984 - Cesar Milstein
  • 1985 - Michael Stuart Brown
  • 1985 - Joseph L. Goldstein
  • 1986 - Stanley Cohen [& Rita Levi-Montalcini]
  • 1988 - Gertrude Elion
  • 1989 - Harold Varmus
  • 1994 - Alfred Gilman
  • 1994- Martin Rodbell
  • 1997- Stanley B. Prusiner
  • 1998 - Robert F. Furchgott
  • 2000 - Paul Greengard
  • 2002 - Robert H. Horvitz
  • 2002 - Sydney Brenner
Physics

• 1907 - Albert Abraham Michelson
  • 1908 - Gabriel Lippmann
  • 1921 - Albert Einstein
  • 1922 - Niels Bohr
  • 1925 - James Franck
  • 1925 - Gustav Hertz
  • 1943 - Gustav Stern
  • 1943- Otto Stern
  • 1944 - Isidor Issac Rabi
  • 1945- Wolfgang Pauli
  • 1952 - Felix Bloch
  • 1954 - Max Born
  • 1958 - Igor Tamm
  • 1958- Il'ja Mikhailovich Frank
  • 1959 - Emilio Segre
  • 1960 - Donald A. Glaser
  • 1961 - Robert Hofstadter
  • 1962 - Lev Davidovich Landau
  • 1963- Eugene P. Wigner
  • 1965 - Richard Phillips Feynman
  • 1965 - Julian Schwinger
  • 1967- Hans Albrecht Bethe
  • 1969 - Murray Gell-Mann
  • 1971 - Dennis Gabor
  • 1972- Leon N. Cooper
  • 1973 - Brian David Josephson
  • 1975 - Benjamin Mottleson
  • 1976 - Burton Richter
  • 1978 - Arno Allan Penzias
  • 1978 - Peter L Kapitza
  • 1979 - Stephen Weinberg
  • 1979 - Sheldon Glashow
  • 1988 - Leon Lederman
  • 1988 - Melvin Schwartz
  • 1988 - Jack Steinberger
  • 1990 - Jerome Friedman
  • 1992- Georges Charpak
  • 1995 - Martin Perl
  • 1995- Fredrick Reines
  • 1996- Douglas D. Osheroff
  • 1996 - David M. Lee
  • 1997- Claude Cohen-Tannoudji
  • 2000 - Zhores I. Alferov
  • 2003 - Vitaly Ginzburg
Alleen op deze gebieden zijn er minstens twee tot drie keer meer dan van die "Ubermenschen" en "bons �* riens".

Laatst gewijzigd door nadine : 21 september 2004 om 10:37.
Oud 21 september 2004, 12:49   #26
VlaamseBelg
Parlementslid

Standaard

Toch effe terug on-topic:

Wat van dit compromis: hoofddoekjes zijn geen probleem, maar in openbare functies kan het niet. Dus geen agenten met tulband of rechters met hoofddoek. Ook geen leerkrachten wat dat betreft!

Hopelijk is het onderwerp al niet doodgebloed door de nieuwe holocaust van sunshine...
Oud 21 september 2004, 17:34   #27
nadine
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door VlaamseBelg

Wat van dit compromis: hoofddoekjes zijn geen probleem, maar in openbare functies kan het niet. Dus geen agenten met tulband of rechters met hoofddoek. Ook geen leerkrachten wat dat betreft!

Hopelijk is het onderwerp al niet doodgebloed door de nieuwe holocaust van sunshine...
Dat is een goede oplossing en bedrijven kunnen ook zelf over het togen beslissen. Dat er dan iemand is die in zijn winkels WEL hoofddoeken wil verplichten, dat mag ook van mij zoals in de MacDonalds ze ook hun dracht hebben en nog anderen topless promoten. De klanten zullen wel beslissen of ze er gaan of niet.

Laatst gewijzigd door nadine : 21 september 2004 om 17:34.
Oud 21 september 2004, 23:00   #28
Sunshine
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door VlaamseBelg

Don't worry, het onderwerp rond de terroristische moslim anti-Westerse maatschappij haatsymbolen, met name de hoofddoek, ook wel kopvodden genoemd, is zeker nog niet doodgebloeid maar nog steeds brandend actueel.

En wat je zin "hoofddoekjes zijn geen probleem" betreft, geen probleem wanneer in hun eigen moslimland, in de Westerse maatschappij daarentegen moet dit absoluut verboden worden.
Binnen 4 muren, thuis dus, dragen ze wat ze willen, of dragen ze zelfs geen kledij, dat kan me niet bommen. Thuis tussen 4 muren heeft niemand er last van en is dit hun privédomein waar niemand iets op te zeggen heeft.
Oud 22 september 2004, 00:29   #29
nadine
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Binnen 4 muren, thuis dus, dragen ze wat ze willen, of dragen ze zelfs geen kledij, dat kan me niet bommen. Thuis tussen 4 muren heeft niemand er last van en is dit hun privédomein waar niemand iets op te zeggen heeft.
Tiens, je mogen hier dus wel wonen. Dat is een vernieuwde versie. Daar zullen je vriendjes van voorpost en andere neo-nazis je op pakken de volgende keer dat ze je zien, want je verzwakt hier volkomen
Oud 25 september 2004, 13:02   #30
Sunshine
Banneling

Standaard

Citaat:
Tiens, je mogen hier dus wel wonen. Dat is een vernieuwde versie. Daar zullen je vriendjes van voorpost en andere neo-nazis je op pakken de volgende keer dat ze je zien, want je verzwakt hier volkomen
Als het van mij afhangt komt geen enkel moslim belgisch grondgebied binnen, zelfs niet als toerist. In afwachting dat dergelijke wet eraan komt houden ze hun dergelijke burkakleding en kopvodden om thuis te dragen en niet in het openbaar op straat. Is dit een beetje duidelijker voor jou ? En een anti-moslim wet zal er vroeg of laat komen hoor, geloof me daarin maar gerust. Het feit dat moslims terroristische acties blijven plegen met veel onschuldige niet-moslimslachtoffers tot gevolg bespoedigt dergelijke anti-moslim wetten alleen maar. Kijk maar naar het hoofddoekverbod in Frankrijk voor wat openbare functies betreft en in scholen. Kijk maar naar Amerika waar een moslimzanger zelfs het land niet binnenmocht en met vliegtuig onmiddellijk rechtsomkeer mocht maken. Dit is slechts het begin van een hele boel wetten een beetje overal ter wereld die er gaan komen tegen moslims.

Laatst gewijzigd door Sunshine : 25 september 2004 om 13:04.
Oud 11 augustus 2005, 19:32   #31
la_Principessa
Banneling

la_Principessa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
En wat je zin "hoofddoekjes zijn geen probleem" betreft, geen probleem wanneer in hun eigen moslimland, in de Westerse maatschappij daarentegen moet dit absoluut verboden worden.
Hebt u er dan last van? Vliegen ze in u gezicht ofzo, die hoofddoeken?
la_Principessa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 augustus 2005, 20:17   #32
VlaamseBelg
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Als het van mij afhangt komt geen enkel moslim belgisch grondgebied binnen, zelfs niet als toerist. In afwachting dat dergelijke wet eraan komt houden ze hun dergelijke burkakleding en kopvodden om thuis te dragen en niet in het openbaar op straat. Is dit een beetje duidelijker voor jou ? En een anti-moslim wet zal er vroeg of laat komen hoor, geloof me daarin maar gerust. Het feit dat moslims terroristische acties blijven plegen met veel onschuldige niet-moslimslachtoffers tot gevolg bespoedigt dergelijke anti-moslim wetten alleen maar. Kijk maar naar het hoofddoekverbod in Frankrijk voor wat openbare functies betreft en in scholen. Kijk maar naar Amerika waar een moslimzanger zelfs het land niet binnenmocht en met vliegtuig onmiddellijk rechtsomkeer mocht maken. Dit is slechts het begin van een hele boel wetten een beetje overal ter wereld die er gaan komen tegen moslims.
Aanslagen van moslims hebben tot nu toe al veel meer moslimslachtoffers geëist dan westerlingen, maar dat vinden we zo erg niet he.

En ik denk dat er eerder wetten zullen komen tegen haatzaaiers dan tegen een godsdienst.

De gewone hoofddoeken storen me niet zo erg, dat is soms zelfs nog mooi, waarmee het doel van die doeken ineens gemist is. De vrouwen die zich totaal laten inpakken achter een zwart gordijn moeten bevrijd worden. Hun man vliegt de grens over of de bak in en de vrouw krijgt hier les in zelfrespect en een opleiding om voor zichzelf en haar kinderen te zorgen in afwachting dat ze een man vindt die wél respect heeft voor haar.
VlaamseBelg is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 augustus 2005, 20:58   #33
Jef van den Berghe
Banneling

Jef van den Berghe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door la_Principessa
Hebt u er dan last van? Vliegen ze in u gezicht ofzo, die hoofddoeken?
Het getuigt anders niet van integratie.
Jef van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 augustus 2005, 21:05   #34
VlaamseBelg
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jef van den Berghe
Op die hoofddoek na vind ik dat de meeste moslims beter geïntegreerd zijn dan de nederlanders die naar hier uitwijken, of erger nog, de fundamentalistische joden die zelfs niet naar onze scholen willen gaan, of zigeuners die zich totaal van ons isoleren, ...

Er zijn ergere dingen aan de gang in ons land, laat ons daar eerst iets aan doen, voor we een nationale klederdracht invoeren.
VlaamseBelg is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2005, 00:18   #35
Ambiorix
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jef van den Berghe
JVDB???
Ambiorix is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 januari 2006, 13:09   #36
marjan
Burgemeester

Standaard

Op een ander forum verscheen deze column, een nadenkertje......

…Sinds de islam werd gesticht, 1400 jaar geleden, bestaan er slechts drie groepen moslims:

1) stille moslims,
2) domme moslims, en
3) goede moslims.

Laat me dit uitleggen:

De stille moslims zijn redelijke mensen, goed op de hoogte van de verschrikkingen, stommiteiten, fouten, ongelijkheden, het bijgeloof en de behandeling van vrouwen enzovoorts in de Koran en de Hadith. Zij hebben de moed gehad zich erin te verdiepen en zien het Boek voor wat het waard is. Ze zijn zich er ook scherp van bewust dat zelfs nu nog godslastering, afvalligheid en ketterij de drie grootste misdaden zijn binnen de islam.

Angst voor uitstoting

Hoe meer ze weten over de ware islam, des te zwijgzamer, gedweeër en minder belust op discussie ze worden, de stille moslims. En ze zijn bang om zich uit te spreken over het kwaad van de islam, zelfs als dit zich voor hun neus voltrekt.

Het kan een oom zijn die weigert tussenbeide te komen als zijn 16-jarige nichtje wordt weggegeven aan een 60-jarige, geile Arabier uit Koeweit om diens vierde echtgenote te worden, of het kan de vader van een 17-jarige jongen zijn die de andere kant opkijkt als zijn zoon de tv de huiskamer uitdraagt en het apparaat op de stoep zet, net thuisgekomen van de indoctrinatielessen waar hij tierde en raaskalde hoe onislamitisch zo’n ding is.

Na een paar jaar wordt het karakter van de stille moslim compleet hypocriet. Hij probeert alleen nog iedereen om zich heen tevreden te stellen en ondertussen wordt hij steeds onverschilliger over de uitwassen van zijn krankzinnige geloof. Hij heeft steeds meer moeite met zijn omgeving, maar blijft zo doorleven, vanwege de angst voor uitstoting.
De stille moslims zijn overal, in islamitische landen en in het Westen. En ze zijn in staat om na te denken, vragen te stellen en te redeneren. Onder hen tref je schrijvers, hoogleraren, artsen, docenten en sommigen zijn leden van de familie Al Saoed in Saoedi-Arabië, die zo vrij zijn als een vogeltje als ze in het buitenland drinken en vrouwen versieren. Let wel: ik beweer niet dat alle stille moslims net zo hypocriet zijn als de Saoedische prinsen. Maar de meesten lijden aan SS (het Ssst!-syndroom) en emigreren uiteindelijk naar de Westerse wereld.

Complottheorieën

Laten we nu de tweede groep bekijken, de domme moslims. Ongetwijfeld zijn zij de grootste groep in de huidige islamitische bevolking. Het zijn geboren moslims, die weigeren af te kicken van het moedergeloof, ondanks de overstelpende bewijzen voor de verschrikkingen, de onrechtvaardigheden en ongelijkheden die worden gepleegd in naam van de islam. Zij zijn de slechtst geïnformeerde en meest onwetende islamieten. Maar ze staan vierkant achter hun geloof, koste wat het kost.

Ze zijn ook erg gevoelig voor complottheorieën. Bijvoorbeeld het gerucht dat na 11 september de ronde deed over de 4000 joden die zouden zijn gewaarschuwd om die dag niet naar hun werk te gaan in het World Trade Centre. Die belediging voor je intelligentie werd door veel domme moslims grif geloofd.

Toen imams vorig jaar een fatwa afkondigden over arme Afrikaanse moslims met polio, inhoudende het verbod om naar Westerse dokters te gaan omdat ‘de joden’ erachter zouden zitten, geloofden ze dat. Als iemand ze zou vertellen dat Billy Graham seks heeft gehad met een 9-jarig meisje, zouden ze het geloven; ze zouden hem veroordelen omdat hij pedofiel was en naar het christendom wijzen.

Maar als iemand tegen die domme moslim zou zeggen dat de profeet Mohammed hetzelfde heeft gedaan, zou hij zijn profeet verdedigen met allerlei geschifte verzinsels, zoals dat ‘meisjes in die tijd eerder rijp werden’ of ‘dit meisje was lichamelijk al helemaal volwassen’, enzovoorts.

Jihad

O zalige onwetendheid. Maar de domme moslims vallen in de categorie die pretendeert zich van geen kwaad bewust te zijn. Ze houden van feestvieren. Ze drinken. Ze vloeken. Ze dragen een Levi’s spijkerbroek terwijl ze ‘Dood aan Amerika!’ schreeuwen. Ze vasten. Ze bidden (meestal op vrijdag). Ze zeggen dingen als ‘de jihad is alleen een persoonlijke strijd’. Ze dragen een hijaab uit vrije keus, om hun identiteit te tonen. Ze staan in de rij bij de Westerse ambassades om een visum te krijgen, in de hoop op een beter leven aan de andere kant.
Maar het belangrijkste is dat ze euforisch zijn over de islam, terwijl ze tegelijkertijd gefrustreerd zijn over hun achtergebleven positie in de Westerse wereld.

Tussen Mekka en Medina

Ze zitten tot hun nek in de leugens, en wel zo lang dat ze vaak het zicht op de werkelijkheid verliezen. Maar deze ‘domme’ groep kan wel geholpen worden, onder de juiste omstandigheden. Ik ben ervan overtuigd dat ‘mutanten’ als Mohammed Atta, de schoenenbommaker en al-Zarqawi allemaal eerst domme moslims zijn geweest voordat ze promoveerden naar de klas van het kwaad.

Daar staat tegenover dat ook uw islamitische buren, vrienden en familieleden tot deze groep kunnen behoren. En die kunnen, geloof ik, na verloop van tijd uit die cultuur worden gerukt door opleiding en informatie. Vooral dankzij internet kunnen we in een paar seconden in contact komen met Abdul uit Aboedabi of Hanief uit Hanoi, zonder dat we ons gezicht hoeven laten zien. En dus kan het FFI (Family Firm Institute, een internationaal netwerk van psychologen en opvoedkundigen) één van de bronnen van informatie zijn die de ‘domme’ groep wijzer kan maken; ook kunnen zij miljoenen ‘goede’ moslims wakker maken, zodat ze zich zorgen gaan maken over hun islamitische leugens.

Samengevat zit deze groep ergens halverwege de islam van Mekka (de ‘goede’ islam) en de islam van Medina (de stad, dus de ‘slechte’ islam), met een lichte neiging tot leunen op de islam van Mekka en het afwijzen van de islam van Medina als het ze uitkomt.

Bloedbad in Luxor

En nu, last but not least: de derde groep, de ‘goede moslims’. Wees maar bang. Vrees hen met groten vreze. Goede moslims zijn degenen die de lessen en de tradities van de profeet Mohammed opvolgen. Een paar citaten kunnen deze groep het best beschrijven: ‘Nooit doen mensen het kwade opgewekter en completer dan uit religieuze overtuiging’ of ‘Godsdienst is de opium van het volk’.

Op een mooie, zonnige dag in 1997 waren 57 onschuldige toeristen en hun kinderen in Luxor om de Egyptische ruïnes te bekijken. Plotseling verscheen er een stel islamitische fanatiekelingen, zwaaiend met machinegeweren. Ze riepen ‘Allahu-Akbar’. Volgens ooggetuigen hielden twee kinderen zich vast aan hun moeders rokken terwijl ze in koelen bloede in stukken werden geschoten. Na de slachtpartij stapten deze islamieten op de bus en gingen bidden in de nabijgelegen moskee.

De Allah die zij aanbidden, maakt van Al Capone een soort Moeder Theresa. Vele ‘goede’ moslims zijn bij u in de buurt komen wonen, van Amsterdam tot Chicago en van Karachi tot Kaap de Goede Hoop. Ze lopen behoedzaam door de buurt, met een goedkope glimlach op hun gezicht, onderwijl iedereen – moslim of ‘kafir’ – vriendelijk groetend. ‘Salaam aleikum’. Hoewel ze zich in deze najis (onreine) maatschappij voelen als een vis op het droge, weten ze dat hun verblijf hier slechts tijdelijk is. Hun echte bedoeling is ‘mijn land is mijn land en jouw land is mijn land’.

Terug naar de 7de eeuw

IBM en Microsoft mogen dan druk bezig zijn iets nieuws te bedenken voor de toekomst, de ‘goede’ moslims worden in beslag genomen door het verleden. Ze weten best dat ze gevangen zitten in het verleden en voelen zich geroepen om dan maar iedereen terug te werpen in de tijd, om precies te zijn de 7de eeuw.
Ze leven en eten als dat Boek uit de 7de eeuw en daar kunnen wij helemaal niets tegen doen.

Als een reusachtige mentale zuigmachine bidden ze opdat ze kunnen azen op de ‘zwakken’, ‘verwarden’, ‘gekwelden’ en de ‘paria’s’, evenals op andere hersendoden als artsen, ingenieurs, computergekken, laboranten en wat al niet meer. Dat zit al in hun hoofd sinds de eerste dag dat ze als baby de Azan (de oproep van de muezzin om te gaan bidden) hoorden zingen en het is alleen maar erger geworden door de systematische indoctrinatie van leugens, bedrog en angst die ze op de Koranschool opgedist kregen.

Bestaan als tijdelijk ongemak

Eind vorig jaar, toen de tsunami het leven van de moeder van een Zweeds jongetje nam, zei zijn familie om hem te troosten dat mama nu in de hemel was, bij de engelen. Wij vrijdenkers begrepen dat dit een kinderlijke benadering was die werkt bij iemand van 6. Ongelukkigerwijs nemen de goede moslims (de volwassenen incluis) het begrip hemel zo letterlijk dat ze naar het hiernamaals lijken te rennen; ze zien het verblijf op deze planeet als een tijdelijk ongemak.

Het is duidelijk dat ze allemaal slechts ‘bestaan’ in plaats van dat ze echt leven – en dat maakt hen anders dan andere aardbewoners. De ‘goede’ moslims zien er geen been in hun medemensen meedogenloos en barbaars te doden. Denk maar aan alle onthoofdingen die ze op hun geweten hebben, de ergste vorm van moord. Zelfs de wrede Japanners gebruikten in de Tweede Wereldoorlog een zwaard om krijgsgevangenen met één houw om te brengen. Maar die wilden gebruiken een mes om mensen af te slachten, onder het banier van de Soenna (de tradities van Mohammed).

Wegduiken

Het zou de wereld koud laten als de goede moslims net als alle andere gelovigen hun goden en godinnen zouden liefhebben, of de maan, de hemel of de bomen. Maar de geschiedenis laat zien dat het geloof in Allah de moslims van hun verstand heeft beroofd.

Laatst zat ik in de metro en ik hoorde een gesprek tussen twee zwarte mannen. Het ging als volgt. ‘Man, het interesseert me geen fuck wat die moslims aanbidden’. ‘Ze kunnen toch niet de hele dag tegen een stuk steen of een hoop shit bidden?’ ‘Zo lang ze die steen niet oppakken en naar mij gooien…’

Ik weet zeker dat alle ‘kafirs’ zo denken over elk geloof, dus het ‘doe mij nou maar geen pijn om de Heer tevreden te stellen’-gevoel. Helaas, die steen komt al onze kant uit, dus laten we wegduiken… voor het te laat is.

Laatst gewijzigd door marjan : 11 januari 2006 om 13:11.
marjan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 januari 2006, 14:54   #37
jan hyoens
Perm. Vertegenwoordiger VN

jan hyoens's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nadine Bekijk bericht
toevallig kom ik hier terecht en dus hoop ik dat nadine hier af en toe een oogje op werpt! Ik dacht dat de Egyptenaren zijn begonnen met jodenvervolgingen ( Mozes) en daarna ook de Romeinen! Ook Mohamed was geen al te goede vriend van de Joden. Dus de christelijk Kerk was zeker niet de eerste. Ook Stalin trouwens had het niet hoop op met de joden.
jan hyoens is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 februari 2006, 02:54   #38
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Jazeker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jan hyoens Bekijk bericht
toevallig kom ik hier terecht en dus hoop ik dat nadine hier af en toe een oogje op werpt! Ik dacht dat de Egyptenaren zijn begonnen met jodenvervolgingen ( Mozes) en daarna ook de Romeinen! Ook Mohamed was geen al te goede vriend van de Joden. Dus de christelijk Kerk was zeker niet de eerste. Ook Stalin trouwens had het niet hoop op met de joden.
De kans is ook groot dat Nadine hier niet meer komt. Ik heb haar de laatste maaaaaaaaaaaaanden niet gezien.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 januari 2007, 00:11   #39
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Kallikles's schermafbeelding

Standaard

Ondertussen is er nog niemand die ook maar enig zinnig argument heeft gegeven waarom we bepaalde kledingstukken zouden moeten verbieden.
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 januari 2007, 08:50   #40
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Er zijn zeer vele kledingstukken verboden:

vb. een KKK uniform is verboden, een SS uniform is verboden, het dragen van kleding met uitingen van politieke overtuiging zijn op de meeste arbeidsplaatsen verboden.....

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 8 januari 2007 om 08:51.
circe is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:21.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be