![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb vandaag op het werk gemerkt dat ik nog 9,5 verlofdagen had staan en dus maar 2,5 dagen meer moet gaan werken dit jaar. Ik was op slag wakker
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kon ik dat voorheen niet?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vanmorgen vroeg niet echt nee.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() Ik werk nog niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() ik kan niet slapen tijdens mijn werk.
moet misschien ook eens van dat werk zoeken waarbij ge kunt slapen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Manager of ander uitbuitend gespuis worden, genoeg tijd om te slapen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Minister
|
![]() jep, overal handig, zeer de moeite van het leren waard, en niet zo moeilijk overigens
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben speciaal het berichtje waar je op doelt moeten gaan zoeken in mijn berichtgeschiedenis.
Wat natuurlijk mijn theorie voedt dat mensen die, zoals ik, een ochtendhumeur hebben, waarschijnlijk 's ochtends gebruik maken van een tweede soort brein dat geen synaptische verbindingen heeft met het "dag/avond-brein". |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Minister-President
|
![]() Echt gebeurd: een hele tijd geleden had ik vaak last van slaperigheid op het werk. Ik durfde toen soms wel eens op het toilet een dutje gaan doen. Niet echt comfortabel etc, maar het lukte me vaak om een kort (20') dutje te doen. Op een keer was ik blijkbaar heel moe, want ik was in een diepe slaap gesukkeld en mijn voeten waren onder de deur (er was een rand van ongeveer 20 cm) geschoven. Toen ik wakker werd lag ik dus zo half languit met mijn voeten onder de deur uit. Ik heb daar zeker zo een paar uur gelegen, en waarschijnlijk nog gesnurkt ook of zo. Ik heb er niemand iets horen over vertellen, maar ik voelde mij die dag toch niet meer 'op mijn gemak'. Sindsdien ga ik - als ik het echt niet meer kan houden - in onze stockruimte (alleen ik heb een sleutel) in de kelder een dutje doen.
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Boh, zo moet je het ook niet stellen. De ene wordt wakker met "AZERTY" of "QWERTY" in zijn voorhoofd gedrukt, de andere met een preistengel in zijn neus. Maar we zijn allemaal mensen en gelijkwaardig.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Pft... even gezegd wat ik kwijt moest. Je mag er altijd een draadje over starten buiten K&K, maar hoezeer een welbetaalde manager soms ook een ramp kan zijn voor bedrijf en personeel, slapen doen die meestal niet tijdens het werk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daar erger ik me wel aan. Politici die genoeg connecties hebben om zichzelf te laten installeren in semi of gehele overheidsbedrijven, liefst in de raad van bestuur, en waarvan je weet dat ze nog geen seconde tijd hebben om de zoveelste cumul te combineren met wat ze werkelijk doen. Preeke van 2000 netto hier, dan eentje van 20.000 daar, nog eentje van 19.000 daar, nog eentje... etc... Dat is pas lachen met de mensen. "Look at me...", ik word betaald voor 40 jobs terwijl geen redelijk mens kan geloven dat zo'n (ex-)politicus zich met al die mandaten en bestuurraden kan bezig houden. De meest autistische en intelligente freak kan dat zelfs niet. Maar tjah... toch doen onze geliefde politici dat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | ||
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() gelukkig nieuwjaar Jaz!! ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
|
![]() tijd om van job veranderen eh duveltje
is de sales nix voor u? of ga voor bewakingsagent?
![]() |
#38 |
Vreemdeling
|
![]() Dat is het probleem niet, om te slapen gebruik ik een slaaplapje (ooit eens gekregen op een vliegtuig). Als de projectleider mij nodig heeft tikt hij op men schouder.
Het probleem is dat de leuning van mijn bureaustoel te laag is om mijn nek te steunen... |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
zelfs op politics.be zitten lummelen op kosten van de baas lukt mij niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |