![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ja, pas wanneer het Avondland bijna helemaal ten onder zal zijn gegaan zullen de ogen opengaan, en dan zal er gehuil en tandengeknars zijn.
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Minister-President
|
![]() Niet voor diegenen die intelligent, vooruitstrevend en globalistisch ingesteld zijn, de losers daarentegen ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Heeft dit niks te maken met fusioneren en uitschakelen van concurentie en het bedrijf vercassen naar China of iets dergelijks? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Minister-President
|
![]() Het heeft niets met vercassen te maken, maar wel alles met steeds op tijd alert te zijn waar bedrijven het beste kunnen functioneren en waar investeringen het meeste geld opbrengen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De transfers kunnen dus stopgezet worden?
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() als de vijand u komt waarschuwen of raad geven ziet het er goed uit.
Laatst gewijzigd door born2bewild : 13 december 2007 om 23:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Partijlid
|
![]() Antwoord nu eens op mijn vraag: gaat U selectief te werk: ja of neen?
![]() |
#29 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Gouverneur
|
![]() Vanaf het moment dat de solidariteit van de andere kant van de taalgrens zou moeten komen.
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ja, tis waar, beter dat Wallonië afgeraakt van die luie, potverterende, liegende Vlamingen hé.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Minister
|
![]() Sommige flaminganten zijn echt wel verzuurd precies.
Maar goed ik hoop dat hun verzuring er voor gaat zorgen dat we erop een dag vanaf zijn en ze in hun republiek een andere zondebok gaan vinden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ja hé? ik zou als ik jou was, ervoor ijveren dat Wallonië onafhankelijk wordt van die verzuurde, egoïstische mensen.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Minister
|
![]() En waarom zou ik dat doen? Jullie zijn in de minderheid, de meeste vlamingen zijn nog steeds voor belgie. En dat is te begrijpen want niemand wil een bende dictators aan de macht.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ik zou trouwens niet weten waarom er na een eventuele onafhankelijkheid van Vlaanderen er hier dictators aan de macht komen, waarom zouden de verkiezingsuitslagen opeens anders zijn?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
een trendbreuk een masterplan de economie trekt aan meer Walen leren Nederlands minder waalse werklozen economische heropleving Nederlands is hip in Wallonie een Waals Marshallplan in de toekomst wt het omgekeerd nog even en de kloof is weg dat hoor ik nu al veertig jaar ... ik heb er echter nog nooit iets tastbaars van gezien ... misschien moet een slimme entrepreneur het maar eens in iets toeristisch omzetten, het blijkt immers hardnekkiger te verschijnen dan het monster van Loch Ness Laatst gewijzigd door Anna List : 14 december 2007 om 09:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dus ik weiger dat te zeggen... Ik ben ook niet voor een splitsing, alhoewel reacties zoals van U, straatrue, Le Soir... me steeds meer en meer doen nadenken... Onwaarheden, beledigingen enz. kan men immers niet eeuwig blijven slikken... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Als ik de reacties lees van u en andere kan ik maar tot de vaststelling komen dat u leugens moet gebruiken om uw gelijk te halen. Nee u bent niet voor en splitsing maar u wil een schijnheilig belgie behouden omdat u al door heeft dat het zonder belgie nergens naar toe zal gaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
mensen zoals ik zijn voor het behoud van België omdat we geloven in solidariteit, omdat we vinden dat het geen diefstal is van Wallonië, omdat we vinden dat er geen onderscheid mag gemaakt worden tussen een arme Vlaming of een arme Waal, maar door de reacties van mensen zoals jou of straatrue, of de schrijfsels in Lesoir, of de reacties van de Franstalige politici, of de aanhoudende absurde eisen ivm BHV, begin ook ik te twijfelen of de Franstaligen wel met ons willen samenleven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Wallonie is aan het veranderen en zo iets heeft tijd nodig, de reconversie in Limburg is ook nog altijd bezig en zal nog wel enkele jaren duren. Maar blijkbaar is dat daar toegelaten om met geld te smijten want het is dan weer wel even vlaanderen. |
|
![]() |
![]() |