Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 14 december 2007, 12:56   #21
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lantjes Bekijk bericht
Ik ook niet, er zijn grenzen, nuances..daar zit het verschil tussen erotisch en pervers..
Uw vriendin strelen met een pluim is erotisch maar met een gans kieken is pervers....
gaat dat kieken wel beseffen waarom ik met die pluim aan kom zetten, da's mijn grootste bekommernis meestal.
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 december 2007, 13:07   #22
lantjes
Eur. Commissievoorzitter

lantjes's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
gaat dat kieken wel beseffen waarom ik met die pluim aan kom zetten, da's mijn grootste bekommernis meestal.
Probeer ondertussen eens te zingen van "Piet Paraat" Dan moet ze het toch snel doorhebben dat je geen stof gaat afnemen met uw pluim?
lantjes is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 december 2007, 13:25   #23
Geert C
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
[kuch]die rechter had openlijk VB sympathieen getoond[kuch]
Waarom is hij dan later parlementair medewerker van Dedecker geworden?

Hij is ondertussen ook lid geworden van de Hoge Raad voor de Justitie, dus zo pro-VB zal hij ook niet geweest zijn...
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies.
De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen.
Tezamen zullen wij overwinnen.

Laatst gewijzigd door Geert C : 14 december 2007 om 13:26.
Geert C is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 december 2007, 13:42   #24
PollyCorrect

PollyCorrect's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door André de Hollander Bekijk bericht
Ik kan me er niet zoveel bij voorstellen.
Als je echt nieuwsgierig bent zou ik zeggen: probeer het eens?

Zelf vind ik er niks aan. Maar dan ook echt niks. Het doet me denken aan infantiele complexen van kinderen die straf kregen en dat later zijn blijven verwarren met affectie.

Ik heb wel mensen ontmoet die er een religie van gemaakt hadden en geloofden dat het hun 'therapie' was om minstens wekelijks flinke pakken slaag te krijgen.

Nou ja. Ieder zijn ding.
PollyCorrect is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 december 2007, 13:44   #25
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Geert C Bekijk bericht
Waarom is hij dan later parlementair medewerker van Dedecker geworden?

Hij is ondertussen ook lid geworden van de Hoge Raad voor de Justitie, dus zo pro-VB zal hij ook niet geweest zijn...
LDD bestond nog niet toen de zaak zich afspeelde.
blijkbaar heeft zijn nieuwe politieke keuze zijn zaak al minder geschaad.
Oud 14 december 2007, 13:46   #26
Den Ardennees

Den Ardennees's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Geert C Bekijk bericht
(...)

Hij is ondertussen ook lid geworden van de Hoge Raad voor de Justitie,(...)
die man werd uit zijn rechterlijke functie ontzet en is nadien lid geworden van de Hoge Raad voor de Justitie?????
-Ivan De Vadder: wij vinden alvast dat u één van die keien bent
Den Ardennees is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 december 2007, 13:52   #27
Geert C

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Den Ardennees Bekijk bericht
die man werd uit zijn rechterlijke functie ontzet en is nadien lid geworden van de Hoge Raad voor de Justitie?????
Ja, hij is lid geworden van de Hoge Raad als niet-magistraat.

Het geeft wel te denken dat hij nu als een van de meest respectabele leden van onze samenleving wordt beschouwd.
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies.
De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen.
Tezamen zullen wij overwinnen.

Laatst gewijzigd door Geert C : 14 december 2007 om 13:53.
Geert C is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 december 2007, 14:05   #28
PollyCorrect

Standaard

Oud 14 december 2007, 16:03   #29
Hashiwokakero
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PollyCorrect Bekijk bericht
Als je echt nieuwsgierig bent zou ik zeggen: probeer het eens?

Zelf vind ik er niks aan. Maar dan ook echt niks. Het doet me denken aan infantiele complexen van kinderen die straf kregen en dat later zijn blijven verwarren met affectie.

Ik heb wel mensen ontmoet die er een religie van gemaakt hadden en geloofden dat het hun 'therapie' was om minstens wekelijks flinke pakken slaag te krijgen.

Nou ja. Ieder zijn ding.
Nooit gedacht dat wij al die lieve brol hebben opgedrongen gekregen zodat wij later al dat fluweel gestreel als affectie gingen aanzien?
Hashiwokakero is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 december 2007, 22:56   #30
PollyCorrect

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hashiwokakero Bekijk bericht
Nooit gedacht dat wij al die lieve brol hebben opgedrongen gekregen zodat wij later al dat fluweel gestreel als affectie gingen aanzien?
Als je echt alles wil omkeren dan kom je tot dat soort gedachten, ja. Hashikoekjes. Ooit al gedacht dat een baby niet kan overleven zonder aandacht en affectie en zou wegkwijnen en totaal verknipt opgroeien indien hij/zij alleen maar klappen, straf en ontbering zou krijgen? Lieve brol is levensnoodzakelijk. Klappen van de zweep niet bepaald.
Oud 14 december 2007, 22:59   #31
PollyCorrect

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door André de Hollander Bekijk bericht
Ik kan me er niet zoveel bij voorstellen.
heb je ook maar een fractie van een flarde bijgeleerd in deze draad? Ik niks. Dat gezeur over een rechter is niet to the point. Ik vraag me echt uit een soort van nieuwsgierigheid af wat er leuk is aan sm. Als fase, bijvoorbeeld in de puberteit enzo, is het begrijpelijk om daar iets mee te doen, om met sommige impulsen enz in het reine te komen. Maar als volwassene die er een lifestyle van maakt, dat snap ik het niet meer zo goed.
Maar ik geloof dat je op dit forum niet veel wijzer zult worden hierover.

Ik had wel graag eens een goed boek over het onderwerp gelezen, maar dat heb ik niet gevonden. Alleen pseudo intelligente dominantie trash theoretici die me na 40 blz de oren uitkwamen.
Oud 15 december 2007, 01:39   #32
Hashiwokakero
Banneling

Standaard

Citaat:
Als je echt alles wil omkeren dan kom je tot dat soort gedachten, ja. Hashikoekjes. Ooit al gedacht dat een baby niet kan overleven zonder aandacht en affectie en zou wegkwijnen en totaal verknipt opgroeien indien hij/zij alleen maar klappen, straf en ontbering zou krijgen? Lieve brol is levensnoodzakelijk. Klappen van de zweep niet bepaald.
Toch vraag ik het mij af, in Huxleys Brave New World werden baby's gemanipuleerd door eerst prachtige bloemen te zien te krijgen en dan elektroschokken toegediend te krijgen. Die baby's hadden de rest van hun leven een afkeer tegen bloemen, maar zou het omgekeerd eigenlijk niet werken? Elektroschokken leuk maken door ze te combineren met prachtige dingen, en zo baby's te manipuleren...

Nee, liefde is niet het belangrijkste ter wereld, zelfvoldoening is dat wel, en iedereen vult dat in op zijn eigen manier.
Hashiwokakero is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 december 2007, 01:52   #33
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
heb je ook maar een fractie van een flarde bijgeleerd in deze draad? Ik niks. Dat gezeur over een rechter is niet to the point. Ik vraag me echt uit een soort van nieuwsgierigheid af wat er leuk is aan sm. Als fase, bijvoorbeeld in de puberteit enzo, is het begrijpelijk om daar iets mee te doen, om met sommige impulsen enz in het reine te komen. Maar als volwassene die er een lifestyle van maakt, dat snap ik het niet meer zo goed.
Maar ik geloof dat je op dit forum niet veel wijzer zult worden hierover.

Ik had wel graag eens een goed boek over het onderwerp gelezen, maar dat heb ik niet gevonden. Alleen pseudo intelligente dominantie trash theoretici die me na 40 blz de oren uitkwamen.
Probeer eens l'Histoire d'O, van Pauline Réage: goed boek! (het boek, niet de film!!)http://www.amazon.fr/Histoire-dO-sui.../dp/2253147664

de Sade is gewoon onleesbaar.

Laatst gewijzigd door filosoof : 15 december 2007 om 01:54.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 december 2007, 10:06   #34
Ovidius
Parlementslid

Ovidius's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Ovidius
Standaard

Citaat:
heb je ook maar een fractie van een flarde bijgeleerd in deze draad? Ik niks.
Ik wel, rond SM hangt veel onbegrip en vooral onwetendheid. Ik ken het zelf ook niet en ben er geen beoefenaar van maar ik begrijp het wel. Het is een machtspel rond sex, iemand is meester de ander is slaaf. Er zijn zoals reeds opgemerkt heel wat graduaties in dat spel tot en met pijn lijden.

Citaat:
Dat gezeur over een rechter is niet to the point.
Tuurlijk is dat gezeur to the point, het illustreert hoeveel onbegrip er vroeger was en er nu toch een kleine evolutie is om het onderwerp bespreekbaar te maken. oa met het maken van een film erover.

Citaat:
Ik vraag me echt uit een soort van nieuwsgierigheid af wat er leuk is aan sm.
Wat is er leuk aan sex? Wat is er leuk aan het lezen van een goed boek? Zoals er soorten humor zijn die je waarschijnlijk niet begrijpt zo zijn er soorten sex die je niet begrijpt. Daar is niets mis mee, zolang je er maar niet bang van bent want dan durf je al eens een verkeerde of overhaaste beslissing te nemen, daarom dat die rechter ter sprake kwam.

Citaat:
Als fase, bijvoorbeeld in de puberteit enzo, is het begrijpelijk om daar iets mee te doen, om met sommige impulsen enz in het reine te komen.
Ik vermoed dat het net andersom is, ik zie niet in hoe er tussen twee pubers voldoende vertrouwen en wijsheid kan zijn om SM op een 'deftige' manier te doen buiten het doen alsof. Ik kan verkeerd zijn natuurlijk maar het lijkt me eerder iets dat groeit na jaren vertrouwen in een relatie, een spel, een echt rollenspel.

Citaat:
Maar als volwassene die er een lifestyle van maakt, dat snap ik het niet meer zo goed.
Ik ook niet, dit hoort zoals al eerder opgemerkt tot de privésfeer en men hoeft daar nu niet speciaal met te etaleren. Nochtans doet men wat men wil en denk ik er niet aan om mensen die zich daarmee bezig houden daarop te beoordelen of veroordelen.

Citaat:
Maar ik geloof dat je op dit forum niet veel wijzer zult worden hierover. Ik had wel graag eens een goed boek over het onderwerp gelezen, maar dat heb ik niet gevonden. Alleen pseudo intelligente dominantie trash theoretici die me na 40 blz de oren uitkwamen.
Ga eens op zoek naar een forum waar ze samen komen hé, dan kan je daar al je vragen stellen of stap eens zo'n winkel binnen waar ze al die attributen verkopen en doe eens een klapke met de eigenaar, wie weet heeft hij of kent hij wel een goed boek, eventueel met foto's.

Laatst gewijzigd door Ovidius : 15 december 2007 om 10:08.
Ovidius is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 december 2007, 10:10   #35
duveltje382
Secretaris-Generaal VN

duveltje382's schermafbeelding

Standaard

http://vrijpraten.123forum.nl/phpBB2...oers-t317.html
Oud 15 december 2007, 10:11   #36
Revolutie
Parlementslid

Revolutie's schermafbeelding

Standaard

ieder diertje zijn pleziertje zeker
Oud 15 december 2007, 10:32   #37
BigF
Secretaris-Generaal VN

BigF's schermafbeelding

Standaard

Ne keer met de rand van mijne eikel achter haar tanden blijven haken kan qua pijn voor mij al ruimschoots volstaan, dank u.
Oud 15 december 2007, 11:31   #38
Dronkoers
Secretaris-Generaal VN

Dronkoers's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BigF Bekijk bericht
Ne keer met de rand van mijne eikel achter haar tanden blijven haken kan qua pijn voor mij al ruimschoots volstaan, dank u.

Ge zijt dat wel van uw eikelbrie vanaf
Dronkoers is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 december 2007, 11:31   #39
Anna List
Banneling

Standaard

goor
Oud 15 december 2007, 12:45   #40
Heftruck

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lantjes Bekijk bericht
Ik ook niet, er zijn grenzen, nuances..daar zit het verschil tussen erotisch en pervers..
Uw vriendin strelen met een pluim is erotisch maar met een gans kieken is pervers....
Heftruck is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:43.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be