![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Hij is ondertussen ook lid geworden van de Hoge Raad voor de Justitie, dus zo pro-VB zal hij ook niet geweest zijn... ![]()
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. Laatst gewijzigd door Geert C : 14 december 2007 om 13:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
|
![]() Als je echt nieuwsgierig bent zou ik zeggen: probeer het eens?
Zelf vind ik er niks aan. Maar dan ook echt niks. Het doet me denken aan infantiele complexen van kinderen die straf kregen en dat later zijn blijven verwarren met affectie. Ik heb wel mensen ontmoet die er een religie van gemaakt hadden en geloofden dat het hun 'therapie' was om minstens wekelijks flinke pakken slaag te krijgen. Nou ja. Ieder zijn ding. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
blijkbaar heeft zijn nieuwe politieke keuze zijn zaak al minder geschaad. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
|
![]() die man werd uit zijn rechterlijke functie ontzet en is nadien lid geworden van de Hoge Raad voor de Justitie?????
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
|
![]() Citaat:
Het geeft wel te denken dat hij nu als een van de meest respectabele leden van onze samenleving wordt beschouwd. ![]()
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. Laatst gewijzigd door Geert C : 14 december 2007 om 13:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
|
![]() Als je echt alles wil omkeren dan kom je tot dat soort gedachten, ja. Hashikoekjes. Ooit al gedacht dat een baby niet kan overleven zonder aandacht en affectie en zou wegkwijnen en totaal verknipt opgroeien indien hij/zij alleen maar klappen, straf en ontbering zou krijgen? Lieve brol is levensnoodzakelijk. Klappen van de zweep niet bepaald.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
|
![]() heb je ook maar een fractie van een flarde bijgeleerd in deze draad? Ik niks. Dat gezeur over een rechter is niet to the point. Ik vraag me echt uit een soort van nieuwsgierigheid af wat er leuk is aan sm. Als fase, bijvoorbeeld in de puberteit enzo, is het begrijpelijk om daar iets mee te doen, om met sommige impulsen enz in het reine te komen. Maar als volwassene die er een lifestyle van maakt, dat snap ik het niet meer zo goed.
Maar ik geloof dat je op dit forum niet veel wijzer zult worden hierover. Ik had wel graag eens een goed boek over het onderwerp gelezen, maar dat heb ik niet gevonden. Alleen pseudo intelligente dominantie trash theoretici die me na 40 blz de oren uitkwamen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nee, liefde is niet het belangrijkste ter wereld, zelfvoldoening is dat wel, en iedereen vult dat in op zijn eigen manier. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
de Sade is gewoon onleesbaar. Laatst gewijzigd door filosoof : 15 december 2007 om 01:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | ||||||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Ovidius : 15 december 2007 om 10:08. |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#36 |
Parlementslid
|
![]() ieder diertje zijn pleziertje zeker
![]()
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ne keer met de rand van mijne eikel achter haar tanden blijven haken kan qua pijn voor mij al ruimschoots volstaan, dank u.
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ge zijt dat wel van uw eikelbrie vanaf ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Banneling
|
![]() goor
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |