![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door netslet : 18 december 2007 om 18:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() Onmenselijke, schrijnende en hartverscheurende taferelen te kalmthout.
STAATSTERREUR in kalmthout. - UNO blauwhelmen en humanitaire hulp onderweg. een slachtoffer getuigt: "ik kreeg onlangs een oproep in de bus om mijn identiteitskaart te laten vervangen door een nieuw electronisch model. Doch echter, mijn huidige identiteitskaart is nog geldig tot 11 april 2012, zo staat het erop. In 2002 heb ik 4,5 euro betaald en een pasfoto laten maken voor een kaart die 10 jaar geldig is. Maar nu blijkt dus dat eenzijdig beslist werd om de huidige geldigheid te laten vervallen. En nu dient men 12 euro te betalen voor een identiteitskaart die maar vijf jaar geldig is. Dit wil zeggen dat de prijs van een id-kaart op vijf jaar tijd meer dan vervijfvoudigd is. Aan het gemeentelijk loket vroeg ik dan of ik terugbetaling van minstens de helft van de in 2002 gemaakte kosten kan krijgen. Dat is niet mogelijk, werd mij gezegd. Dus kom ik tot de conclusie dat de gemeente onbetrouwbaar is en aan bedrog doet. Als men bijvoorbeeld een 10 rittenkaart voor de tram koopt, dan is er een contract tussen de trammaatschappij en de consument, waar alle voorwaarden en geldigheid vooraf bekend zijn. De trammaatschappij verbind zich ertoe de consument tienmaal te vervoeren. De trammaatschappij kan nadien niet eenzijdig de geldigheid veranderen van 10 ritten naar 5 ritten. Dan pleegt deze trammaatschappij bedrog." vele kalmthoutenaren wachten niet op buitenlandse hulp en trachten hun bezittingen te redden en betere oorden op te zoeken. Laatst gewijzigd door Mitgard : 18 december 2007 om 18:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() het principe zou moeten zijn wat verplicht is moet je niet betalen. Anders kun je netzogoed stellen wij heffen een extra belasting.
Wat weeral een transfert organiseert tussen Vl en W |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Vreemdeling
|
![]() Weet er iemand nog een paar geschikte forums met een groot lezersaantal ?
Ik wil mijn belofte WEL houden en aan tienduizend lezers komen, hee. (om zo de democratische werking wat te helpen). Momenteel zit ik nog maar op tweeduizend of zo. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Schepen
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() niet VOOR 2009 hé makker! tot zolang is mijn oude kaart geldig.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zijt maar ferm kontent dat uw identiteitskaart goed op tijd vervangen wordt door een nieuwe.
Wantrouw onze administratie, en wacht maar zeker niet tot het laatste jaar voor een vervanging. Want als je op reis gaat, en het zou blijken dat je kaart toch de geldigheidsdatum overschreden heeft, dan zit je dik in de puree. En vergeet niet: voor sommige landen moet je identiteitsbewijs bij terugkeer naar ons onlandje nog een aantal maanden geldig zijn. (ja ja, de datum van terugkeer uit het vreemde land en dan nog x maanden). Je kan dus zelf per ongeluk vergeten dat je opgeroepen werd voor de vernieuwing van je pas, maar het kan evengoed dat onze puike beleidsmensen weer iets bekokstoven waardoor het tijdig vernieuwen van de kaart niet waargemaakt kan worden.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Parlementslid
|
![]() Precies. Het enige wapen van administratie is de angst ervoor. Lach eens goed met die oproepingsbrief. En ga verder op uw pad. U zult heus niet in het cachot belanden. Ik heb ook eens anderhalf jaar zonder pas rondgelopen. Toch mijn identiteit kunnen bewaren. Gelukkig maar.
![]() |
#30 | |||
Vreemdeling
|
![]() De loketmensen wijzen de verantwoordelijkheid van zich af; de burgemeester wijst de verantwoordelijkheid van zich af. Ze doen niets dan het kritiekloos uitvoeren van de richtlijnen van de minster van binnenlandse zaken, Patrick Dewael. Ik had toch liever gehad dat de gemeente voor mij opkomt, ik, de burger. De burgemeester zou mijn schrijven doorsturen naar de minister. Daar heb ik echter nog geen reactie van gekregen, dus zend ik hem zelf nog maar eens een briefje (e-mail adres : [email protected] ) :
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik wil zo geen kaart eigenlijk, kan dat?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Idem, tot nu toe.
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() Er is inderdaad een nieuwe elektronische identiteitskaart.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die van mij is nochtans geldig tot 2013. Ik wil er eerder geen andere.
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Leuk!
![]() |
![]() |
#36 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Rommelig gedoe; zou toch op EU-niveau geregeld moeten kunnen zijn?
Als de prijzen die ik hier lees voor zulk type kaarten kostendekkend zijn, dan zitten Nederlandse overheden zich goed te verrijken met dergelijk spul. http://www.refdag.nl/artikel/1309926...art+hoger.html Citaat:
![]() |
![]() |
#37 |
Minister-President
|
![]() Wallonië zit er precies uit als een pistool en VL, euh.. een regenworm?
Laatst gewijzigd door straatrue : 10 januari 2008 om 22:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Di Rupo hanteert een pistool en Dewinter een worm.
Walen zijn dan ook altijd gewelddadiger geweest dan Vlamingen.
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 10 januari 2008 om 23:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Banneling
|
![]() Gaat plezant worden,stel Verafkloot valt dood,en een of andere oostblokker die erop lijkt,want zijn allemaal dieven met zo een smoel,pikt die kaart in.
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Parlementslid
|
![]() Als je wilt dat ze niet meer leesbaar is
even in de micro wave steken naar het schijnt. |
![]() |
![]() |