Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Godsdienst en levensovertuiging
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen.

Antwoord

Discussietools
Oud 21 december 2007, 13:41   #21
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bolsjewiek Bekijk bericht
Ja, laten we eens kijken hoe "rechts" ik zal zijn over 20 jaar.
Ik was 40 jaar geleden links en ben het nog altijd.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 december 2007, 13:45   #22
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
dat begint dan eerder op Alzheimer te lijken.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 21 december 2007 om 13:45.
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 december 2007, 13:49   #23
filosoof
Banneling

Standaard

circe, 9 juli 1955, zegt die datum je iets?
Oud 21 december 2007, 14:13   #24
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Tuurlijk.

Op zaterdag 9 juli 1955 kwam er een melding binnen van brand aan boord van een drijvend asfaltschip. De groep Hardersluis ging met materiaal aan boord bij een boot van de Rijkspolitie te water uit Harderwijk en de brand werd bedwongen.

En nu gij!

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
Oud 21 december 2007, 16:33   #25
Bozar
Vreemdeling

Standaard

Vraag maar eens aan Iraniërs hier wat ze vinden van de religie (?) die men islam noemt maar eerder een vergissing is en gewoon een ultra extreemrechtse ideologie ontsproten uit het brein van een vrouwenhater..

Onlangs woonde ik een christelijke dienst bij van Iraniërs in Antwerpen. Allen hadden zich hier van de islam bekeerd tot het christendom. Ze baden en zongen samen in het Perzisch en lazen voor uit de bijbel (vertaald in het Perzisch). De jonge Iraniërs leken erg overtuigd van hun christelijk geloof. Een vrouw zei me dat ze de weg van het donker naar het LICHT had gevonden. 'Voordien zaten we in de duisternis van de islam en nu in het licht van Christus', zei ze. Als ik een Iraanse jongeman vroeg waarom hij zich bekeerde tot het christendom antwoordde hij: "ISLAM IS DE RELIGIE VAN SATAN, het christendom is de religie van God, de koran is des duivels". Hij voegde eraan toe dat mensen in Iran die zich tot het christendom bekeren en daar openlijk voor uitkomen, worden opgehangen.

Er zijn daar ondergrondse bijeenkomsten van christenen. 'Jezus is het licht', opperde hij met veel overtuiging. Een andere jonge Iraanse vrouw zei dat het christendom de 'juiste weg is' en islam de 'verkeerde weg. "We moesten ons sluieren en we deden alles verkeerd, nu ik de weg volg van Jezus, doe ik het beter, doe ik het goede. Religie zit in het HART en niet in kleding". In Iran zijn er ondergrondse kerken, maar als de politie deze ontdekt, worden de mensen opgepakt en opgehangen, vertelde me een andere Iraniër. Ook de minderheid van joden zou wordt lastig gevallen, christenen wordt verboden om Kerstmis te vieren (in Iran is nog eeen kleine gediscrimineerde minderheid van autochone Assyrische christenen).

Laatst gewijzigd door Bozar : 21 december 2007 om 16:34.
Bozar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 december 2007, 16:37   #26
Geert C
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Bozar, ligt het aan mij of post je overal hetzelfde bericht?
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies.
De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen.
Tezamen zullen wij overwinnen.
Geert C is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 december 2007, 16:39   #27
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Het wordt hoog tijd dat al deze mensen eens wat meer op de voorgrond (MOGEN) treden van de poco islamofielen, maar waarschijnlijk zal hun boodschap niet leuk genoeg klinken.

Belangrijk is ook regelmatig Afshin Elian te lezen, die mens begint het hier ook al af en toe warm en koud te krijgen en vraagt zich af of hij wel ver genoeg gevlucht is uit Irak. Dat zegt héél véél.

Oud 22 december 2007, 02:06   #28
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Het wordt hoog tijd dat al deze mensen eens wat meer op de voorgrond (MOGEN) treden van de poco islamofielen, maar waarschijnlijk zal hun boodschap niet leuk genoeg klinken.

Belangrijk is ook regelmatig Afshin Elian te lezen, die mens begint het hier ook al af en toe warm en koud te krijgen en vraagt zich af of hij wel ver genoeg gevlucht is uit Irak. Dat zegt héél véél.
Uit de mond van apostaten komt enkel waarheid, hé?
Oud 25 december 2007, 21:23   #29
Winterhamer
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bolsjewiek Bekijk bericht
Ik werk samen met gelijkheid en verdraagzaamheid.

altijd leuk die hypocrieten hier
Winterhamer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 december 2007, 21:25   #30
Winterhamer
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Zo te zien niet, links was 40 jaar geleden minder hypocriet en WEL voor mensenrechten, de linkse wereld van nu is een grap en het tegenovergestelde van wat het vroeger was.
Winterhamer is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:53.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be