![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Zo gruwelijk ziet dat arm beesteke er nu toch ook weer niet uit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind dat qua grootte eigenlijk wel wat tegenvallen. Allez, 't is ni dat ik zit te wachten op een echte super-rat, maar ik had zoiets van 5*40cm(fikse muskusrat)=2m -dat zou nogal eens een rat zijn- maar dit doet me meer denken aan een invalide wombat...
It's just a ride. Laatst gewijzigd door BigF : 17 december 2007 om 20:01. Reden: muskutrat... ja, echt... |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() mij ook. reden te meer om de drommel eens een goeie knuffel te willen geven *beetje verliefd*
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
invalide wombats zijn dan ook steevast enorm lief gewone wombats ook, maar invalide toch nog iets meer maar om nu te zeggen dat ik hunker naar een knuffel van die lieverd... 't blijft een rat eh, hij lijkt alleen maar een invalide wombat
![]() |
![]() |
#27 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
2m!? Dat is geen rat, dat is een moordmachine!
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dat was mijn eerste idee ook.
daarom dat het wat tegenviel...
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ik ben wel bang dat ze gaan bijten als je ze vastpakt. wat knaagdieren betreft ben ik banger van kleine beesten dan van grote. Een muis, dat is zo klein en schichtig en lijkt zo bijtgraag, een konijn is groot en traag en pluizig. Ik ben minder angstig van die reuzenrat dan van een muis. ![]() Om aan te raken, bedoel ik dan. Ik vind muizen en ratten enzo goddelijk om te zien ![]()
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 'k Vind die er ook best cute uitzien. Ik zou wel willen weten of het soort even agressief is als de gewone ratten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() de muskusrat. mooi beest, lopen hier soms snel door de tuin richting water hier wat verderop.
![]() |
#32 |
Banneling
|
![]() goede zaak.
zit precies veel vlees aan, en kunt er volgens mij ook schoon mutsen van maken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Minister
|
![]() Citaat:
ratten hebben we nog gehad, als huisdier dan, plezante beestjes, alleen leven ze nt, en da's wel spijtig.
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zo'n lieve wezentjes, die mensen. Ge zoudt ze zo ne knuffel willen geven, zie, en over hun bolleke aaien. Zo van kiele kiele kiele.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Minister
|
![]() Citaat:
mijn beste, het zothuis is tweede straat rechts ![]()
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gij kent precies goed de weg ?
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
toffe beesten, inderdaad ![]()
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
helaas komt mijn poesewoes ook met de levende exemplaren binnen, tot groot ongenoegen van mijn andere poesewoes. ![]()
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Met mijn gat op enkele centimeters boven water en mijn voeten in't water toen er plots op een drietal meter een muskusrat bovenkwam en recht op mij af kwam zwemmen. Ik krijg nog steeds kippevel als ik aan dat moment denk... Dat beest was gigantisch, ik had ook pas door dat het een rat was toen ik het beest op de kant zag kruipen. Ik was toen al minstens 10 meter verder... Als je dat op't water ziet drijven is dat minstens 2x zo breed als op de kant. Als je dan zelf maar een paar cm boven het wateroppervlak zit is dat behoorlijk indrukwekkend. En dan heb ik het nog niet over de aggressieviteit dat dat recht-naar-me-toe-zwemmen uitstraalde. Fascinerende beesten hoor, muskusratten, daar niet van, maar er bestaat ook nog zoiets als jeugdtrauma's. ![]()
![]() |
![]() |
#40 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ja! Die reuzengrote ratten ZIJN agressief!
Laatst gewijzigd door Den Ardennees : 17 december 2007 om 22:12. |
||
![]() |
![]() |