![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
ik ben geen voorstander van belgie of vlaanderen of wallonie of Mozambique ik ben realistisch en zeker niet vooringenomen zoals gij. echte flamingate bestaan niet er is trouwens een gezegde die zegt Canis timidus vehementius latrat quam mordet noto bene ook komend van een volk dat door zijn eigen hebzucht ten onder is gegaan o ironie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dan mag je mij nu even komen uitleggen welke hebzuch ik propageer. Ik wacht vol spanning op je antwoord.
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() - Vlaanderen betekent niets internationaal, en de gemiddelde wereldburger kent vlaanderen niet. ter vergelijking: België betekent niets internationaal, en de gemiddelde wereldburger kent België niet. - werk stopt niet aan grenzen. net als er hier grote aantallen fransen werken, kunnen hier best grote aantallen walen komen werken na een splitsing, of omgekeerd. - in slechte tijden: waarschijnlijk steun van de EU, of in elk geval toch geen transfers meer aan een wallonië dat mogelijk nóg slechtere tijden meemaakt. Maar misschien moeten we maar een eigen vlaamse politiek voeren om te voorkomen dat die slechte tijden er komen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Wat de financiering daarvan betreft: als europese lidstaat zou vlaanderen ook moeten betalen, maar bijlange zoveel niet als nu het geval is. de last van wallonie wordt in dat geval verdeeld over de schouders van alle rijkere EU-lidstaten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
|
![]() U gelooft toch niet dat er ook maar één lidstaat is die vrijwillig meer zou betalen gewoon omdat Vlaanderen niet langer over de brug wil komen?
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. Laatst gewijzigd door Geert C : 19 december 2007 om 21:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie zegt dat Vlaanderen niet over de brug wil komen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
|
![]() Hij stelt dat de transfers aanzienlijk zouden verminderen.
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Want transfers in een Belgische context, is dweilen met de kraan open. België belet de economische ontwikkeling van Wallonië. De Belgische elite heeft immers meer te winnen met een arm en afhankelijk Wallonië, dan met een welvarend Wallonië dat op eigen benen kan staan.
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
|
![]() Academische vraag, indien Wallonië zou worden toegelaten tot de EU.
![]() |
#33 |
|
![]() Uiteraard geen transfers naar een buitenland.
![]() |
#34 |
Burgemeester
|
![]() ja wat kan ik zeggen gij zijt gewoon dom ofwel erg dom want je weet gewoon niet wat je aan het verkondigen bent.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik stel voor dat je een nieuw topic opstart " Scheld je tegenstander de huid vol als je geen argumenten hebt". Dan kan je mij daar uitmaken voor het vuil van de straat.
Maar dan kunnen we deze draad proper houden, en on-topic blijven. Als ik mij niet vergis, ging jij mij komen uitleggen waar ik precies hebzucht propageer. Ik wacht nog steed op een antwoord.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
dat is een argument zo klaar als water dat ik trouwens hier niet moest zetten normaal want dat weet iedereen zelfs de grootste nationalist in zijn achterhoofd. daarom ben jij dom |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vergeef mij dat ik blijf aandringen, doubled. Maar wat is er hebzuchtig aan het pleiten voor emancipatie van volkeren? Wat is er hebzuchtig aan het erkennen van het recht op zelfbeschikking? Wat is er hebzuchtig aan het in vraag stellen van een staat die stelselmatig de kant van de elite gekozen heeft? Wat is er hebzuchtig aan het vragen van respect voor je culturele identiteit?
Wat is daar hebzuchtig aan? En gelieve argumenten aan te brengen ipv een nieuwe scheldtirade. Waar maak ik mij -als nationalist- schuldig aan hebzucht?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
|
![]() Werkelijk? Een artikel van die aard meen ik toch niet te hebben gelezen in Time.
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. |
![]() |
![]() |