![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
weet u dit is een terechte vraag ik heb die ook dikwijls gesteld maar weet u de mensen hebben recht op een goed bestuur en dit kan volgens mij niet zonder een staatshervorming ik werk nu een werknota af die gebaseerd is op de talloze deelakkoorden die de paars-blauwe onderhandelaars dank zij mij bereikten ik zal hard werken want dankzij mijn harde werk staat het nu voor iedereen vast dat de staat hervormd moet worden ik neem hier een groot persoonlijk risico en ik dank op voorhand diegenen die constructief zullen meewerken en vervotje die hard zal doorwegen de komende drie maanden weet u in de politiek draai ik makkelijk een blad om maar als ik de geit zou zijn die gennez beweert niet te zijn zou ik als verliezer niet zo hoog van de toren blazen het is natuurlijk het de schuld van jean-luc dehaene want hij wist dat er geen uitweg was weet u de voorbije maanden waren hard vooral op persoonlijk vlak maar als u mij zou vragen of ik moe ben zou ik antwoorden dat vele mensen even hard werken als ik het is maar omdat guy verhofstadt meer dan twee weken talmde om een interimregering op poten te zetten ik kijk ernaar uit om laurette onckelinx samen te werken want weet u ik ben van oorsprong waals en zij vlaams dat schept een band als mijn pa belt neem ik op zelfs al zit in een te deum want zoals u weet ben ik de man van de dialoog en nu heb ik een frisse pint verdiend (gemaakt met www.genereer_een_minister_van_begroting_institutio nele_hervormingen_en mobiliteit_antwoord.vl)
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 21 december 2007 om 19:14. |
|
![]() |
![]() |