![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Natuurlijk. Ik vraag me af of Raf nog wat inhoudelijks te vertellen heeft. Wat een stalker!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De zogenaamde verrijking weegt niet op tegenover de grootschalige maatschappelijke overlast. Om de boodschappers de mond te snoeren werd oa het inquisitiecentrum CGKR opgericht. Tot grote spijt van links kan die nog niet iedereen de mond snoeren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
|
![]() Als er maar gefeest wordt...
![]()
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ah, ik stel met genoegen vast dat de moderatie gehoor heeft gegeven aan mijn oproep om de vervuiling van het forum "binnenland" met irrelevante topics tegen te gaan.
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://forums.telenet.be/showthread....43#post1959743 Vreemd ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() Dat dit soort vreemd geboefte vrij op de straten, en in cinema-zalen kan rondlopen, de boel op stelten zetten en mensen half kapot slagen is wel degelijk de schuld van een zeker aantal "binnenlandse politiekers". Vandaar dat dit gebeuren hier op zijn plaats is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Lokaal Raadslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Banneling
|
![]() Chance voor die agent dat ze hem niet doodgeschopt hebben (met een welgemikte karate-trap tegen het hoofd). Hij zou achteraf nog beschuldigd geweest zijn van uitlokking en uiteindelijk ook racisme!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Minister
|
![]() De voorbije 8 jaar kunnen al niet meegeteld worden, want die waren neoliberaal.
"Vrijheid is niets meer dan een lege doos zolang de ene klasse de andere tot de hongerdood kan veroordelen en er geen maatregelen tegen hen worden genomen" Jacques Roux, Franse radicaal en Enragé ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ik mag alleen hopen dat hun volgende slachtoffer iemand is die altijd de andere kant opkijkt als het bij een ander gebeurd en gaat blaffen als iemand er wat van zegt, want stel je voor dat je die criminele KUT MAROKKANEN in hun bontkraagjes pakt, dan ben je een razzzzzzzist. nou kijken wat ze zeggen als ze een keer zelf het slachtoffer zijn van die berberapen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#36 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 26 december 2007 om 00:51. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
sssstt! Oppassen voor de racisten!!!!!!
Een onderdanig, godvruchtig en spuuglelijk kaboutervrouwtje aan de haak slaan, dat kan elke fundamentalist. Een uiterst aantrekkelijke, zelfstandige en razend intelligente vrouw overtuigen van islamitisch geïnspireerde zever is een heel ander verhaal. |
|
![]() |
![]() |