Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 16 april 2016, 17:46   #381
Zucht
Secretaris-Generaal VN
 
Zucht's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 augustus 2007
Berichten: 20.308
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eno2 Bekijk bericht
Ik zei het eerder al: handel die als foei bekeken wordt, wordt beperkend gereguleerd en gecontroleerd of vierkant tegengewerkt of verboden zoals nu steeds meer gebeurt en waar ik het mee eens ben.

Misère en uitbuitingssituaties propageren, en vooral in de sector seksuele uitbuiting in minder ontwikkelde landen, daar heb ik geen boodschap aan.

Ik ken al klootzakken genoeg die daar aan pedofilie gaan doen.
Prostitutie beschrijven als "Handel die als foei bekeken wordt" dat is kleuterspraak voor een kleuteropinie. Waar zou er meer overlast zijn van prostitutie ? Daar waar de hoertjes op straat gaan tippelen op de drukke boulevards van de binnenstad, omdat ze binnen de wet geen ontvangstplaats kunnen krijgen ? Of waar ze in een luxueus wellness bordeel kunnen werken in een industriezone buiten de stad en uit het zicht. Eerste model is Frankrijk, tweede is Duitsland.
__________________
I wish nothing but the best for you too.
Zucht is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 april 2016, 17:48   #382
de vuile muilekoek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 juni 2014
Berichten: 14.019
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eno2 Bekijk bericht
Ik zei het eerder al: handel die als foei bekeken wordt, wordt beperkend gereguleerd en gecontroleerd of vierkant tegengewerkt of verboden zoals nu steeds meer gebeurt en waar ik het mee eens ben.

Misère en uitbuitingssituaties propageren, en vooral in de sector seksuele uitbuiting in minder ontwikkelde landen, daar heb ik geen boodschap aan.

Ik ken al klootzakken genoeg die daar aan pedofilie gaan doen.
En wie gaat die perverse zieke kloothommels tegen houden ? ge doolt weer naar een ander onderwerp wat heeft hoerenlopen nu met pedofielen te maken ????? er is een mijlen ver weg connectie tussen een man die naar de vrouwen gaat om zijn gerief en een die kinderen misbruikt halooooooo die 2 zijn niet het zelfde probleem,
de vuile muilekoek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 april 2016, 18:14   #383
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.800
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eno2 Bekijk bericht
Prostitutie is een publieke handel en dus niet privé. Het is een markt. Alle publieke markten zijn geregeld. Markten die foei geacht worden, worden verboden of bestraft.
Prostitutie is per definitie iets privé, een deal tussen 2 mensen. Daar is niets publiek aan en niemand weet van de transactie tenzij hij er zelf naar op zoek zou gaan. Voyeurisme en afgunst van onvermogen om het zelf te financieren zijn een magere basis voor gespeelde verontwaardiging en huichelachtig protest tegen iets wat gewoon buiten eigen bereik ligt. Bereik van eigen beurs... Is de eigen portemonnee de perimeter van de moraal ?
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 16 april 2016, 18:31   #384
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.800
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek Bekijk bericht
En wie gaat die perverse zieke kloothommels tegen houden ? ge doolt weer naar een ander onderwerp wat heeft hoerenlopen nu met pedofielen te maken ????? er is een mijlen ver weg connectie tussen een man die naar de vrouwen gaat om zijn gerief en een die kinderen misbruikt halooooooo die 2 zijn niet het zelfde probleem,
Dat is hetgeen we zo mooi hebben kunnen meemaken in het Morkhoven verhaal. Hypocrisie tot in het oneindige.
Wantrouw fatsoensrakkers, hun motieven zijn altijd duister...
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 16 april 2016, 18:43   #385
eno2
Banneling
 
 
Geregistreerd: 4 juni 2004
Locatie: onder mijn wijnstok en vijgenboom
Berichten: 78.216
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Prostitutie is per definitie iets privé, een deal tussen 2 mensen. Daar is niets publiek aan en niemand weet van de transactie tenzij hij er zelf naar op zoek zou gaan. Voyeurisme en afgunst van onvermogen om het zelf te financieren zijn een magere basis voor gespeelde verontwaardiging en huichelachtig protest tegen iets wat gewoon buiten eigen bereik ligt. Bereik van eigen beurs... Is de eigen portemonnee de perimeter van de moraal ?
No cigar.

(terzijde: die meneer denkt dat hij hier net zoals in K&K persoonlijk tekeer moet blijven gaan)

Ik heb al twee keer geantwoord op jouw persoonlijke aantijgingen. Nu is het welletjes. Je kan me dus ook de pot op voor de rest van jouw stupide verdere beweringen in dit bericht. Waarschijnlijk een aanhanger van Goebbels advertentie-methode van het eeuwig herhalen van dezelfde (persoonlijke en andere) leugens?

Laatst gewijzigd door eno2 : 16 april 2016 om 18:52.
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 april 2016, 18:47   #386
eno2
Banneling
 
 
Geregistreerd: 4 juni 2004
Locatie: onder mijn wijnstok en vijgenboom
Berichten: 78.216
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek Bekijk bericht
En wie gaat die perverse zieke kloothommels tegen houden ? ge doolt weer naar een ander onderwerp wat heeft hoerenlopen nu met pedofielen te maken ????? er is een mijlen ver weg connectie tussen een man die naar de vrouwen gaat om zijn gerief en een die kinderen misbruikt halooooooo die 2 zijn niet het zelfde probleem,


Een land dat laks is op de uitbuiting van zijn kinderen door pedofielen, is a fortiori natuurlijk ook laks op de belemmering van prostitutie.

De twee problemen zijn dus wel gerelateerd. Laksheid.

Ge moet verdomme durven om misère- prostitutie als model voor ons omhoog te houden.

Haloooooo

Laatst gewijzigd door eno2 : 16 april 2016 om 18:49.
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 april 2016, 19:00   #387
TV-verslaafde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
TV-verslaafde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 maart 2014
Berichten: 17.211
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eno2 Bekijk bericht
Een land dat laks is op de uitbuiting van zijn kinderen door pedofielen, is a fortiori natuurlijk ook laks op de belemmering van prostitutie.

De twee problemen zijn dus wel gerelateerd. Laksheid.

Ge moet verdomme durven om misère- prostitutie als model voor ons omhoog te houden.

Haloooooo
Wat is er mis met een vrouw die u een beetje entertaint? Beetje dansen, zingen, drankje en dan een beetje seks. Dat is net zoiets als gaan squashen? Zin in een potje? Seks wordt veel te serieus genomen....
TV-verslaafde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 april 2016, 19:08   #388
eno2
Banneling
 
 
Geregistreerd: 4 juni 2004
Locatie: onder mijn wijnstok en vijgenboom
Berichten: 78.216
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TV-verslaafde Bekijk bericht
Wat is er mis met een vrouw die u een beetje entertaint? Beetje dansen, zingen, drankje en dan een beetje seks. Dat is net zoiets als gaan squashen? Zin in een potje? Seks wordt veel te serieus genomen....
Zingen

De betaling, blijkbaar.

Laatst gewijzigd door eno2 : 16 april 2016 om 19:10.
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 april 2016, 19:17   #389
de vuile muilekoek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 juni 2014
Berichten: 14.019
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eno2 Bekijk bericht
Een land dat laks is op de uitbuiting van zijn kinderen door pedofielen, is a fortiori natuurlijk ook laks op de belemmering van prostitutie.

De twee problemen zijn dus wel gerelateerd. Laksheid.

Ge moet verdomme durven om misère- prostitutie als model voor ons omhoog te houden.

Haloooooo
ja man ....... ga eens naar de hoeren t'gaat misschien helpen

Laatst gewijzigd door de vuile muilekoek : 16 april 2016 om 19:19.
de vuile muilekoek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 april 2016, 19:39   #390
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.800
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eno2 Bekijk bericht
No cigar.

(terzijde: die meneer denkt dat hij hier net zoals in K&K persoonlijk tekeer moet blijven gaan)

Ik heb al twee keer geantwoord op jouw persoonlijke aantijgingen. Nu is het welletjes. Je kan me dus ook de pot op voor de rest van jouw stupide verdere beweringen in dit bericht. Waarschijnlijk een aanhanger van Goebbels advertentie-methode van het eeuwig herhalen van dezelfde (persoonlijke en andere) leugens?
Antwoorden ? Wat keutelarij van het niveau dat men zelfs in Flair magazine niet wil publiceren in de rubriek "lezersreacties" dan toch...

Slap gelul over "een commerciële schending van de diepste persoonlijke intimiteit door diegene die betaalt" is kut met peren en keutelarij. Priesterpraat op zijn best.

Duidelijke antwoorden in morele kwesties van jou zijn even schaars als watervallen in de sahara.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 16 april 2016, 19:41   #391
eno2
Banneling
 
 
Geregistreerd: 4 juni 2004
Locatie: onder mijn wijnstok en vijgenboom
Berichten: 78.216
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek Bekijk bericht
ja man ....... ga eens naar de hoeren t'gaat misschien helpen
Laat ik over aan wie het nodig heeft naar de hoeren te lopen.

Wat kan jij goed uit de hoek komen met een mond vol vuile muilenkoek.

Volgende persoonlijke beledigende grofheid. =>RD
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 april 2016, 19:43   #392
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.621
Standaard

Eigenlijk straf dat dit net in Frankrijk zo gestemd werd ...

.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 april 2016, 19:45   #393
eno2
Banneling
 
 
Geregistreerd: 4 juni 2004
Locatie: onder mijn wijnstok en vijgenboom
Berichten: 78.216
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Antwoorden ? Wat keutelarij van het niveau dat men zelfs in Flair magazine niet wil publiceren in de rubriek "lezersreacties" dan toch...

Slap gelul over "een commerciële schending van de diepste persoonlijke intimiteit door diegene die betaalt" is kut met peren en keutelarij. Priesterpraat op zijn best.

Duidelijke antwoorden in morele kwesties van jou zijn even schaars als watervallen in de sahara.
Spam. Vier keer plaatsen van dezelfde denigrerende non-argumentatie.
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 april 2016, 19:46   #394
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.800
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek Bekijk bericht
ja man ....... ga eens naar de hoeren t'gaat misschien helpen
Misschien zit daar het probleem ? Budget...
Dan rest er niet veel meer dan afgunst, en dat vergemakkelijkt geveinsde verontwaardiging en gespeelde fatsoensrakkerij hee...
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 16 april 2016, 19:46   #395
eno2
Banneling
 
 
Geregistreerd: 4 juni 2004
Locatie: onder mijn wijnstok en vijgenboom
Berichten: 78.216
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Eigenlijk straf dat dit net in Frankrijk zo gestemd werd ...

.
Yep.

Dappere stellingname.
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 april 2016, 19:48   #396
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 53.380
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Dat is de beste oplossing maar dat zal niet beletten dat huisvrouwen, studentes, singles etc hun maandelijks inkomen boosten in het zwart met prostitutie.
Het is mij niet om de belastingen te doen. Dus geen probleem voor mij, zolang het maar vrijwillig is (zonder pooiers, dus)
__________________






Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!

Laatst gewijzigd door Zipper : 16 april 2016 om 19:49.
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 april 2016, 19:49   #397
eno2
Banneling
 
 
Geregistreerd: 4 juni 2004
Locatie: onder mijn wijnstok en vijgenboom
Berichten: 78.216
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Misschien zit daar het probleem ? Budget...
Dan rest er niet veel meer dan afgunst, en dat vergemakkelijkt geveinsde verontwaardiging en gespeelde fatsoensrakkerij hee...
Spam. Vijf keer herhaling van dezelfde persoonlijke innuendo die ik al twee keer ontzenuwd heb.

Volgende=> RD
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 april 2016, 19:51   #398
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.800
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eno2 Bekijk bericht
Laat ik over aan wie het nodig heeft naar de hoeren te lopen.

Wat kan jij goed uit de hoek komen met een mond vol vuile muilenkoek.

Volgende persoonlijke beledigende grofheid. =>RD
En dat zit hij dan te argumenteren tegen een vrouw... epic fail....



__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 16 april 2016, 19:51   #399
de vuile muilekoek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 juni 2014
Berichten: 14.019
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eno2 Bekijk bericht
Laat ik over aan wie het nodig heeft naar de hoeren te lopen.

Wat kan jij goed uit de hoek komen met een mond vol vuile muilenkoek.

Volgende persoonlijke beledigende grofheid. =>RD
Dat maken ze dan van een mens ..... een die zijn vuile muile TOTAAL niet meer gaat toehouden .... trouwens zouden den mensen dit allemaal moeten doen er tegenaan gaan plataf erop bonk ! geen blad meer voor de mond houden ,, ik Grofheid ? braafste mens van de planeet geweest een heel leven lang mag ik wel zeggen,, " maar de maat is vol gelopen"

Laatst gewijzigd door de vuile muilekoek : 16 april 2016 om 19:56.
de vuile muilekoek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 april 2016, 19:52   #400
Zucht
Secretaris-Generaal VN
 
Zucht's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 augustus 2007
Berichten: 20.308
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Eigenlijk straf dat dit net in Frankrijk zo gestemd werd ...

.
De regering Hollande lijkt op zowat elk gebied te falen, dus is het niet verwonderlijk dat net die regering ook hier het omgekeerde doen van wat logisch en rationeel is.

Misschien wil hij nog even Marine Le Pen langs rechts voorbijsteken voordat hij echt van haar verliest.
__________________
I wish nothing but the best for you too.

Laatst gewijzigd door Zucht : 16 april 2016 om 19:53.
Zucht is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:34.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be