![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#381 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
We hadden wel een kritischere kijk verwacht: het is niet omdat een zender een tape uitzendt dat deze onmiddellijk deel uit maakt van één of ander complot. De maker van de tape kan daarentegen wel gecomplotiseerd zijn. Die 19 Al Qaeda leden ... terwijl Mueller op CNN toegeeft dat er sprake is van 'identity theft' .... Coherent officiële toestanden dacht ik zo ....
![]() |
![]() |
#382 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#383 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
niets denk ik je hebt gelijk natuurlijk, er zijn wel 100 andere mogelijke daders, die al sinds de vroege jaren 90 overal ter wereld zelfmoordaanslagen plegen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#384 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#385 | |
|
![]() Citaat:
Give us a hint, we might bite
KEEP CASH ALIVE!!!! Laatst gewijzigd door Gun : 13 februari 2005 om 02:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#386 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
nog een schepje bovenop doen se ipv van een lichaam met twee armen probeer het es voor te stellen als een heel hoog kaartenhuisje waar in het midden een noodzakelijke ijzeren stang zit waaraan de horizontale kaartjes ( = vloerdelen ) aan vastgelijmd zijn noodzakelijk omdat anders de verticale kaarten dubbelplooien/buigen onder het gewicht van al de bovenliggende verdiepingen als ik nu wat gooi op dat kaartenhuisje bovenaan, een zware knikker ofzo, wat gebeurt er ? dat kaartenhuisje gaat instorten en de 'vloerdeel'-kaarten gaan gewoon afscheuren van die ijzeren stang wil je dan nog dat de ijzeren stang ook stuk gaat ( je maakt die net zo smal als kan ) dan gaat die buigen of scheuren maar nooit volledig fragmenteren zoals dat met de muren en wanden is |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#387 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#388 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
intussen mag ik toch nog wat verder blijven leuteren ? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#389 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#390 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
De magnitude van de kinetishe energie, vereist voor de hoogte die de stof(explosie)wolken hebben bereikt is enkele Duizenden meer dan die kan bereikt zijn door een natuurlijke instorting. Wisten jullie trouwens dat, speciaal om de instorting van het WTC te verklaren, een nieuwe wetenschappelijke term is uitgevonden??? ![]() "Progressive Collapse" Hihi. Echt waar! Diegenen die toch maar weer denken dat ik maar wat zit te lullen, zoek maar op google en in het Femarapport. (btw, voor eens en voor altijd. Dat rapport is verschenen in mei 2002.) En hoeveel gebouwen zijn in de geschiedenis ooit ingestort als gevolg van een Progressive Collapse, volgen de creators? 4! WTC 1, 2 en 7 op 11 sept. en het Federal Building in Oklahoma. Vasstelling: Progressive Collapse gebeurt enkel bij gebouwen die door terroristen zijn aangevallen. ![]() ![]() btw, je ontwijkt de vraag op het einde van 'm tekst. Het heeft niets vandoen met de accuraatheid van het rapport, het gaan erom dat ze het verspreiden in de media en dat de massa dit dus gelooft. En als jullie zeggen dat jullie geen reden hebben om aan te nemen dat Osama het niet heeft gedaan, dan komt dat uiteraard omdat jullie over bijster weinig feitenkennis bezitten, maar het is jullie recht die mening te hebben. Hetzelfde geldt natuurlijk in de andere richting? We zijn 4 jaar later en er is nog steeds geen reden voor MIJ om aan te nemen dat Osama het wel heeft gedaan. MIJN redenen zijn gebasseerd op onderzoek. Die van jullie enkel op de authoriteit die jullie de Bush Administration toedichten. De leugen van de Koning verkoopt veel beter dan de waarheid van de dienaar. Eenvoudige eerst lessen in communicatie. Zender > boodschap > ontvanger Wie is belangrijker? de zender of de boodschap? Hoe groter/belangrijker de authoriteit van de zender, des de kleiner de boodschap. Dus jij hebt je reden om aan te nemen dat hij de schuldige is? Shoot! En kom niet af met die fake CIA video want dat verhaaltje hebben we al gehad. En besides, zelfs al zou het authentiek zijn, dit is nowhere close genoeg om een zaak in de rechtbank te winnen. Dit is niet eens voldoende om je klacht behandeld te krijgen!!!!!!!! Zeker rekeninghoudend met het feit dat hij de aanslagen even dikwijls heeft ontkent. Iedereen met enige juridische kennis zal dit graag bevestigen. Dus, i need more!!! Indien u meer bezwarend materiaal tegen bin Laden of al Qaida in uw bezit heeft, feel free to share it with us. Jullie willen logica en coherentie in m'n verhaal? Wel, laat ons dus beginnen met de officiele theorie eens aan een nader onderzoek te onderwerpen. Ik heb toch goed gelezen dat iemand schreef: als hij met haken aaneen hangt en om de haverklap moet worden aangepast, is het de naam 'theorie' niet eens waard? We zullen de officiele theorie overlopen en dan mag UZELF (niet ik) beslissen of hij de naam "theorie" waard is. Dus, benieuwd of jullie deze keer wel de slotvraag beantwoorden. Hebben jullie nog extra bewijzen voor de FBI's eerste officiële stelling?? Zoniet (ik wacht op een ja of een neen) gaan we over naar de het volgende "bewijsstuk" van de FBI. Slaapwel allemaal.
"It is dangerous to be right when the government is wrong" -voltaire- Laatst gewijzigd door democratsteve : 13 februari 2005 om 02:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#391 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
nu nog de rest van de wereld overtuigen sukses ermee ! PS : gelijmd ??? snuif je nu ook al lijm ? Laatst gewijzigd door Knipp : 13 februari 2005 om 02:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#392 | |
Burger
|
![]() Citaat:
De verwarring over de 19 kapers is na de publicatie van de foto's op de FBI site (eind september 2001) gestopt. Alle primaire berichten over 'levende kapers' zijn van midden september 2001. Na de publicatie van de foto's door de FBI zijn er geen meldingen meer van problemen rond de identiteit van de kapers. Ook niet in de Arabische pers waar de 'levende kapers' (eigenlijk homoniemen) oorspronkelijk vermeld werden. Dit is weer een voorbeeld van uw hopeloze strategie van verwarring zaaien. Ik stop ermee, want u blijft maar afkomen met reeds lang gediscrediteerde verhalen. Dat is de reden waarom de mainstream pers ze niet vermeldt. Omdat ze reeds lang geleden ontkracht werden. Een coherent en verifieerbaar verhaal, please? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#393 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
wel wordt wereldwijd obl als verdachte nr 1 gezien, ik heb er geen enkele moeite mee als je het daar niet mee eens bent, het zou evengoed johny van zwevezele uit de molenstraat te aalst kunnen geweest zijn ... Laatst gewijzigd door Knipp : 13 februari 2005 om 02:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#394 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#395 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
blijkbaar weet ge er zeer weinig van statische mechanica af is het nu zo moeilijk om je gewoon even te bedenken dat er in principe niks maar dan ook niks aan de totale kracht die die steunberen verticaal moeten kunnen weerstaan veranderd is Laatst gewijzigd door praha : 13 februari 2005 om 02:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#396 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#397 | |
|
![]() Citaat:
Gaan we het paspoort verhaal nu ook ontkennen? Ik heb het toen niet op video genomen maar had ik mijn video op 'record' gezet ik zou het zeker getaped hebben, eender welke post de video zou geselecteerd hebben. Op National geografics en Eurosport na maakte elke zender er uitgebreid en gedetailleerd melding van!? Door wie is het verhaal van de 19 kapers rechtgezet? Door één of andere betrouwbare wetenschapper die er een officieel raport heeft van gemaakt? I don't think so!? Coherentie ten top ...
![]() |
![]() |
#398 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
wat heeft dit met statische mechanica te maken ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#399 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Overtuig me met bewijsmateriaal of geeft toe dat je niet meer bezit en dan pas ga ik verder met het in het belachelijke trekken van de theorie die jullie aanhangen. Jullie vragen coherentie, wel antwoordt zodat we verder kunnen gaan.
![]() |
![]() |
#400 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
niets veranderd Knipp de kracht is net het gewicht dat er steeds opstond + dan 't gewicht van dat vliegtuigje - alles wat al buiten was aan gewicht door verbranding |
|
![]() |
![]() |