![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#381 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik zie ze ook al met haar ogen rollen ![]() Hopelijk kunnen jullie er later eens goed mee lachen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#382 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik doel hiermee vooral op de punkbandjes van de jaren 80 en 70 die zich voor deden als nazi's, om zo over te komen. Toppunt van zich afzetten tegen de maatschapij. Bekenste band daarin is Agnostic front.
![]() een van hun albumhoezen: ![]() ![]() ![]() En ook bij andere bands zijn er hier en daar zo nazistische prikken. Kwestie van wat stoer te doen. Zo zie je dat het iron cross wel veel gebruikt wordt: Rob Halford draagt het veel op zijn jackets. ![]() En Lemmy draagt ook altijd het Iron Cross bij zich. In het bandlogo zat in de begintijd zelf een swastika verwerkt. En vroeger durfde Lemmy ook wel eens in nazi-uniform op het podium stappen. ![]() ![]() En ook Slayer wordt wel eens scheef aanzien als nazi-band. ![]() Ook hun logo's flirten wel eens met het nazisme (adelaars, iron cross, ...) En de lyrics van een van hun bekenste nummers: Auschwitz, the meaning of pain The way that I want you to die Slow death, immense decay Showers that cleanse you of your life Forced in Like cattle You run Stripped of Your life's worth Human mice, for the Angel of Death Four hundred thousand more to die Angel of Death Monarch to the kingdom of the dead Sadistic, surgeon of demise Sadist of the noblest blood Destroying, without mercy To benefit the Aryan race Surgery, with no anesthesia Feel the knife pierce you intensely Inferior, no use to mankind Strapped down screaming out to die Angel of Death Monarch to the kingdom of the dead Infamous butcher, Angel of Death Pumped with fluid, inside your brain Pressure in your skull begins pushing through your eyes Burning flesh, drips away Test of heat burns your skin, your mind starts to boil Frigid cold, cracks your limbs How long can you last In this frozen water burial? Sewn together, joining heads Just a matter of time 'Til you rip yourselves apart Millions laid out in their Crowded tombs Sickening ways to achieve The holocaust Seas of blood, bury life Smell your death as it burns Deep inside of you Abacinate, eyes that bleed Praying for the end of Your wide awake nightmare Wings of pain, reach out for you His face of death staring down, Your blood running cold Injecting cells, dying eyes Feeding on the screams of The mutants he's creating Pathetic harmless victims Left to die Rancid Angel of Death Flying free (LEADS: HANNEMAN, KING, HANNEMAN, KING, HANNEMAN) Angel of Death Monarch to the kingdom of the dead Infamous butcher, Angel of Death Angel of Death Laatst gewijzigd door bgf324 : 19 juli 2009 om 18:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#383 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#384 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Er zijn nooit punkbands geweest die zich voordeden als nazi's. Niet alle skinheads zijn neonazi's, meer zelfs: de nazi's zijn een kleine minderheid onder de skinheads. De mannen van Agnostic Front spelen hardcore punk en ze hebben nooit enige nazistische sympathieën gehad. Laat staan dat ze zich zo voordeden. http://en.wikipedia.org/wiki/Skinhead http://en.wikipedia.org/wiki/Agnostic_Front
![]() |
![]() |
#385 |
Minister-President
|
![]() En bij de weg, dat ijzeren kruis bestaat al vanaf 1813.
Hoe je daar dus een nazistisch symbool van maakt is mij een raadsel.
![]() |
#386 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar als ik op straat loop met een swastika op mijn vest wordt ik door 99% van de mensen aanzien als nazi, en slechts 1% zal mij dan aanzien als aanhanger van het Hindoeïsme. ![]() ![]() Zelfde is het een beetje met het Iron Cross en de Wolfsangel ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#387 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Niet alle skinheads zijn nazi's. De swastika, het ijzeren kruis en de wolfsangel zijn geen nazistische symbolen. Er waren geen punkbands die zich voordeden als nazi's. De leden van Agnostic Front waren geen nazi's en probeerden ook niet die indruk op te wekken. Gesnopen?
ab lo dolchor qu'al cor mi vai Laatst gewijzigd door IronChef : 19 juli 2009 om 19:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#388 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#389 |
Banneling
|
![]() [...]
Laatst gewijzigd door Nestor Burma : 19 juli 2009 om 21:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#390 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#391 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
http://en.wikipedia.org/wiki/File:Ar..._azure.ant.png Zoals je kan zien, geen nazistisch hakenkruis. De hakenkruis die de mensen uit het oosten gebruiken is het rechte hakenkruis. De 3derijks swastika en schuingeplaatsts en de armen bewegen met de klok mee. Niet zozeer als de andere hakenkruisen. Je kan daarom zeggen dat het hakenkruis een uniek teken is, niet gebruikt door enig andere overtuiging in de wereld.
![]() |
![]() |
#392 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#393 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat meen ik. Benijden moet je me niet, je zou te hard verschieten hoe het leven in mekaar steekt eens je verantwoordelijkheid krijgt. Hopelijk zul je niet te hard verschieten als je voor de eerste maal blikken van mensen zal zien terwijl jij je extreme discours ooit in het openbaar afsteekt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#394 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#395 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#396 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#397 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Het leeftijdsargument, zo schattig gewoon. Moeten wij nu verwijzingen gaan maken naar seniliteit?
![]() |
#398 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#399 |
Banneling
|
![]() Zeg dat luidop in uw kringen op een vergadering en ge krijgt klappen (voor zover er daar nog 'oude 'elementen rondlopen)
Laatst gewijzigd door Another Jack : 19 juli 2009 om 22:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#400 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Just like them I am in support of those ideologies; Liberalism and its democratic counterpart has mad men into beasts without any real virtue. Show me a common American man and I can show he is nothing but slime compared to the common Nazi man and the common Ancient Roman as well. Ik hoop dat Another Jack dat ooit zal snappen, maar ik vrees ervoor. |
|
![]() |
![]() |