![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#381 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#382 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Seyf Awa is pas een dame met ballen: http://www.dailymotion.com/video/x4n...du-14_politics
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#383 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze is heus niet de enige 'bâtisseur de civilisation'. Op het ogenblik dat ze zegt dat er 'il n'y a pas de dieu que Dieu' staat er niemand recht om daar een vraag over te stellen. Dat vind ik een beetje spijtig. Wanneer ze begint over het 'sionisme' dat overal zou zitten waar er 'merde' is, begint er niemand te schaterlachen. Dat vind ik meer dan een beetje spijtig. Maar ik begrijp nu wel beter waarom ze het heeft over 'Mi putes, mi soumises'. Ik vind het alleszins grappig dat ze zichzelf zo graag 'digne' noemt. En het applaus op het einde van haar preek vind ik gewoon zielig. Toch bedankt voor de link.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 16 september 2009 om 21:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#384 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ideologisch ben ik het niet met haar eens, maar ze heeft duizend maal meer moed en durf dan de "mi pute, mi soumise" Fadela Amera die zich met Sarkozy heeft gecompromitteerd.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#385 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2. Heeft ze ooit al elders dan 'voor eigen parochie' gepreekt? (wacht, op die laatste vraag hoef je niet te antwoorden, ik kan dat ook zèlf wel gaan opzoeken). 3. Hoe heeft Fadela Amera dat dan gedaan? Is ze in de huid van Carla Bruni gekropen?
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#386 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
1 salât en 2 gebed.
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#387 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#388 | |||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Voor een kritiek die je meer zal zeggen dan die van de Nestoren en de Awa's: http://www.indigenes-republique.fr/a...id_article=339 Toevallig stoot ik ook op een pittig debat tussen Gisèle Halimi, Houria Bouteldja & Alain Finkelkraut: http://www.dailymotion.com/relevance...teldj_politics (Houria Bouteldja is voorzitser van de Indigènes de la République, Gisèle Halimi is een linkse joodse journaliste met een zeer grote kennis van Latijns-Amerika en de Arabische wereld, Alain Finkelkraut is een joods neo-koloniaal zakenman in Afrika en neoconservatief auteur en waant zich filosoof.)
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#389 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Met die Seyf Awa zou ik het ook wel kunnen vinden, zolang ze niet begint over die éne God. Ik vraag me overigens af of ze zou aanvaarden dat ik het - als man - uiteindelijk toch beter weet, en dat ze er dus beter aan doet mij te gehoorzamen. 2. Zo'n groep beaat applaudisserende banlieusards. 3. Tja, dat postje aanvaarden was dan wellicht een heel domme zet, zeker. Aan wal wat staan roepen is natuurlijk wèl gemakkelijk, en ook vrij 'veilig'. Er is in elk geval minder risico op imago-schade. 4. Ook voor deze links: bedankt. 't Zal wel niet meer voor vanavond worden, maar ik ga ze zeker eens bekijken. Vriendelijke groet, djimi
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#390 | ||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#391 | |
Staatssecretaris
|
![]() vrede,
Citaat:
zoals jij clever opmerkt gebruikt ik soms die beide betekenissen in hetzelfde discours. beetje slordig van mij, dat geef ik toe. hoop dat de boodschap er niet onbegrijpbaar door wordt. vrede, redwasp
![]() |
![]() |
#392 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#393 |
Europees Commissaris
|
![]() ![]()
![]() |
#394 |
Banneling
|
![]() De raad van het GO heeft het verbod op levensbeschouwelijke kentekens afkondigde in alle instellingen van het GO.
Ook in die instellingen waar er geen problemen waren. De raad denkt waarschijnlijk dat het GO begint en eindigt in Antwerpen. Voor alle levensbeschouwingen. Zonder enige discussie met de betrokkenen. Ze probeert dit dan nog te verkopen als "actief pluralisme". |
![]() |
![]() |
![]() |
#395 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
"Momenteel is in een derde van de ongeveer 700 scholen van het gemeenschapsonderwijs de hoofddoek verboden. " http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuw...nland/1.595609 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#396 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
300 manifestants contre le port du voile �* l'école http://www.lalibre.be//actu/belgique...a-l-ecole.html
![]() |
![]() |
#397 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat heeft dat te maken met de grond van de zaak? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#398 | |||