![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#381 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#382 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#383 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Hoezo?
Die gasten brengen toch juist geld op? Het zijn zij die voor mijn pensioen gaan zorgen!! Als ik tussentijds natuurlijk niet door sommigen van hun wordt doodgeklopt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#384 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar dat zal wel weer te veel gevraagd zijn zeker! Kan je onderwijl al de bronnen citeren die JMDD in zijn boek zou aangehaald hebben; of kan je nu toegeven dat hij geen bronnen aanhaalt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#385 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Gaat het eurootje zo ondertussen eindelijk eens vallen? En heb je dat boek nu nog niet gelezen? Zal ik een collecte houden zodat je het kan kopen en vervolgens alle bronnen die vermeld werden, één voor één kan napluizen? Het komt nog steeds idioot over hoor, een boek beoordelen dat je niet eens in handen hebt gehad. Wat denk je daarbij te bereiken? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#386 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Er kan weer geen citaat vanaf, want dan kan je mijn woorden niet verdraaien. Citaat:
Kan je dat nu ook toegeven? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#387 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Beken maar : jij doet de waarheid geweld aan omdat de inhoud (de realiteit dus) niet in je kraam past. Zelf liegen schuw je niet om je gezicht te redden. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#388 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Sta me toe om ook hier nog ééns hard mee te lachen:
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#389 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik vertelde niet wat jij beweerde. Geef een citaat van mij om je gelijk aan te tonen. Maar een citaat zal jij alweer niet geven. Citaat:
JMDD vermeldt geen bronnen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#390 | |
Banneling
|
![]() Vandaar dat je niet meer antwoordde.
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#391 | |
Banneling
|
![]() [quote]
Citaat:
Maak je zelf maar verder belachelijk met boekbesprekingen te maken van boeken die je niet eens gelezen hebt. We zullen het voortaan de 'artisjok-wetenschappelijke methode' noemen : lieg wat elkaar en blijf volharden in de leugens. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#392 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Verwacht je nu echt dat als jij zo'n domme antwoorden geeft om toch maar je gelijk te halen dat ik nog ga ingaan op jouw vragen?
Eerst wens ik een oprecht antwoord, dan zal ik ook jou een eerlijk en oprecht antwoord geven artisjok ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#393 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Uit de draad : Verdediging tegen laster : "Je kunt dat niet tegengaan. Het is een algemeen aanvaard principe dat wie een bewering post deze desnoods moet kunnen staven. Wie dat niet kan, en bijvoorbeeld zijn/haar toevlucht zoekt tot dooddoeners zoals "het forum staat er vol van", maar geen links kan geven, valt genadeloos door de mand. Alle eerlijke forumleden zullen dat wel doorhebben. Wijs enkele keren op de leugen, stel dan koudjes vast dat de bewijzen niet geleverd werden, en laat dan de leugenaars verder tieren. Ze overtuigen heus niemand die de moeite is." http://forum.politics.be/showthread....74#post4206374 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#394 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En ze weet ook niet meer wat ze vertelt. Kun je het geloven? Ze schrijft ettelijke bladzijden vol en een paar weken later is ze plots haar geheugen kwijt en bedelt ze om citaatjes, want ze weet niet meer waar ze het over gehad heeft. Erg zeg. Ik krijg bijna medelijden. Laatst gewijzigd door Cut de krap : 15 januari 2010 om 20:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#395 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik vrees evenwel dat je te lui zal zijn om de draad te herlezen, net zoals je te lui was om het boek van JMDD te lezen. Ondertussen stel ik vast dat je bijzonder huiverig bent om op de cijfers van het Antwerps ocmw in te gaan. Passen ze niet in je kraampje? Laatst gewijzigd door Cut de krap : 15 januari 2010 om 20:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#396 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoofdstuk 74; 'De prijs van de gastvrijheid' Hij somt de aangepaste federale begroting van 2009 op. Die voorzag 96.317.000 € voor de dienst 'Vreemdelingenzaken'. 21.545.000 € voor het Commissariaat-generaal voor vluchtelingen. 13.323.000 € voor de raad voor vreemdelingenbetwistingen. 265.114.000 € voor de terugbetaling van de OCMW's voor het recht op maatschappelijke hulp voor vreemdelingen. 268.708.000 € voor Fedasil, het federaal agentschap voor de opvang van asielzoekers, 80 % van de werking vd Raad van State gaat naar asielbeleid, goed voor 32.868.000 € en 19,9 % van de federale terugbetaling aan de OCMW's van het leefloon gaat naar niet EU-onderdanen, oftewel 109.132.000 €. Deze 807 miljoen is maar een fractie vd totale kostprijs, werkloosheidsuitkeringen, administratiekosten vd OCMW's, kinderbijslag, huisvesting, medische kosten, onderwijs, taalcursussen, subsidies, gevangenissen, justitie, kosten vd opvangcentra bij de Regie der Gebouwen niet meegerekend. De kosten vd werkloosheid lopen in de honderden miljoenen. Méér dan 42.000 niet EU-allochtonen staan in Blg. aan den dop, 16.460 - of 1 vijfde van het totaal krijgen een leefloon. Het 'Planbureau' berekende in 2004 dat een werkloze de overheid 25.682 € per jaar kost. Geïndexeerd naar 2009 is dat 30.000 €. De werkloze allochtonen van buiten de EU kosten al vlug 1,3 miljard € per jaar. Ook schrijft hij dat de kosten van migratie achterhalen, moeilijker is dan de cijfercombinatie bemachtigen voor de brandkoffer met de goudvoorraad van de Nationale Bank. Kortom; in Blg. mág en kán er gewoon geen open en eerlijk onderzoek gedaan worden naar het kostenplaatje, onderzoek wordt door de politiek correcte vergoelijkingslobby verguisd en onder de mat geveegd, in Nederland wordt er echter schuchter onderzoek gedaan, de parlementaire commissie-Blok (nee, niet het Vlaams Blok) kwam tot de conclusie dat Nederland, België en Zweden het meest geld stoppen in integratie en onderaan bengelen qua tewerkstelling van allochtonen, amper 45 % werkt en hij trekt de situatie in Nl., het onderzoek van het Centraal Planbureau(CPB) dat tot de conclusie kwam dat de niet westerse allochtoon gemiddeld jaarlijks 6,6 miljard € kost - die niet zo erg verschillend is van Blg. - door, dit doortrekken is niet fictief, want het pamperbeleid onder de Moerdijk is groter dan erboven! Anywayz, zijn boek is een slap afkooksel en herhaling van wat De Winter al jaren verkondigt, itt De Winter weerhoudt gebrek aan kennis en inzicht over islam hem niet om boeken te schrijven! Ik heb een andere bron voor je; De Nederlandse econoom Pieter Lakeman becijferde in zijn boek; 'Binnen zonder bellen' dat de Turkse en Marokkaanse gastarbeiders de bedrijven zo'n 4 miljard gulden aan winst hebben opgeleverd tijdens de periode 1960 tot 1971, maar de gezinshereniging en de latere werkloosheid van dezelfde gastarbeiders hebben de immigranten de Nederlandse samenleving sinds 1974 tussen de 70 en 100 miljard gulden gekost aan uitkeringen en faciliteiten allerhande (kinderbijslag, huisvesting, werkloosheidsvergoeding etc etc...)! Het 'kostenplaatje' zal in Blg. en de rest van de EU niet veel verschillend zijn! Zelfs indien men de 'opbrengst', waar jij zo op hamert, meetelt - zal het plaatje niet positief zijn - indien wel, wat let er iemand om een berekening te maken??? Dit citaat indachtig: Citaat:
Citaat:
Jouw kritiek hoefde niet weerlegd te worden, want je wist niet eens waar je het over had, daar - en ik herhaal - JMDD niet zélf een berekening gemaakt heeft in dat boek, hij somt enkel de 'federale begroting' van 2009 op en trekt de vergelijking met het onderzoek van het CPB van Nl. door!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 15 januari 2010 om 21:43. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#397 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Had gehoopt dat het nieuwe jaar soelaas zou brengen maar tevergeefs. Laatst gewijzigd door Mcnab : 15 januari 2010 om 21:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#398 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nóg meer voor tussen je boterham arti:
Het Nederlands Centraal Planbureau toonde in 2003 in een studie aan dat massa-immigratie niet het juiste antwoord is op de vergrijzing. De conclusie van het onderzoek van het CPB luidt: "Van arbeidsimmigratie op grote schaal zijn geen belangrijke gunstige gevolgen te verwachten voor het inkomen van de reeds aanwezige bevolking of voor de collectieve financiën." Over de levensloop bezien zijn de kosten van ondermeer zorg, onderwijs, pensioenen en sociale zekerheid groter dan de extra belasting- en premie-inkomsten." In Frankrijk werd in 2008 de studie 'Le coût réel de l'immigration en France' gepubliceerd. Het rapport kwam eveneens tot de conclusie dat immigratie steeds een kost* zal zijn voor Frankrijk, tenzij er maximum 100.000 immigranten zouden worden toegelaten per jaar en dan op voorwaarde dat ze allen een job hebben!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#399 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() Fijn om is wat feiten opgesomd te zien van iemand met kennis van zaken. Wat we allen al voor 99% zeker van zijn wordt hier eindelijk is bevestigd. Nu nog arti over de schreef trekken, zal ze ruiterlijk zijn en haar ongelijk toegeven? Ik betwijfel het. Laatst gewijzigd door Mcnab : 15 januari 2010 om 21:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#400 |
Banneling
|
![]() Werk wat harder om dit te bekostigen en stop met zagen.
|
![]() |
![]() |