![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#381 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#382 | |||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#383 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Liegen =/= obstructie. Liegen tegen de onderzoeksrechter/rechter/politieman is niet verboden tenzij je een ambtenaar in funktie bent. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#384 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarschijnlijk waren die jongeren dus al eerder in contact gekomen met de politie. Ooit, in een heel ver verleden was hier ingebroken in een buitenverblijf. Vrienden van mij werden ondervraagd en op de rooster gelegd, ik kon toen (op dat moment) niet begrijpen waarom. Waarom ondervroegen ze die jongeren en mij bv niet? Achteraf, bleek dat zij: - De daders waren. - Al eerder in contact gekomen waren met de politie. Volgens mij bekijken de speurders, in eerste instantie, lijsten van mensen, die: - In de buurt wonen - Ooit in contact kwamen met politie of gerecht.
![]() |
![]() |
#385 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kunt ge daar dan iets over zeggen, of een (ernstige) link geven ?
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#386 | |
|
![]() Edit
Laatst gewijzigd door Den Ardennees : 9 januari 2010 om 13:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#387 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#388 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Kliklijnen veroorzaken altijd een stormloop van afrekeningen.. Als een vrouw in een vechtscheiding beschuldigingen van sexueel misbruik of pedofilie hanteert zou ze bij mij met zware bewijzen moeten komen..teveel ex-vrouwen worden krapuleus in een echtscheiding.. Het parket heeft hier succes geboekt met zij doortastende methodes, dat is niet altijd zo..in de zaak Annick werd toenmaals een 'getipte eenzaat' 3 dagen lang zwaar verhoord, de man was zwaar onder de indruk en pleegde bijna onmiddelijk zelfmoord na zijn vrijlating uit gebrek aan enig bewijs.. Laatst gewijzigd door Eigenzinnig : 9 januari 2010 om 13:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#389 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#390 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb zojuist het art. gelezen in het Nieuwsblad. Er was inderdaad een melding binnengekomen van een vrouw ivm de jongen. Het parket heeft de jongen opgepakt en ondervraagd. De jongen ontkende in Diest geweest te zijn, terwijl het parket bewijzen had dat er vanuit de buurt van de frituur met zijn GSM een SMS vestruurd werd. De jongen loog uit schrik voor zijn vader, wat begrijpelijk is. De vrouw, ruzie of niet, deed gewoon wat haar door haar burgerzin ingegeven was. Het is toch niet normaal dat een jongen van 16 jaar met de bestelwagen van zijn vader 's nachts rondtourt, daarbij was hij niet alleen, hij had nog 2 vrienden bij zich. Stel nu eens dat die jongens toch de daders waren en dat de vrouw gezwegen had en dat dit dan nadien uitkwam, het kot was waarschijnlijk te klein. De meeste onderzoeken hebben succes door kleine details, opgemerkt door buren, kenissen, ..........
![]() |
![]() |
#391 |
Banneling
|
![]() Guantanamo bay zat vol met verklikte teroristen die bij gebrek aan bewijzen psychisch en fysiek werden geterroriseerd om aan bekentenissen te geraken..
Hier past men ook de 24/24 surveillance toe op bepaalde gevangen verdachten, officieel om te vermijden dat die personen zichzelf iets aandoen, in de praktijk om verdachten volledig mentaal te kraken door chronisch slaapgebrek. Een bekentenis wordt dus terecht niet altijd als voldoende bewijs voor een veroordeling beschouwd.. Soms maakt men meer brokken (doden,mentaal gebroken personen) dan de misdaad zelf veroorzaakt heeft.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#392 | |
|
![]() Citaat:
Vertel me trouwens eens, welke dure eden heeft Vandeurzen zoal gezworen (taaltip, prof!)? Dat niemand zijn stoppen meer zouden doorslaan? Dat er nooit nog een lustmoordenaar zou ontdekt worden? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#393 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#394 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als iedereen die die nacht rondliep of rondreed in de buurt moest ondervraagd worden.. Volgens mij is bij de feiten van de tip een hoop achterklap toegevoegd..4 dagen geleden werd al gemeld dat er een 'valse' tip was binnengekomen die tot niets geleid had... Bij de zaak Annick waren 1500 tips binnengekomen, bijna allemaal zever en niet relevante zaken, zelfs 'voelingen' van helderzienden..99% van de tips zijn puur tijdverlies of komen van mensen die zich interessant willen maken zonder zelfs eens 2 minuten na te denken.. Eén van de tips in deze zaak kwam van iemand die 'een rookpluim gezien had' in de verte..als ik niet meer heb gezien dan al bekend is hou ik mijn mond.. Laatst gewijzigd door Eigenzinnig : 9 januari 2010 om 14:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#395 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Oké, hij heeft het voordeel van de twijfel. Ik spreek in het algemeen wat politici betreft omtrent beloftes. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#396 |
Lokaal Raadslid
|
![]() En de anderen roepen dat ze veel meer mensen zo hadden moeten ondervragen. Onder meer de dader van de moord in halen hadden ze toen moeten ondervragen en dit gewoon omdat hij informatief in de dossiers stond. Soms weet de publieke opinie niet wat ze wilt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#397 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#398 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als in mijn buurt een moord gepleegd zou worden en ik zag één van de buurjongens die nacht op straat rondrijden met een bestelwagen, goed wetende dat die buurjongen nog geen 18 jaar is .......
![]() |
![]() |
#399 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Politie bellen want die of die heeft geen rijbewijs, die hoort in de gevangenis... In Vlaanderen hebben we gelijk nog geen stasi nodig, de Vlaming zelf is stasi... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#400 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |