Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 4 februari 2010, 06:40   #381
born2bewild
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Ik werd twee keer beschoten, maar niet in Brussel.
Wat een verrassing
born2bewild is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 februari 2010, 07:42   #382
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door azert Bekijk bericht
Ik ken mensen die daar wonen en die dat kunnen bevestigen.
Ik heb geen 'mensen die daar wonen' nodig om te weten wat ik al dan niet kan bevestigen.

Ik woon namelijk al lang in Brussel, en woonde de eerste jaren zelfs in de buurt, namelijk vlak bij het Lemmensplein, in de Heyvaertstraat.

Dat is al een héle tijd geleden, en toen al durfde de politie zich nauwelijks in die buurt ophouden.

Het is hier nog niet als in pakweg Johannesburg of Ciudad Juarez, maar als de zaken verder op hun beloop worden gelaten - en met de huidige 'machthebbers' zit het er dik in dat net d�*t het geval gaat zijn - zal het niet lang meer duren of Brussel zal perfect in dat rijtje passen.

YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!!
djimi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 februari 2010, 08:29   #383
born2bewild
Banneling

Standaard

Johannesburg is ook een echte stad
ook om fier op te zijn
born2bewild is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 februari 2010, 08:37   #384
stab
Perm. Vertegenwoordiger VN

stab's schermafbeelding

Standaard

Bekijk het allemaal 'ns langs een positieve kant: de reactie vd Franstalige Brusselse politici is niet van die aard om veel goodwill bij de Vlamingen te kweken voor de oprichting van een Brussels Metropolitan Region.
Alhoewel, je weet maar nooit.

Laatst gewijzigd door stab : 4 februari 2010 om 08:38.
stab is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 februari 2010, 09:24   #385
grimbergen
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
U 'hoopt' van harte dat hij er nooit in zal slagen.
Hij zal daar niet in slagen. Ik weet er voldoende van. Water naar de zee dragen het domste wat een mens kan doen.
grimbergen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 februari 2010, 09:27   #386
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door grimbergen Bekijk bericht
Jij geeft je liefde aan de islam. Je denkt ze te kunnen bekeren. Ik vind het eerder zielig. Ik hoop dat mijn kinderen nooit nog zulk een leraar krijgen. Omdat jij als eerste zult roepen laat die spreekbeurt maar over honden. De islam moet je met respect behandelen. We zullen eens erover praten (jij noemt het filosoferen lachwekkend en zielig) om tot de conclusie te komen dat honden onrein zijn.
ik las net dat djimi jongvolwassenen kritisch leert zijn naar alles en iedereen, en �*lles bespreekbaar maakt ... ik hoop maar dat mijn kinders minstens 1 keer zo'n leerkracht mogen meemaken.
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 februari 2010, 09:29   #387
grimbergen
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djimi Bekijk bericht
En waarom zouden in mijn lessen geen honden worden besproken?

Ik heb al een Nederlandse DVD klaarliggen, die ik dit jaar nog wil vertonen:

"Snuf de hond in oorlogstijd".

In combinatie met een tekstje over de race naar de Zuidpool, eentje over politie-honden en eentje over Laïka wordt dat al een leuk pakket.

Wat u anders nog gelooft is uw probleem, niet het mijne.

Zolang u mij niet tot uw geloof probeert te bekeren of naar uw pijpen te laten dansen, zal ik u verder met rust laten.

U zal dat vertonen. De hond als hij moet werken. Iedereen weet dat honden bij de islam niet onrein zijn als ze gebruikt worden als wapen of als werk. Pech gast dat ik dit nu heel goed weet. U zal nooit toestaan dat een hond als vriend en huisdier bij de vlamingen bestaat. Zo zielig dat er hier vlamingen zijn die met beide benen in uw zogenaamde progressief lesgeven trappen. Belachelijk. De hond is onrein als het uw beste vriend of gewoon als huisdier is. Indien de hond werkt voor een moslim dan mag dat. Evenwel geen liefde geven maar behandelen als een voorwerp. Dus gastje niet fulmineren zulle. Ik trap daar niet in. En laat het aan iedereen weten.
Oud 4 februari 2010, 09:32   #388
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
U zal dat vertonen. De hond als hij moet werken. Iedereen weet dat honden bij de islam niet onrein zijn als ze gebruikt worden als wapen of als werk. Pech gast dat ik dit nu heel goed weet. U zal nooit toestaan dat een hond als vriend en huisdier bij de vlamingen bestaat. Zo zielig dat er hier vlamingen zijn die met beide benen in uw zogenaamde progressief lesgeven trappen. Belachelijk. De hond is onrein als het uw beste vriend of gewoon als huisdier is. Indien de hond werkt voor een moslim dan mag dat. Evenwel geen liefde geven maar behandelen als een voorwerp. Dus gastje niet fulmineren zulle. Ik trap daar niet in. En laat het aan iedereen weten.
een beest dat de plaats toegewezen krijgt die t verdient ... nl een dier en niet meer ... ik zie daar geen probleem in hoor
Oud 4 februari 2010, 09:33   #389
grimbergen
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
ik las net dat djimi jongvolwassenen kritisch leert zijn naar alles en iedereen, en �*lles bespreekbaar maakt ... ik hoop maar dat mijn kinders minstens 1 keer zo'n leerkracht mogen meemaken.
Ik ken genoeg zulke leerkrachten. Ze laten uitschijnen dat ze progressief bezig zijn. In werkelijkheid is alles binnen de grenzen van de islam. Zulk een leerkracht zal nooit iets toestaan dat onrein of niet haram is. Ik spreek uit ervaring. Hun bedoeling is om te laten uitschijnen aan de vlamingen dat ze goed bezig zijn. In de realiteit gaan ze gewoon mee met de extremistische islam. Ze riskeren hun vel niet om de jonge moslims te laten inzien dat de islam extreem is. Dat de islam een goed leven in de weg staat. Dat de islam discrimineert en gewelddadig is.
Oud 4 februari 2010, 09:35   #390
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik ken genoeg zulke leerkrachten. Ze laten uitschijnen dat ze progressief bezig zijn. In werkelijkheid is alles binnen de grenzen van de islam. Zulk een leerkracht zal nooit iets toestaan dat onrein of niet haram is. Ik spreek uit ervaring. Hun bedoeling is om te laten uitschijnen aan de vlamingen dat ze goed bezig zijn. In de realiteit gaan ze gewoon mee met de extremistische islam. Ze riskeren hun vel niet om de jonge moslims te laten inzien dat de islam extreem is. Dat de islam een goed leven in de weg staat. Dat de islam discrimineert en gewelddadig is.
bullshit, ik heb ook zulke 'progressieve' eenzijdige leraars gehad ... heb een beetje vertrouwen in onze jongeren, zulke eenzijdige leraars vallen ongenadig door de mand én bereiken het omgekeerde effect bij adolescenten !
Oud 4 februari 2010, 09:36   #391
grimbergen
Banneling

Standaard

Citaat:
een beest dat de plaats toegewezen krijgt die t verdient ... nl een dier en niet meer ... ik zie daar geen probleem in hoor
Zie jij geen probleem? Ik zal het eens duidelijk maken. Honden in de islam zijn onrein en zijn verboden. In de westerse landen proberen ze ook te verbieden. Een blindegeleidehond inclusief. Alleen in oorlog als wapen of als waakdier mag een hond is de islam. Dus voor geweld is het een ja. Voor gezelschap of als persoonlijke hulp bij gehandicapten is het een neen. In twijfelgevallen zoals reddingshonden kan het wel indien de imam een ja geeft. Als uw euro nu nog niet valt. Gelukkig zijn er wel heel veel vlamingen die deze hypocresie van de islam maar al te goed doorhebben. Niet alleen mijn persoonlijke verdienste. Maar nog heel veel moedige mensen.

Laatst gewijzigd door grimbergen : 4 februari 2010 om 09:37.
Oud 4 februari 2010, 09:37   #392
grimbergen
Banneling

Standaard

Citaat:
bullshit, ik heb ook zulke 'progressieve' eenzijdige leraars gehad ... heb een beetje vertrouwen in onze jongeren, zulke eenzijdige leraars vallen ongenadig door de mand én bereiken het omgekeerde effect bij adolescenten !
Uw uitspraak is ook bullshit. Ik heb duidelijk door dat jij geen hondenliefhebber bent. Dat geeft niet , we zijn met genoeg om neen te zeggen aan de islam. Daar hebben we uw stemmetje niet voor nodig.

Laatst gewijzigd door grimbergen : 4 februari 2010 om 09:39.
Oud 4 februari 2010, 09:40   #393
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Uw uitspraak is ook bullshit. Ik heb duidelijk door dat jij geen hondenliefhebber bent. Dat geeft niet maar we zijn met genoeg om neen te zeggen aan de islam. Daar hebben we uw stemmetje niet voor nodig.
ik zeg ook nee tegen gelijk welk geloof, djimi zegt ook nee tegen de islam, maar de manier waarop djimi neen zegt aan de islam is duizend maal efficienter dan de jouwe
Oud 4 februari 2010, 09:41   #394
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Zie jij geen probleem? Ik zal het eens duidelijk maken. Honden in de islam zijn onrein en zijn verboden. In de westerse landen proberen ze ook te verbieden. Een blindegeleidehond inclusief. Alleen in oorlog als wapen of als waakdier mag een hond is de islam. Dus voor geweld is het een ja. Voor gezelschap of als persoonlijke hulp bij gehandicapten is het een neen. In twijfelgevallen zoals reddingshonden kan het wel indien de imam een ja geeft. Als uw euro nu nog niet valt. Gelukkig zijn er wel heel veel vlamingen die deze hypocresie van de islam maar al te goed doorhebben. Niet alleen mijn persoonlijke verdienste. Maar nog heel veel moedige mensen.
waar zijn die islamitisch geinspireerde voorstellen in de westerse wereld om honden te verbieden ? geef eens wat voorbeelden ...
Oud 4 februari 2010, 09:43   #395
grimbergen
Banneling

Standaard

Citaat:
ik zeg ook nee tegen gelijk welk geloof, djimi zegt ook nee tegen de islam, maar de manier waarop djimi neen zegt aan de islam is duizend maal efficienter dan de jouwe
Toch niet. Djimmi gaat er in mee. Ik heb hem al betrapt met zijn honden gedoe. Djimmi strooit zand in de ogen van de domme centrum linkse vlaming. Die hoopt op een verandering langs de zijde van de islam. Ik zeg u luid en duidelijk djimmi mag nog zoveel proberen als hij wil. Uiteindelijk is en zal het water dragen naar zee zijn. In geen 100 jaar zal hij iets bereiken. Omdat met de islam een discussie voeren om respect te hebben voor andersgelovigen steeds tot een nee uitdraait. Je kan het vergelijken met de walen. Ja we staan open voor debat. En dat is alles uiteindelijk is non een neen en een neen is non. Die zijn daar ook goed in.

Laatst gewijzigd door grimbergen : 4 februari 2010 om 09:43.
Oud 4 februari 2010, 09:46   #396
grimbergen
Banneling

Standaard

Citaat:
waar zijn die islamitisch geinspireerde voorstellen in de westerse wereld om honden te verbieden ? geef eens wat voorbeelden ...
Lieve help bent u echt zo naief? Komt u wel eens buiten in een grootstad? Komt u wel eens in scholen waar men spreekbeurten moet geven? Ik ga stoppen met u proberen te overtuigen. U hebt oogkleppen op. Kent u een moslim? Ga dan eens met een hond bij hem langs. u zal niet binnen mogen. U kent niemand met honden vermoed ik. En daarbij haal ik dan uw ware aard boven. toedeloe
Oud 4 februari 2010, 09:48   #397
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN

vlijmscherp's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Lieve help bent u echt zo naief? Komt u wel eens buiten in een grootstad? Komt u wel eens in scholen waar men spreekbeurten moet geven? Ik ga stoppen met u proberen te overtuigen. U hebt oogkleppen op. Kent u een moslim? Ga dan eens met een hond bij hem langs. u zal niet binnen mogen. U kent niemand met honden vermoed ik. En daarbij haal ik dan uw ware aard boven. toedeloe
waw, zo'n wereldvreemd iemand als jij heb ik nog nooit tegengekomen.

ik woon tussen Turken en tov honden gedragen ze zich perfect normaal hoor. Ik ken zelfs een Turks gezin die een hond heeft.

ma goed, geloof wat je wilt hoor.....
Oud 4 februari 2010, 09:48   #398
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
ik ben geen moslim, maar bij mij kom je met een hond ook niet binnen, maak hem maar vast aan t poortje.

waar zijn die voorbeelden ????

en dat een islamiet oversteekt als hij iemand met een hond ziet, dat is toch zijn probleem ?!

ga je zo snel lopen ?
Oud 4 februari 2010, 09:49   #399
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Toch niet. Djimmi gaat er in mee. Ik heb hem al betrapt met zijn honden gedoe. Djimmi strooit zand in de ogen van de domme centrum linkse vlaming. Die hoopt op een verandering langs de zijde van de islam. Ik zeg u luid en duidelijk djimmi mag nog zoveel proberen als hij wil. Uiteindelijk is en zal het water dragen naar zee zijn. In geen 100 jaar zal hij iets bereiken. Omdat met de islam een discussie voeren om respect te hebben voor andersgelovigen steeds tot een nee uitdraait. Je kan het vergelijken met de walen. Ja we staan open voor debat. En dat is alles uiteindelijk is non een neen en een neen is non. Die zijn daar ook goed in.
vgl je nu echt islamieten met Walen ? ga je die islamieten zo geen menselijk aura meegeven ? is dat echt wat je wil bereiken ?
Oud 4 februari 2010, 09:53   #400
grimbergen
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp Bekijk bericht
waw, zo'n wereldvreemd iemand als jij heb ik nog nooit tegengekomen.

ik woon tussen Turken en tov honden gedragen ze zich perfect normaal hoor. Ik ken zelfs een Turks gezin die een hond heeft.

ma goed, geloof wat je wilt hoor.....
Ja goed hoor dat die turken niet meer praktiseren. Of dat die hond voor hen moet werken. Geloof wat je wil hoor .....
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:33.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be