![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#381 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#382 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik woon namelijk al lang in Brussel, en woonde de eerste jaren zelfs in de buurt, namelijk vlak bij het Lemmensplein, in de Heyvaertstraat. Dat is al een héle tijd geleden, en toen al durfde de politie zich nauwelijks in die buurt ophouden. Het is hier nog niet als in pakweg Johannesburg of Ciudad Juarez, maar als de zaken verder op hun beloop worden gelaten - en met de huidige 'machthebbers' zit het er dik in dat net d�*t het geval gaat zijn - zal het niet lang meer duren of Brussel zal perfect in dat rijtje passen.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#383 |
Banneling
|
![]() Johannesburg is ook een echte stad
ook om fier op te zijn |
![]() |
![]() |
![]() |
#384 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Bekijk het allemaal 'ns langs een positieve kant: de reactie vd Franstalige Brusselse politici is niet van die aard om veel goodwill bij de Vlamingen te kweken voor de oprichting van een Brussels Metropolitan Region.
Alhoewel, je weet maar nooit.
“They’re Not After Me, They’re After You. I’m Just In the Way.” Donald J. Trump Laatst gewijzigd door stab : 4 februari 2010 om 08:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#385 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#386 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#387 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
U zal dat vertonen. De hond als hij moet werken. Iedereen weet dat honden bij de islam niet onrein zijn als ze gebruikt worden als wapen of als werk. Pech gast dat ik dit nu heel goed weet. U zal nooit toestaan dat een hond als vriend en huisdier bij de vlamingen bestaat. Zo zielig dat er hier vlamingen zijn die met beide benen in uw zogenaamde progressief lesgeven trappen. Belachelijk. De hond is onrein als het uw beste vriend of gewoon als huisdier is. Indien de hond werkt voor een moslim dan mag dat. Evenwel geen liefde geven maar behandelen als een voorwerp. Dus gastje niet fulmineren zulle. Ik trap daar niet in. En laat het aan iedereen weten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#388 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#389 |
Banneling
|
![]() Ik ken genoeg zulke leerkrachten. Ze laten uitschijnen dat ze progressief bezig zijn. In werkelijkheid is alles binnen de grenzen van de islam. Zulk een leerkracht zal nooit iets toestaan dat onrein of niet haram is. Ik spreek uit ervaring. Hun bedoeling is om te laten uitschijnen aan de vlamingen dat ze goed bezig zijn. In de realiteit gaan ze gewoon mee met de extremistische islam. Ze riskeren hun vel niet om de jonge moslims te laten inzien dat de islam extreem is. Dat de islam een goed leven in de weg staat. Dat de islam discrimineert en gewelddadig is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#390 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#391 |
Banneling
|
![]() Zie jij geen probleem? Ik zal het eens duidelijk maken. Honden in de islam zijn onrein en zijn verboden. In de westerse landen proberen ze ook te verbieden. Een blindegeleidehond inclusief. Alleen in oorlog als wapen of als waakdier mag een hond is de islam. Dus voor geweld is het een ja. Voor gezelschap of als persoonlijke hulp bij gehandicapten is het een neen. In twijfelgevallen zoals reddingshonden kan het wel indien de imam een ja geeft. Als uw euro nu nog niet valt. Gelukkig zijn er wel heel veel vlamingen die deze hypocresie van de islam maar al te goed doorhebben. Niet alleen mijn persoonlijke verdienste. Maar nog heel veel moedige mensen.
Laatst gewijzigd door grimbergen : 4 februari 2010 om 09:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#392 |
Banneling
|
![]() Uw uitspraak is ook bullshit. Ik heb duidelijk door dat jij geen hondenliefhebber bent. Dat geeft niet , we zijn met genoeg om neen te zeggen aan de islam. Daar hebben we uw stemmetje niet voor nodig.
Laatst gewijzigd door grimbergen : 4 februari 2010 om 09:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#393 |
Banneling
|
![]() ik zeg ook nee tegen gelijk welk geloof, djimi zegt ook nee tegen de islam, maar de manier waarop djimi neen zegt aan de islam is duizend maal efficienter dan de jouwe
|
![]() |
![]() |
![]() |
#394 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#395 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door grimbergen : 4 februari 2010 om 09:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#396 |
Banneling
|
![]() Lieve help bent u echt zo naief? Komt u wel eens buiten in een grootstad? Komt u wel eens in scholen waar men spreekbeurten moet geven? Ik ga stoppen met u proberen te overtuigen. U hebt oogkleppen op. Kent u een moslim? Ga dan eens met een hond bij hem langs. u zal niet binnen mogen. U kent niemand met honden vermoed ik. En daarbij haal ik dan uw ware aard boven. toedeloe
|
![]() |
![]() |
![]() |
#397 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ik woon tussen Turken en tov honden gedragen ze zich perfect normaal hoor. Ik ken zelfs een Turks gezin die een hond heeft. ma goed, geloof wat je wilt hoor.....
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#398 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
waar zijn die voorbeelden ???? en dat een islamiet oversteekt als hij iemand met een hond ziet, dat is toch zijn probleem ?! ga je zo snel lopen ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#399 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#400 |
Banneling
|
![]() Ja goed hoor dat die turken niet meer praktiseren. Of dat die hond voor hen moet werken. Geloof wat je wil hoor .....
|
![]() |
![]() |