![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#381 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#382 |
Vreemdeling
|
![]() maar met deze mentaliteit is echter geen enkele samenwerking mogelijk. Als men een een stom taal probleempje al niet kunt oplossen door te communiceren??????
|
![]() |
![]() |
![]() |
#383 |
Vreemdeling
|
![]() Wie zegt dat Frankrijk zomaar Wallonië wil? Waarom zouden zij economisch sterker worden met Wallonië als wij dat niet kunnen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#384 |
Europees Commissaris
|
![]() Oké, dus die ene Juaristi vertelde ook een hoop zever. Als hij het daadwerkelijk beweerde dat 'euskara' kunstmatig klonk. Of misschien is het een oude naam die terug ingevoerd werd en voor de toenmalige Bask kunstmatig aandeed.
Vermijd woordenwisselingen met kletskousen: elk kreeg een tong, maar weinigen verstand. Disticha Catonis Laatst gewijzigd door Scarabaeida : 15 mei 2010 om 19:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#385 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#386 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#387 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik kan hier nu wel wat vertellen, maar ik heb liever dat mensen zelf gaan lezen en op die manier zelf hun gedachten kunnen vormen. Dat lijkt me iets correcter dan af te gaan op een paar posts op een forum.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#388 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#389 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#390 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar wie is die Juaristi? Jon?
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#391 |
|
![]() Met een gebrek aan wil is alles onoplosbaar.
*edit: zalwel was me voor.
The difference between stupidity and genius is that genius has its limits (Albert Einstein) Laatst gewijzigd door Alboreto : 15 mei 2010 om 19:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#392 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#393 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Dus: wat zeg ik verkeerd -afgezien van het feit dat ik van de verkeerde kant van de grens ben en daardoor alleen al hautain benaderd moet worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#394 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niks is onoplosbaar.
![]() |
![]() |
![]() |
#395 | |
|
![]() Citaat:
bij einde belziek is 49 % voorstander van aansluiting bij la grande patrie. http://www.lavoixdunord.fr/Region/ac...r-franca.shtml |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#396 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#397 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik heb mijn voorgaande post aangevuld. A: Jon Juaristi inderdaad. Een veelvoorkomende naam dus. Let wel, ik ben erg onwetend over Baksenland.
Vermijd woordenwisselingen met kletskousen: elk kreeg een tong, maar weinigen verstand. Disticha Catonis Laatst gewijzigd door Scarabaeida : 15 mei 2010 om 19:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#398 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Dan lijkt het me een goede zaak voor een literatuurlijst.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#399 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#400 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hiermee geef je aan dat je aan de termen "oplosbaar" of "onoplosbaar" een welbepaalde lading geeft. Terwijl die lading slechts één van de mogelijke oplossingen is. Alles is oplosbaar. Hoe en met welk resultaat, hangt uiteraard af van de gekozen oplossing.
![]() |
![]() |