![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#381 |
Banneling
|
![]() Het pigment van de Kalahari-inwoners lijkt beter aangepast aan die zon dan in Arabië. (Darwin, evolutietheorie etc)
Laatst gewijzigd door filosoof : 19 juni 2010 om 15:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#382 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Of heb je ze persoonlijk geinspecteerd?
Zonder O2, geen dierlijk leven. Zonder CO2, geen leven. "The reason people use a crucifix against vampires is that vampires are allergic to bullshit." - Richard Pryor Laatst gewijzigd door rikbe : 19 juni 2010 om 16:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#383 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ik kan me voorstellen dat daar wel een reden voor is... en ik heb al vaak de bus gepakt
![]()
![]() |
#384 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#385 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De rest van je post hoe interessant nog en hoeveel moeite je je misschien hebt getroost doet dan niet echt ter zake Citaat:
Je gaat gemakkelijkheidshalve van uniform over uitstraling naar gewone elementaire normen inzake zedigheid en dat moet dan verantwoorden dat die keuze tot bepreking volledig vrij te nemen zou zijn ? Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#386 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik denk van wel, gezien het stijgende aantal vrouwen die lastig gevallen worden door mannen die enkel vrouwen die voldoen aan Islamitische kledingvoorschriften als "eerbaar" zien en de anderen als "hoeren"! Welke discussie ga ik volgens u uit de weg? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#387 |
|
![]() Respectloze hufters vind je overal, ook bij onze "fiere" verdedigers van de Vlaamse waarden. Daar mag van mij dan ook gerust in alle gevallen tegen opgetreden worden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#388 |
Banneling
|
![]() Nergens staat in onze grondwet dat wij vrouwen als hoeren mogen beschouwen indien ze niet gekleed gaan onder 1 of andere voorwaarde. In de islam staat dat wel volgens hun grondwet de koran en sharia moeten hun vrouwen zich onderscheiden van de "hoeren" zodat ze met rust worden gelaten. Uw islam aanbidding gaat te ver gast ! Hoe durf je onze vlaamse normen en waarden vergelijken met die van de xenofobe, ongelijkheids en veroveringsreligie de islam. Sommige linkse zijn de schaamte al lang voorbij.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#389 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat zeg ik toch niet ....
Kortweg zeg ik , en dat tot in den treure toe, dat ge dat niet als verantwoording kunt gebruiken om vrije keuze te gaan beknotten. Vergeet ook niet dat het immers dan nog vanuit onze perspectie is dat we dat bekijken en dat we dat dan zouden willen bestrijden door de slachtoffers in hun vrijheid verder te beroven ????? Citaat:
( versta me nu aub niet verkeerd ) Het zou analoog zijn als er bv morgen een anti-semitische plaag de kop zou opsteken en terug 100den Joden zouden kaalgeschoren worden. Ga je dan tegen die kaalgeschoren slachtoffers zeggen dat ze niet kaal mogen rondlopen omdat dat hun onderdrukte positie benadrukt ? Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#390 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er is maar een grondwet die moet toegepast worden. Die moet zowel op hen toegepast worden als ze die overtreden en ( vooral niet te vergeten ) ook op ons. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#391 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#392 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#393 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hoe kinderlijk een zinnetje uit de context halen. Vlug vlug moslima-mama heeft een tutje klaar liggen. ![]() Voor de rest alle moslimpamperaars doe een wave met de beentjes en de armpjes in de lucht. Hip hip hoera.... ![]() Laatst gewijzigd door grimbergen : 20 juni 2010 om 19:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#394 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#395 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uhm... De graaicultuur bedoelt u? Het feit dat een groot deel van de criminelen niet vervolgd wordt? De criminelen die wel vervolgd worden vaak de gevangenis niet meer in hoeven? Dat politici straffeloos vrienden, familie, en kennissen op hun kabinet kunnen inhuren? Dat de oppositie in een politiek proces officieel tot racistisch wordt verklaard? Dat vrouwen dag en nacht met Vlaams belastinggeld als hersenloos lustobject worden afgebeeld? Dat niet-werkenden soms veel meer geld krijgen dan hard (lees vies) werkenden? Dat 500 doden in het verkeer als 'normaal' worden beschouwd? Dat Katholieke priesters die grote handen in kleine jongensbroekjes steken daar mee weg komen? Bedoelde u deze vlaamse normen en waarden? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#396 | ||
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#397 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Boekske is éénMensen is twéé Jij weet zo goed als ik dat: Er niet instaat dat ze HOER moeten noemen maar dat ze het wel zijn. Opnieuw, mensen versus boekske. Dat is een van de redenen dat ik niet, nee noit, kan geloven in een sprookjesboek. En zwijf maar over die getuigen. Als een vrouw wordt verkracht en aangifte doet, worden de verkrachters als getuigen gezien ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#398 | ||
|
![]() Citaat:
En neen, in mijn ogen zijn de vrouwen gelijkwaardig. Hoofddoek of geen hoofddoek.
![]() |
![]() |
![]() |
#399 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hoofddoeken worden ook hier niet getolereerd ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#400 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Normaliter als je zijn bijdragen erop naleest is dat een verdomd rationeel persoon. Als het gaat over dit soort thema's klampt ie zich vast aan de meest diepgewortelde vooroordelen. |
|
![]() |
![]() |